Cristi Burghiu Postat Mai 5, 2021 Partajează Postat Mai 5, 2021 Buna seara! scuzati ca deranjez! Am un tv Crt LG super slim model CT-21Q41KE chassis MC-019A, Defectul consta in carbonizarea bobinei de deflexie pe orizontala din cauza umezelii si am un efect de perna pe ecran. Se poate repara bobina sau inlocuirea acesteia.Va multumesc Link spre comentariu
modoran Postat Mai 5, 2021 Partajează Postat Mai 5, 2021 Puneti niste poze cu sasiul si biobina aia, mie mi se par la misto cele cateva topicuri deschise in acelasi timp Link spre comentariu
Cristi Burghiu Postat Mai 5, 2021 Autor Partajează Postat Mai 5, 2021 (editat) Imi cer scuze daca am suparat pe cineva dispun de acest tv si doresc sal repar si de respectivele care leam pus sunt un amator si unde sunt eu din zona respectiva au nevoie sa fie reparate inca sunt la putere domnu o sa pun va Multumesc pentru timpul acordat. Nu Pun nimic la intamplare Editat Mai 5, 2021 de Cristi Burghiu Link spre comentariu
modoran Postat Mai 5, 2021 Partajează Postat Mai 5, 2021 Exact cum banuiam .... E o poza de pe net: https://full.am/am/view/lg-super-slim/168259 google reverse image search e functional, sa stiti ... Link spre comentariu
Nostalgic Postat Mai 5, 2021 Partajează Postat Mai 5, 2021 E cineva care se cam plictiseste si si-a propus sa ne mai dezmorteasca putin . Link spre comentariu
dan cod Postat Mai 5, 2021 Partajează Postat Mai 5, 2021 Acum 36 minute, Nostalgic a spus: E cineva care se cam plictiseste si si-a propus sa ne mai dezmorteasca putin . Clar. Link spre comentariu