Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Pareri osciloscop Rigol DS1054Z


M.Adrian

Postări Recomandate

       Buna seara! Planuiesc ca in vara/toamna asta sa cumpar si eu un osciloscop digital, il voi folosi pentru hobby, facultate si eventuale proiecte personale, diverse montaje cu microcontroler, surse liniare/comutatie. Bugetul maxim ar fi 1800 ron si in gama asta de pret am ochit osciloscopul din titlu, am vazut ca are o reputatie foarte buna, se poate debloca si mari banda de lucru de la 50MHz la 100MHz, la fel si alte functii auxiliare, are 4 canale si vine cu 4 sonde de 150MHz in pachet.

       Detine cineva un astfel de osciloscop si poate da detalii mai multe despre el? Cum se comporta, cat de ok e analiza fft etc. Daca aveti alte sugestii de osciloscop digital in aceeasi gama de pret, sunt toate bine venite. Am mai gasit un model similar de la Siglent: SDS1104X-U dar asta e mai scump.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 30
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • M.Adrian

    6

  • icar

    5

  • modoran

    4

  • mac01

    3

Top autori în acest subiect

Deblocat vine din fabrica. Daca te referi la banda de 100Mhz e foarte simplu de facut.

 

Analiza fft e slaba la el, ar merge un sds1202x-e mai bine cam la acelasi pret ( nu ca ar inlocui un analizor de spectru adevarat nici acesta )

Editat de modoran
Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

Ce verificari ai incercat mai exact ? Daca erau vreo firma serioasa bisnitarii respectivi si aparatul era inca in garantie il trimiteai inapoi si nu te interesa mai departe, banii inapoi sau produsul reparat.

Link spre comentariu
Acum 10 ore, Dex a spus:

salutare! am aceasta scula cumparata de la distek romania la sfarsitul anului 2018. pana in prezent pe partea de masurare nu am ce sa-i reprosez insa dupa ceva timp de folosire cam 1 an jumate ocazional sa zic 30 de ore  a inceput sa nu mai recunoasca usb urile. le- am scris mail celor de la distek romania si le am trimis si video si au spus ca revin cu un raspuns si nici pana in ziua de azi nu am rezolvat problema care  osciloscopul meu nu mai recunoaste nici un stick usb   

in privinta asta sunt dezamagit de el pentru ca am incercat toate metodele si verificarile cu usb tester si formatari diverse si nu am putut sa i dau de cap. 

te as sfatuii daca ai buget sa te indrepti catre un tektronix digital  

 

       Nu cunosc furnizorul Distek, nici nu am mai auzit de ei pana acum, vreau sa il comand de pe Batronix pe al meu. Cat despre tektronix, nu cred ca ma incadrez, bugetul meu maxim e de 1700-1800 lei. 

Link spre comentariu

Daca el are probleme cu garantia cu o firma din tara......te-ai gandit de ce garantie vei beneficia tu cumparandu-l de pe Batronix? Zero.

 

Editat de mac01
Link spre comentariu

       Ii consider destul de seriosi pe cei de acolo, cunosc persoane care au cumparate mai multe aparate de laborator de la ei si momentan nu au avut probleme, se pot intampla totusi de toate, evident. 

Link spre comentariu

Aparatul este inca in garantie. Se poate verifica aici: https://www.rigol.eu/services/warranty-period.html.

 

De aici: https://eu.rigolna.com/warranty/

 

Warranty

The following warranty applies to all Rigol products procured through the Rigol North America and European office and/or its’ approved North American and European representatives and/or distributors. Product purchased from outside the North American and Europe Rigol network will be serviced by the selling agents and not Rigol Technologies USA, Inc. or Rigol Technologies EU GmbH.

  1. RIGOL Technologies, Inc. and EU GmbH warrants its products’ mainframe and accessories in materials and technologies within the warranty period. During the period concerned, RIGOL guarantees the free replacement or repair of products which are approved as defective.
  2. The mainframes of RIGOL’ s products have a three-year warranty and the accessories such as probe and test pen (with the exception of power cord, USB and BNC cable) have a one-year warranty. In above-mentioned periods, any hardware or software error caused by quality flaws will be examined and repaired by RIGOL Maintenance Center or its authorized maintenance branch free of charge if the customer provides the warranty card and maintenance record card. RIGOL provides paid maintenance for products outside of the warranty period.
  3. The warranty period starts from the date of the valid certificate of purchase (receipt or invoice). If the invoice cannot be offered, the starting date will adopt the manufacturer’s delivery date.
  4. For in warranty service, RIGOL strives to attain fast turn-around. Normal repair time is less than 10 business days. For service that will exceed this time Rigol will attempt to provide loaner units to be used during the repair cycle. Final availability of loaner units will be at Rigol’s discretion. The transportation cost of return to customer will be paid by RIGOL. If the special transportation is required, please make contact with the RIGOL Maintenance Center.
  5. The warranty is void if:
    • (1) Accidental damage occurs during transportation (please confer with insurance agency or transportation company on the compensation).
    • (2) Malfunction or damage is caused by misuse according to warnings in the product documentation or using or storing in an environment outside of the specification’s limits.
    • (3) Surface damage by manmade factors, like burn, distortion by force, etc.
    • (4) Repaired by anyone who is not from RIGOL Maintenance Center or an authorized maintenance branch.
    • (5) Accident damage caused by using a power cord or a power adapter not approved by RIGOL.
    • (6) Unofficial Licenses are Installed
  6. Malfunction or damage caused by natural calamities, like earthquake, lightning strike, etc.
  7. RIGOL will do the maintenance after verifying with customers that the product is out of warranty, and return the repaired products after receiving payment for the repair cost.
  8. RIGOL assumes partial maintenance responsibility which is reasonable and operable, and refuses to accept any other responsibility for the damage caused by the customers’ wrong operation.
  9. Product with fault not covered by warranty should be transported to RIGOL Maintenance Center to have a repair, and the consignor will pay the transportation cost.
  10. Please contact with RIGOL Maintenance Center for any kind of special maintenance or service requirement.
  11. The customer should return the goods in their original packaging to the company Rigol Technologies EU GmbH. Liability and warranty service will not be accepted for damage caused by improper packaging. For customers getting a replacement product, all accessories must be included to get full credit toward the replacement product.

Warranty above applies to products sold by RIGOL Technologies USA, Inc., RIGOL Technologies EU GmbH and its authorized dealers, and any other form of warranty should e based on this. RIGOL Maintenance Center has the final power of interpretation with the maintenance affairs.

Link spre comentariu

Ba conteaza...in primul rand transportul tur-retur care este suportat de cumparator. Si daca nu l-au reparat bine (cum se intampla de obicei) ...mai pune odata tur-retur. Sa nu mai vorbim de comunicare.... este greu daca nu stii engleza....poate nici ei nu stiu bine engleza. Sa nu mai vorbim de durata reparatiei cu tot cu transport...ai toate sansele sa ramai luni de zile fara aparat. Cand ai cumparat un aparat de peste hotare trebuie sa te gandesti la toate aceste lucruri....de preferat ar fi sa n-ai nevoie de garantie si sa mearga aparatul.

Dar se intampla defecte si la case mai mari.....asa ca la obiecte ieftine nu ne putem astepta si la calitate. Osciloscoapele astea digitale trebuie sa te porti cu manusi cu ele...o mica greseala sau neatentie si aleluia...nu tin la tavaleala ca cele analogice. Iar piese de schimb pentru ele nu se gasesc....sunt pline de microprocesoare, majoritatea individualizate...nu mai merge ca schimbi un tranzistor si ai scapat.

De obicei aparatele astea cand se strica direct cosul de reciclare scrie pe ele...slabe sanse sa-l mai poti repara. Era consumerismului...aparate de unica folosinta.

 

Editat de mac01
Link spre comentariu

Ca si cum nu am pus textul mai sus, acuma nu cred ca iti dau de schimb daca dureaza mai mult, dar...

 

For in warranty service, RIGOL strives to attain fast turn-around. Normal repair time is less than 10 business days. For service that will exceed this time Rigol will attempt to provide loaner units to be used during the repair cycle. Final availability of loaner units will be at Rigol’s discretion. The transportation cost of return to customer will be paid by RIGOL. If the special transportation is required, please make contact with the RIGOL Maintenance Center.

Link spre comentariu

Asta daca se constata ca este vina lor...daca se constata ca este vina ta platesti si reparatia si transportul. Si in majoritatea cazurilor se constata ca de vina este utilizatorul!

Sa nu ne imbatam cu apa rece...stim foarte bine cu totii ce inseamna garantia in ziua de azi. Praf in ochi!

De preferat ar fi sa cumperi din tara de la o firma veche in domeniu, in caz de garantie sa ai de unde sa-i iei...in niciun ca de la firme noi care apar peste noapte si care tot peste noapte nu mai exista. Avem si firme serioase in tara care isi asuma garantia obiectelor vandute...mai putine dar sunt!

In fine...o mie de vorbe un ban nu fac...a fost doar o parere din partea mea...fiecare este liber sa faca cum doreste!

Spor.

 

Editat de mac01
Link spre comentariu

usb-ul se duce direct in spartan-6 ala sau in procesorul ala de la Analog Devices ( cred ca in procesor ) ?

Editat de modoran
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări