YO YO Postat Iulie 27, 2021 Partajează Postat Iulie 27, 2021 On 4/17/2021 at 10:15 PM, +_Florin_+ said: Nu văd de ce n-ar merge, potrivindu-se ca dimensiuni. Tepy spune că are 3 diode încastrate în capacul alternatorului (care e conectat la masa mașinii). Aici merg RA220 cu anodul la capsulă. Pe celălalt radiator, care ar trebui să fie obligatoriu izolat față de masă (și să reprezinte borna plus) merg RA220 cu catodul conectat la capsulă. Desigur, o poză ar fi edificatoare. Alternatorul desfăcut și piesele aliniate în ordinea numerelor de pe tricou . ...si unde il gasim pe RA cu catodul la corpul diodei ?! Ca eu nu-l stiu ! (notatiile cu negru si rosu reprezinta doar amperajul maxim suportat) Link spre comentariu
adydep Postat Iulie 28, 2021 Partajează Postat Iulie 28, 2021 RA220 cu punct roșu=catod la capsulă. RA220 cu punct negru=anod la cap sulă. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum