Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Tv Crt LG

Cristi Burghiu

Postări Recomandate

Buna seara! scuzati ca deranjez!  Am un tv Crt LG super slim model CT-21Q41KE

chassis MC-019A, Defectul consta in carbonizarea bobinei de deflexie pe orizontala din cauza umezelii si am un efect de perna pe ecran. Se poate repara bobina sau inlocuirea acesteia.Va multumesc

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 16
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• Cristi Burghiu

8

• dan cod

4

• modoran

2

• Nostalgic

1

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Imi cer scuze daca am suparat pe cineva dispun de acest tv si doresc sal repar si de respectivele care leam pus sunt un amator si unde sunt eu din zona respectiva au nevoie sa fie reparate inca sunt la putere domnu o sa pun va Multumesc pentru timpul acordat.

Nu Pun nimic la intamplare

ce26cb84669d7b1da9934c7654847106.jpg

Editat de Cristi Burghiu
Link spre comentariu

Domle nu va suparati pe mine imi cer scuze pentru discomfortul creeat dar nu glumesc am gresit in topic partea ca este arsa pe orizontala. defapt este arsa pe verticala tot incurc treaba asta. Ma scuzati. Cand am desfacut bobina era plin de umezeala in locul unde sta ia pe pedurile de cauciuc am uscat bine si acuma trebuie sa izolez firele acele care sunt in scurt dar nu stiu cu ce solutie sa izolez acel scurt.

Editat de Cristi Burghiu
Link spre comentariu

Buna ziua am revenit da intradevar am gresit in topic modelul dar am postat imagini speer ca se intelege. chassis CW62B

Model LG Super Slim 21FS2CLX. Ma scuzati de eroare.

Dupa cum se vede in prima imagine un fir din partea baleajului vertical este ars si nustiu ce metoda sa folosesc sal pot repara Multumesc.

Photo0014.jpg

Photo0010.jpg

Photo0007.jpg

Photo0011.jpg

Editat de Cristi Burghiu
Link spre comentariu
Acum 3 ore, dan cod a spus:

Dacă ai prin zona ceva bobina tor, sau era la lidl lac spray.