YO YO Postat Aprilie 16, 2021 Partajează Postat Aprilie 16, 2021 (editat) https://www.pieseauto.ro/diode-alternator/dacia/logan/set-diode-alternator-bosch-valeo-logan-sandero-2012159144.html?ssk=c6d26392c005e07152d3af3399ea910d Pozitive si Negative ! Editat Aprilie 16, 2021 de YO YO Link spre comentariu
tepy Postat Aprilie 16, 2021 Partajează Postat Aprilie 16, 2021 Acum 53 minute, YO YO a spus: https://www.pieseauto.ro/diode-alternator/dacia/logan/set-diode-alternator-bosch-valeo-logan-sandero-2012159144.html?ssk=c6d26392c005e07152d3af3399ea910d Pozitive si Negative ! nu mai sunt si nici nu mai aduc pe comanda,am sunat. Acum 2 ore, Faker a spus: Nu vreau nimic pe ea, problema e cu transportul, ajung seara acasa si nu prea am timp de curieri. Azi o caut si va trimit niste poze cu ea, eu zic ca e ce trebuie. te rog daca ai timp Link spre comentariu
YO YO Postat Aprilie 16, 2021 Partajează Postat Aprilie 16, 2021 (editat) Pe Amazonul Romanesc ! Anod sau catod la corpul diodei. Sunt variante constructive diferite. Trebuie insa sa fiti sigur daca ce aveti montat sunt identice ori nu. Este posibil ca toate 6 sa fie de un singur fel. (3 si 3) https://www.emag.ro/diode-alternator-dacia-logan-sandero-mpi-dci-30634/pd/DHXTC3MBM/?X-Search-Id=df57a2cc156ab6bcc2a7&X-Product-Id=68190911&X-Search-Page=1&X-Search-Position=2&X-Section=search&X-MB=0&X-Search-Action=view Editat Aprilie 16, 2021 de YO YO Link spre comentariu
YO YO Postat Aprilie 16, 2021 Partajează Postat Aprilie 16, 2021 (editat) RA 220 = 12,7mm(,85!) = anod la corpul diodei. https://imgbb.ro/search/images/?q=ra220 Parerea mea este ca nu 'merge' si trebuiesc cu - la corpul diodei. Atata (si doar atata) timp, cat acest radiator nu este conectat la masa. Din foto afisat asa se pare. (intotdeauna surub lung +, surub, prezon scurt -) Puneti va rog daca este posibil un foto si cu celalalt capac. Editat Aprilie 16, 2021 de YO YO Link spre comentariu
YO YO Postat Aprilie 16, 2021 Partajează Postat Aprilie 16, 2021 Motivatia: Considerand aceiasi tehnologie de fabricatie ca la tranzistorii bipolari, pnp este mult mai sensibil la 'ardere' decat npn. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Aprilie 17, 2021 Partajează Postat Aprilie 17, 2021 La 16.04.2021 la 19:20, YO YO a spus: RA 220 = 12,7mm(,85!) = anod la corpul diodei. https://imgbb.ro/search/images/?q=ra220 Parerea mea este ca nu 'merge' si trebuiesc cu - la corpul diodei. Nu văd de ce n-ar merge, potrivindu-se ca dimensiuni. Tepy spune că are 3 diode încastrate în capacul alternatorului (care e conectat la masa mașinii). Aici merg RA220 cu anodul la capsulă. Pe celălalt radiator, care ar trebui să fie obligatoriu izolat față de masă (și să reprezinte borna plus) merg RA220 cu catodul conectat la capsulă. Desigur, o poză ar fi edificatoare. Alternatorul desfăcut și piesele aliniate în ordinea numerelor de pe tricou . Link spre comentariu
tepy66 Postat Aprilie 19, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 19, 2021 am pus o poza in postul nr 6 al meu o parte din puntea de diode cealata parte de diode sun incatrate in capac. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Aprilie 20, 2021 Partajează Postat Aprilie 20, 2021 Am înțeles, dar mă interesa dacă radiatorul din prima ta poză pe care ai postat-o e izolat față de masă (și conectat la borna plus) iar "capacul" alternatorului e conectat la masă (așa ar trebui să fie). În acest caz merg diode RA220 fiind compatibile ca dimensiuni. În capacul alternatorului montezi 3 diode (de tip cu anodul la carcasă) iar pe celălalt radiator montezi 3 diode de tip cu catodul la carcasă. Link spre comentariu
QQme Postat Aprilie 20, 2021 Partajează Postat Aprilie 20, 2021 RA220 erau utilizate in alternatorul de Dacie ce debita max. 36A,ce curent debiteaza alt. original? Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 20, 2021 Partajează Postat Aprilie 20, 2021 Altrnatoarele moderne debitează şi 90A, mai ales pe maşini Diesel,deci e bine de văzut asta altfel diodele RA220 vor crăpa instant.... Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Aprilie 20, 2021 Partajează Postat Aprilie 20, 2021 Da, e esențial de cercetat și acest aspect (curentul maxim debitat de alternatorul ce echipează acel model de Citroen). Dacă RA220 nu fac față cerințelor căutăm alte diode (mai moderne) compatibile ca dimensiuni. Există o gamă largă, greu de crezut că nu găsim ceva compatibil. Link spre comentariu
tenzen Postat Aprilie 20, 2021 Partajează Postat Aprilie 20, 2021 Pune mina frumos si cumpara o alta punte si nu va mai bateti capul cu manopere de adolescent.In primul rind,presarea este defectuoasa,de aici si contactul termic...Am mai vazut secventa asta la niste clienti indaratnici,soldata cu alte punti noi,intr-un timp destul de scurt,la primul consum serios pe acele punti... Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Aprilie 20, 2021 Partajează Postat Aprilie 20, 2021 @tenzen, ca să cumpere "punte" omul ar trebui de fapt să cumpere capac de alternator și platou-radiator, ambele cu diode incluse. Nu prea găsești astfel de subansamble separat, ci alternatorul cu totul. Deci, din punctul meu de vedere, există 2 variante: ori cumpără alternator, ori schimbă diodele. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Aprilie 20, 2021 Partajează Postat Aprilie 20, 2021 Exista punte de diode aici: https://rss-cargo.ro/alternator/componente-alternator/componente-alternator/punte-diode/39217/pagina/1/ Totusi e mai bine sa caute dupa codul alternatorului si gaseste acolo puntea. Link spre comentariu
tenzen Postat Aprilie 21, 2021 Partajează Postat Aprilie 21, 2021 Acum 8 ore, +_Florin_+ a spus: @tenzen, ca să cumpere "punte" omul ar trebui de fapt să cumpere capac de alternator și platou-radiator... Pai in foto era radiatorul de plus,nu carcasa alternatorului,iar ala sigur e piesa comerciala ieftina...Poate nu se intelege ca reparatia e surogat si nu va fi de durata... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum