Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

IVECO DAILY model an 2008


ferentdaniel1

Postări Recomandate

Incarcare slaba pe baterie(acumulator) 12,8v.Alternatorul a fost dat jos de pe masina si pus pe bancul de proba si calibrat.Preventiv i sa schimbat blocul de diode si regulatorul de incarcare,aceiasi problema.Dupa cunostintele d-tra care ar mai fi si alte probleme? Va multumesc oricum ar fi...:dsgfds

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • ferentdaniel1

    4

  • validae

    2

  • ady2006

    1

  • Cosmin Marian

    1

Top autori în acest subiect

Conexiuni cu probleme între alternator şi baterie, fie pe plus fie pe minus.Am avut o problemă similară la Fordul unui coleg, alternatorul pe masă genera foarte bine, dar pe maşină nu depăşea circa 12,6 V.După ce a pus al doilea alternator pus pe maşină şi aceeaşi manifestare, m-am dus să văd ce are maşina.În final am observat pe sub maşină că firele instalaţiei erau ,,coapte,, iar mufa care conecta plusul alternatorului era foarte încinsă.

A se observa dacă mai există cablu de masă între alternator şi caroserie şi care e starea lui.Dacă nu se poate observa starea cablajului dintre alternator şi baterie, se poate măsura rezistenţa lui cu o punte Kelvin.Ar trebui să aibă câţiva miliOhmi...

Link spre comentariu

Va recomand sa schimbati setul de mesteri. Nu vad ce ai putea calibra la un alternator iar sa schimbi puntea de diode "preventiv" mi se pare o mare prostie. Garantat cea noua este neoriginala si cu o durata de viata incerta.

Link spre comentariu

Cred că i-au ,,calibrat,, găurile de fixare, tensiunea e prestabilită de regulatorul intern.....problema e în cablajul maşinii.

Link spre comentariu

Eu aș vefirifica cu motorul pornit escitatia rotorului, pe borna DF ce tensiune există această tensiune este livrată de releul regulator de tensiune sau de ECU, deasemenea este suspectă legătură de masă dintre motor și sașiul mașinii, numai bine cu respect Cosmin 

Link spre comentariu

Tensiunea este stabilita intern,excitatia e prin punere la masa,deja colegii au stabilit defectul in cablajul masinii,totusi,nu s-a verificat acest lucru,simplu,cu niste cabluri de pornire...Agati clestii si minune,in citeva minute,ai identificat defectul.

Cit despre banc de calibrare,poate are sugubatul vreo galeata cu relee si le schimba intre ele pina are fix 14,237 volti la iesire.Standul de proba e altceva.

Link spre comentariu
La 12.05.2021 la 21:33, tenzen a spus:

Tensiunea este stabilita intern,excitatia e prin punere la masa,deja colegii au stabilit defectul in cablajul masinii,totusi,nu s-a verificat acest lucru,simplu,cu niste cabluri de pornire...Agati clestii si minune,in citeva minute,ai identificat defectul.

Cit despre banc de calibrare,poate are sugubatul vreo galeata cu relee si le schimba intre ele pina are fix 14,237 volti la iesire.Standul de proba e altceva.

Tocmai asta am relatat,pe standul de proba arata corect ca si incarcare.Pus pe masina dadea eroare in bord (martor incarcare baterie).I sa schimbat blocul (panoul)de sigurante si functioneaza ca si incarcare baterie.Nu ma ocup cu electronica auto,dar a ajuns la mine calculatorul central,si nu am depistat nimic la masuratorile la rece ce se poate verifica.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

0

Link spre comentariu
La 12.05.2021 la 6:31, validae a spus:

Cred că i-au ,,calibrat,, găurile de fixare, tensiunea e prestabilită de regulatorul intern.....problema e în cablajul maşinii.

Va salut d-le validae,garantat va spun ca exista banc de probe calibrare incarcare de la 12,5-15v,si la autocare si autobuze pana la 28v.Acum avem regulator de incarcare electronic care poate fi calibrat.  Exact cum ar fi un soft la tv...cu stima din partea mea.:dsgfds:)

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări