Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sursa alimentare DC 15KV

Postări Recomandate

Buna ziua!

Incep prin a mentiona ca nu sunt foarte experimentat in ale electronicii, ci sunt doar amator !

As dori si eu un pic de ajutor cu construirea unei surse de alimentare de 14-15KV DC.

Sa incep cu inceputul:

am achizitionat un tub de NVG Gen 1  Philips XX1080:

XX1080

Tubul necesita alimentare de 14700 - 15400V iar pentru focalizare 450-500V

eu ma gandisem sa ii construiesc o sursa de alimentare din <<acest generator de curent inalt (15KV)>>cu o punte redresoare la iesire facuta cu 4 diode tip <<2CL77>> .... si pentru cei 500V de focalizare ... rezistoare de 3-5W in serie ...

credeti ca functioneaza ? alte idei (cu cat mai simplu de realizat, cu atat mai bine)

mentionez ca tensiunea de alimentare as dori sa fie 3-9V (baterii) pentru mobilitate

cineva, pe eBay, propusese acest montaj, fara a da prea multe detalii, dar tot imi trebuiesc cei 14kV DC:

s-l1600.jpg

multumesc mult de ajutor!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 15
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

2 hours ago, BRANCA said:

Modulele alea sunt de experimente.Curent f f mic pe ieşirea de înaltă.Nu văd din fişa tubului ce curent necesită pe 15 kV.

nici eu nu am gasit pe nicaieri mentionat consumul, dar, imi imaginez, fiind un tub gandit sa fie si portabil si alimentat de la baterii de mici dimensiuni, ca nu are un consum foarte mare ...

Link spre comentariu