Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Dacia electrica pe post de morisca


gica70

Postări Recomandate

Vizitator
1 hour ago, Усилитель said:

Nu are sens sa alimentezi de la baterie un motor electric, pt ca dupa sa actionezi un dinam..... 

Cum să nu aibă sens ?
Perpetuum mobile pentru ce a mai fost inventat ?

Putin offtopic? Scuze.
 

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 61
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • gica70

    14

  • Mircea

    8

  • Усилитель

    7

  • validae

    5

Acum 2 ore, Усилитель a spus:

Nu are sens sa alimentezi de la baterie un motor electric, pt ca dupa sa actionezi un dinam..... 

 

Da cu banii dvs puteti face ce vreti.... 

 

Dar dinamul poate fi pus sa incarce bateria ........si atunci capata sens - pt unii.

Editat de sesebe
Link spre comentariu

Daca dinamul poate produce mai multa energie decat consuma motorul, apoi e chiar rentabil. 

 

Stiti ca exista dinamuri cu magneti un pic mai speciali si cu frecare redusa. Daca stii ce faci, chiar merge. 

Link spre comentariu
Vizitator
32 minutes ago, Mircea said:

Daca stii ce faci, chiar merge.

Sau, cum zice o vorbă din bătrani : "Faci Perpetuum Mobile, dar sti ce faci ?"

 

Link spre comentariu

Bascalia este in alta parte. Pe vremuri aveam un convertizor, transforma din c.c. in c.a. Motorul se alimenta din bateria de acumulatoare stationara a statiei de transformare si era cuplat mecanic cu un generator de c.a. pentru tensiunile necesare diverselor servicii; desigur asta in cazul unor avarii. Se pare ca nu ati inteles, era o gluma pentru ca lui Usiteli i se pare o chestie foarte simpla sa converteasca masina pentru acel ponton! 

 

Editat de gica70
Link spre comentariu
Acum 7 ore, Усилитель a spus:

Asta se poate face , nici nu este asa complicat.Toate partile raman la functionalitatea originala.Doar motorul trebuie sa antreneze propulsia acvatica .

ID3-ul ala are recuperare activa a energiei. Care nu se face prin motor ci in tamburii de pe rotile spate. In cazurile anterioare de probleme la sistemul de recuperare, managementul motorului intra in avarie.

Si apropo, ai vazut masina aia la nivel de comenzi ? Ai facut diagnoza pe vreuna ? Sau pe alta similara, nu renault Zoe ? Ce simplu e sa zici ca se poate face si ca nici nu-i complicat. Daca mai insista omul o sa-ti cer nr de telefon sa i-l dau. Plateste bine. Doar tu sa poti.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Ady2006...transformarea in ponton se face la nivel mecanic..pui niste pinioane (roti de lant) pe tamburi in loc de janta, niste lanturi/curele de pe rotile din fata pe alea din spate sa se invarta si ele(sa nu zbiare ceva computer ca nu se invarte roata),si mai departe cum vrea omu sa faca distributia la elice. Si uite asa nici nu stie masinuta ca s a facut barcuta.

Link spre comentariu
20 hours ago, Raducioi said:

Si uite asa nici nu stie masinuta ca s a facut barcuta.

O să afle destul de repede cand se va incălzi pana va lua foc. Mai ales acumulatorii.
O mare problemă la motoarele onboard pentru ambarcatiuni este răcirea.
Cum o faci ?

Link spre comentariu

Eu am inteles ca se poate utiliza apa pt a raci motorul. Daca exista riscul de contaminare se poate utiliza un schimbator de caldura intermediar racit cu apa.

Link spre comentariu

Adica mai trebuie facuta o improvizatie.
O improvizatie esentiala in functionarea si siguranta ... inventiei.
Alti senzori ai computerului care trebuie căutati si păcăliti.

 

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

 "Una dintre cele mai promitatoare utilizari pentru bateriile masinilor electrice reciclate este vanzarea lor impreuna cu un sistem de panouri fotovoltaice pentru alimentarea cu energie regenerabila a unei case. Acest lucru ar permite locuitorilor din respectiva casa, nu numai sa genereze energie verde, dar sa poata sa o si stocheze. O casa consuma in medie 32 kWh pe zi, deci o baterie reciclata de Nissan Leaf care sa mai aiba o capacitate de 16 kWh ar putea alimenta casa pentru o buna portiune a zilei.

    Un lucru este sigur. Asemenea Nissan, fiecare producator va avea o strategie si un program de valorificare a bateriile masinilor electrice. Unele probabil vor putea fi reconditionate si vandute ca piese de schimb reconditionate, unele vor fi integrate intr-un alt model de business, iar doar o mica parte vor ajuge sa fie reciclate.

    Ceea ce ne duce cu gandul ca in scurt timp va aparea si o „piata neagra” a bateriile masinilor electrice. Ne putem imagina cum in Romania o astfel de piata s-ar putea dezvolta, asa cum s-a intamplat si cu alte materiale si produse reciclabile"                                                                https://www.google.com/url?sa=i&url=https%3A%2F%2Fwww.promotor.ro%2Fstiri-auto%2Fplanuri-pentru-reciclarea-bateriilor-electrice-8525779&psig=AOvVaw1WANW31C4U6ym3_vdxQ5KU&ust=1621359300022000&source=images&cd=vfe&ved=0CA0QjhxqFwoTCIjs6LTp0vACFQAAAAAdAAAAABAJ

Editat de gica70
Link spre comentariu

Cam exagerat consumul ăsta ,,mediu,, de 32kWh/zi (!!!)....poate dacă iei în calcul şi încălzirea/răcirea electrică, dar tot iese foarte mult.Sau o fi vreo vilă cu 50 de camere...deşi nu toţi locuim în vile ca ale lui Putin.

Am în apartament o ladă frigorifică de 200 Litri, o combină frigorifică de 300 Litri, două televizoare, două laptopuri şi un PC, centrala şi un boiler instant la chiuveta din baie.Toate astea consumă zilnic pe la 5-6 kWh....deci la o casă mult mai mare, ce ar consuma în plus până la 32kWh/zi ? Că bănuiesc că nu are multă lume candelabre cu 100 becuri de 100W în fiecare cameră...şi nici aer condiţionat în fiecare cameră.

Link spre comentariu

Depinde despre ce țara se vorbește in textul ăla. Probabil sa fie vreo traducere, nu un consum de România.

 

Noi consumam peste 1MWh pe luna in medie. Evident, totul electric, încălzire/climatizare centrală (22-23*C menținuți constant tot anul). Un pic peste 150m pătrați. Si e o casa normala, nu palat.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări