gica70 Postat Mai 3, 2021 Partajează Postat Mai 3, 2021 (editat) Ma intreb daca ar merita transformarea unui motor electric intr-un generator eolian stiind ca, impreuna cu regulatorul si bateria de mare capacitate, costa 9000 de euro la programul rabla. Daca da, cam ce ar presupune modificarea. Editat Mai 3, 2021 de gica70 Link spre comentariu
validae Postat Mai 3, 2021 Partajează Postat Mai 3, 2021 În primul rând trebuie să fii conştient că motorul electric în regim de generator (acolo unde permite asta) are cel mai mare randament la o turaţie mare.Iar o eoliană nu funcţionează mereu la turaţii mari, că nici vântul nici soarele nu sunt constante.O eoliană se alege în funcţie de zonă şi viteza medie a vântului.Dacă ai vânturi slabe şi relativ constante, alegi turbine verticale de dimensiune mare, capabile să profite de vânturi slabe.Să investeşti 9k Euroi pentru experienţe de genul ăsta e o risipă inutilă.Nu-i vei recupera probabil niciodată... Link spre comentariu
Stefan Postat Mai 3, 2021 Partajează Postat Mai 3, 2021 Sigur subiectul nu este la mișto? Întreb deoarece vreau să deschid și eu câteva subiecte precum: merita transformat un frigider nou in alambic? Sau cum poți transforma o mașină de spălat smart inverter în uruitor cu wifi? Mai pune încă 9k € și poate faci o eoliana sau fotovoltaic cu un kit comercial, mașină o păstrezi așa cum e și o încarci moka de la eoliana. Link spre comentariu
Усилитель Postat Mai 3, 2021 Partajează Postat Mai 3, 2021 La 2500 dolari sunt deja de 3kW , chinezesti chiar mai ieftine . https://www.magnet4less.com/3000w-48v-hybrid-wind-turbine-5-blades-w-controller-clearance Asta merge combinata si cu panouri solare . Motorul de la masini electrice cele mai noi nu merg ca si generator. Link spre comentariu
gica70 Postat Mai 3, 2021 Autor Partajează Postat Mai 3, 2021 (editat) Acum 16 ore, Усилитель a spus: La 2500 dolari sunt deja de 3kW , chinezesti chiar mai ieftine . https://www.magnet4less.com/3000w-48v-hybrid-wind-turbine-5-blades-w-controller-clearance Asta merge combinata si cu panouri solare . Motorul de la masini electrice cele mai noi nu merg ca si generator. Ai uitat bateria! 1.In mod sigur tii cont de potentialul din zona. 2.Turatia va fi adaptata intr-un fel, asta era una din intrebari referitoare la modificari. Acum 17 ore, Stefan a spus: vreau să deschid și eu câteva subiecte precum: merita transformat un frigider nou in alambic? Sau cum poți transforma o mașină de spălat smart inverter în uruitor cu wifi? Cine te opreste?! Editat Mai 3, 2021 de gica70 Link spre comentariu
Усилитель Postat Mai 3, 2021 Partajează Postat Mai 3, 2021 15 minutes ago, gica70 said: Ai uitat bateria Nu am uitat, dar cateva buc, ( 4) nu sunt o avere, de la 2500 dolari la 9000 euro iese, din belsug, chiar si ceva metrii patrati de solare cu acareturile, pe langa, mai raman si bani de altceva.... Si nu te complici cu modificari, care poate nu ies. Da se poate incerca,...... Link spre comentariu
gica70 Postat Mai 3, 2021 Autor Partajează Postat Mai 3, 2021 (editat) "Bateria de la Spring cântărește 280 kg, iar întreaga mașină are o greutate de 955 kg. Bateria are 26,8 kWh, iar motorul este de 33 kW (44 CP)" "Bateria este garantată timp de 8 ani sau 120.000 de kilometri" Iata o "contributie", se poate incarca si cu baterii solare! Daca luam 250 euro 1 kwh si inmultim cu cei 27 rezulta 7500 euro numai bateria.https://0-100.ro/2019/04/17/cat-costa-bateriile-pentru-masini-electrice-in-2019-studiu-de-caz-nissan-leaf-1-kwh-capacitate-272-euro/ Editat Mai 3, 2021 de gica70 Link spre comentariu
Усилитель Postat Mai 3, 2021 Partajează Postat Mai 3, 2021 Bateria are garantie folosita cum a dorit fabricantul, ciclurile de functionare sunt monitorizate de electronica +soft. Folosit scos din masina, adio garantie. Link spre comentariu
gica70 Postat Mai 3, 2021 Autor Partajează Postat Mai 3, 2021 Acum 18 ore, Усилитель a spus: Bateria are garantie folosita cum a dorit fabricantul, ciclurile de functionare sunt monitorizate de electronica +soft. Folosit scos din masina, adio garantie. Eu trag concuzia ca este o baterie pe care ma pot baza, asta ma intereseaza. Cat despre regimul de inarcare, monitorizare se arata clar acolo: Durata de încărcare a bateriei Litiu-ion este de : - o oră pentru o încărcare 80% la o bornă DC 30 kW - 5 ore pentru o încărcare 100% la un Wallbox de 7,4 kW - 8h30 pentru o încărcare 100% la un Wallbox de 3,7 kW - 14 ore pentru o încărcare 100% la o priză standard de 2,3 kW De aici imi aleg varianta dorita. Practic, de aici am pornit, nu m gasit baterii de mare capacitate cu regulator si soft. Link spre comentariu
Усилитель Postat Mai 3, 2021 Partajează Postat Mai 3, 2021 Regulatorul la masini este deosebit, incarcarea, descarcarea, monitorizarea se face pe grupe de celule, inteligent, nu ca si cum ar fi o baterie unitara, stie chiar sa izoleze zone cu probleme. Bateriile cu litiu nu merg atatia ani decat cu trucuri :puterea este mai mare, dar o parte este pusa "deoparte" pt mai tarziu, este deosebit de complicat menagementul. Asta nu se poate face in regim de amator. Un prieten lucreaza la Zollner, unde se fabrica electronica si pt BMW i... A fost printre primii din tara "omologat" in Germania pt reparat masini electrice. Daca esti pornit sa investesti asa mult, incearca. Suntem curiosi de rezultat. PS. Omul destept invata din greseala altora,..... Link spre comentariu
gica70 Postat Mai 4, 2021 Autor Partajează Postat Mai 4, 2021 Acum 23 ore, Усилитель a spus: Asta nu se poate face in regim de amator. De-acord dar cine iti interzice sa folosesti tot sistemul? In aceasta idee de a folosi ceva gata facut dar cu alt scop s-a mai intalnit, e deajuns sa te uiti pe YT. Poate 2,3 vecini izolati se hotarasc sa investeasca in asa ceva. La 03.05.2021 la 7:56, Усилитель a spus: Omul destept invata din greseala altora Corect, astept sa greseasca cineva, eu am propus, am intrebat daca merita! Link spre comentariu
ady2006 Postat Mai 4, 2021 Partajează Postat Mai 4, 2021 Ideea colegului cu deturnarea daciei de la destinatia initiala nu este singulara. Am avut o cerere similara de a evalua sansele de transformare ale unui vw ID3 intr-un grup propulsor electric pentru un ponton. Atunci am zis ca nu-i normal omul. Vazand acum estimarile de pret pentru acumulatori + etc imi dau seama ca m-am pripit. Garantat in viitorul apropiat vor aparea si astfel de conversii ale automobilelor electrice. Link spre comentariu
Усилитель Postat Mai 4, 2021 Partajează Postat Mai 4, 2021 4 hours ago, ady2006 said: Am avut o cerere similara de a evalua sansele de transformare ale unui vw ID3 intr-un grup propulsor electric pentru un ponton. Asta se poate face , nici nu este asa complicat.Toate partile raman la functionalitatea originala.Doar motorul trebuie sa antreneze propulsia acvatica . Link spre comentariu
gica70 Postat Mai 4, 2021 Autor Partajează Postat Mai 4, 2021 Acum 15 ore, Усилитель a spus: Doar motorul trebuie sa antreneze propulsia acvatica . Si aici poate actiona un dinam! Cat de simplu vezi conversia, ma mir! Link spre comentariu
Усилитель Postat Mai 4, 2021 Partajează Postat Mai 4, 2021 22 minutes ago, gica70 said: Si aici poate actiona un dinam! Cat de simplu vezi conversia, ma mir! Nu are sens sa alimentezi de la baterie un motor electric, pt ca dupa sa actionezi un dinam..... Da cu banii dvs puteti face ce vreti.... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum