alexlucan3 Postat Mai 17, 2021 Partajează Postat Mai 17, 2021 Buna ziua . sunt un student la politehnica si am de realizat un proiect pentru sesiune. Am nevoie de tot ajutorul disponibil deoarece pe 22.05.2021 trebuie sa predau proiectul . Am de realizat un circuit pentru măsurarea nivelului de iluminare cerinta este urmatoarea : Să se proiecteze un circuit electronic pentru măsurarea nivelului de iluminare dintr-o camera, in domeniul specificat. Circuitul este prevazut cu 3 sau mai multe indicatoare (LED) care semnalizeaza depasirea pragurilor. De asemenea, circuitul este alimentat de la tensiunea ±VCC. LED-urile trebuie sa fie de culori diferite pentru fiecare domeniu specificat. Rezistenta electrica a traductorului de lumina variaza liniar cu valoarea nivelului de iluminare măsurat. https://postimg.cc/bG1qHNng aici este poza cu detaliile Link spre comentariu
Mircea Postat Mai 17, 2021 Partajează Postat Mai 17, 2021 Ce traductor de lumina prevezi sa folosesti? Il poti folosi intr-un divizor de tensiune, pe care apoi o compari cu 3 praguri impuse (tensiuni de referinta). Deci: traductor de lumina, divizoare rezistive, comparatoare, LED-uri. E ceva ce nu intelegi sau cunosti aici? Altfel, 500E (Paypal) si iti livrez referatul (in Word/PDF) in 48 de ore. Link spre comentariu
sesebe Postat Ianuarie 27, 2022 Partajează Postat Ianuarie 27, 2022 Deci sa inteleg ca a platit 500E? Link spre comentariu
Mircea Postat Ianuarie 27, 2022 Partajează Postat Ianuarie 27, 2022 Nope. Disparut in neantul internetului. Cred ca nu mai e cine stie ce afacere in vremurile astea. In tinerete am dat meditatii cat sa am bani de buzunar pentru hobbyuri, insa acuma conteaza mai putin acumularea cunostintelor, mai degraba nota. Instant gratification... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont