daniel_2004 Postat Aprilie 20, 2021 Partajează Postat Aprilie 20, 2021 Vă salut domnilor! Aș avea nevoie de puțin ajutor în depanarea unui amplificator Onkyo A-3100. Vreau să subliniez încă de la început faptul că sunt începător în ale electronicii (mă rog, chiar un nivel sub începător...) Deci: amplificatorul e al unui prieten. A ajuns la mine mort pe un canal (stâng). Am schimbat finalul (STK465) și cam o treime din condensatorii din el (ce nu a corespuns a fost schimbat, ce nu a fost schimbat a fost măsurat și corespunde) inclusiv condensatorii din filtrare (cei mari de 4700uF). În momentul de față el se aude pe ambele canale pe căști DAR când scot căștile (și ar trebui să se audă pe boxe) canalul stâng (cel care a fost cu probleme) se aude ca și cum aș asculta la un tuner care nu prinde bine postul (gâjâie). Problema e că el a mai trecut prin mâna unui Dorel care se dădea electronist pentru că a mai schimbat vreo câțiva condensatori, o rezistență și a văzut că nu poate să-l facă așa că a tăiat firele de la boxe de pe canalul stâng și le-a legat în partea dreaptă (la canalul funcțional). Asta am remediat... Dacă mă poate ajuta cineva cu un sfat, o idee, ce să încerc să-i mai fac, v-aș fi recunoscător. Nu de alta dar e păcat de banii pe care i-am băgat în piese ca să-l aduc până în stadiul ăsta. Nu am găsit schema... Vă mulțumesc! Link spre comentariu