Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Un mic ajutor la Proiect


UngureanuGabriel

Postări Recomandate

Buna ziua,

 

Am de rezolvat urmatorul proiect, daca ma puteti ajuta cu niste sfaturi (de preferat niste calcule) . Nu imi pot da seama  ce fece circuitul respectiv sau la ce este folosit.

Sunt la inceput ..

 

HXER0la.png

 

 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 11
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • UDAR

    5

  • UngureanuGabriel

    3

  • validae

    2

  • ratza

    1

Top autori în acest subiect

1. Este un proiect școlar deci ce înseamnă : Sunt la început ????

2. Ce/cât ai reușit să faci din el ? Căci așa cum ai prezentat problema aștepți ca cineva să ți-l facă complet. 

 

Eu te ajut dacă te ajuți . O condiție esențială este să-mi oferi toate lămuririle pe care ți le cer.

Trebuie însă din capul locului să-ți atrag atenția că nu am citit și nu voi citi cursul în locul tău . Sunt pretenții particulare ale profesorilor pe care cine n-a citit cursul nu le poate cunoaște . Există deci riscul ca o rezolvare în fond bună să nu fie acceptată .

Am ceva experiențe triste , de aceea o vreme nici nu m-am implicat în astfel de proiecte . 

Link spre comentariu

1- stiu foarte putin pe partea asta de electronica.

2- am rausit sa fac schema in orcad. (fara simulare)

si punctul aunde Rthetea mi a dat 100,37*theta. ( am calculat cu 3 simpla)

Link spre comentariu

1.Scuză-mă , tot nu înțeleg. Este un proiect școlar deci ar trebui să știi (cât de cât, nu zice nimeni că perfect) materia la care ai de făcut acest proiect. Altfel cum facem ?

Știi  ce reprezintă și cum funcționează circuitul din figura a. )? 

Eu nici măcar nu știu la ce materie ai proiectul ăsta (în ce an e, la ce facultate, etc) și chiar dacă aș ști nu m-ar ajuta pentru că nu știu ce ai învățat la materia asta și alte materii până acum. 

2.Bănuiesc că ai vrut să scrii 100+0.37*theta. Da , e OK, cu ”trei simplă” se face. 

3. Uite cum facem . O să-ți fac (mai deseară că acum am ceva treabă) punctul b). de la problemă și o să-l pun aici - probabil într-un document atașat că nu prea se pot scrie formule aici. Dacă înțelegi ce am făcut continuăm. Dacă nu, nu . 

 

Problema.docx

Editat de UDAR
Link spre comentariu

pentru ca este una dintre caracteristicile amplificatoarelor ,tensiunea la intrare este egala cu cea de la iesire

 

Editat de UngureanuGabriel
Link spre comentariu
Acum 2 minute, ratza a spus:

Aia nu e o caracteristică, ci un caz particular.

Ai dreptate dar nu mai îngroșa și tu ceața ....

@UngureanuGabriel Nici nu știu ce să zic. Mi-ar părea rău să te abandonez dar nici nu cooperezi - Întrebarea aia era doar una ajutătoare ca să înțelegi rezolvarea problemei . Ai răspuns greșit . Răspunsul corect era că egalitatea tensiunilor pe intrări ( nu intrare - ieșire ) e o caracteristică a amplificatoarelor operaționale care funcționeză în buclă închisă (deci cu reacție negativă aplicată) și, ca să fim riguroși, a căror ieșire nu este saturată. (Evident că proprietatea asta poate fi enunțată sub diferite forme, eu aș fi vrut-o pe aia de la tine din curs.)

Dar să trecem peste . Ai priceput ceva din rezolvare ? Ai încercat să o refaci ( eu am sărit în document niște etape) ? Normal tu trebuia să iei pixul și să încerci să refaci rezolvarea . Mai departe, este punctul c.) de la problemă . Pricepi cel puțin ce-ți cere acolo ? 

 

Te înțeleg că îți vine greu să spui - Da domnule, sunt student la facultatea aia , în anul ăla și proiectul e la materia aia  - dar fără niște lămuriri nu putem continua. 

Cel mai bine ar fi să apelezi pentru ajutor la un coleg mai bine pregătit . El ar cunoaște lucrurile despre care eu îți spun că nu am habar și ar putea să te ajute mult mai eficient. 

Și repet pentru ultima oară . Fără lămuririle necesare nu pot continua . Dacă problema e ca problema, proiectul propriu zis impune obligatoriu trimiteri (directe sau nu) la un curs (sau mai multe) pe care eu nu îl cunosc. Să luăm doar pct. 1 de la proiect : ”Identificarea circuitului....” Cu siguranță circuitul ăla (sau unul asemănător) a fost prezentat undeva că altfel nu-ți cerea nimeni să-l identifici.  Probabil s-au făcut lucrări similare la laboratoare, habar n-am. 

Link spre comentariu

Colegii care ,,le au ,, cu materia nu prea îşi pierd timpul cu cei restanţieri şi mai ales rar o fac ,,moka,,.De asta se şi postează astfel de cereri pe forumuri tehnice, ideea e că poate se găseşte vreun inginer plictisit şi mă ajută şi pe mine să-mi rezolv proiectul.

Probabil e ca situaţia cu fetele care termină liceul cu 10 la ,,mate,, şi au acces direct la facultăţi tehnice de prestigiu, dar ele sunt paralele cu tehnica, iar cu medicina n-au nicio legătură.Nu generalizez, dar nu prea m-am lovit de  inginere pasionate de electronică....

Link spre comentariu

Probabil . Dar chiar să fi vrut nu puteam să-i fac așa ceva . Un proiect școlar trebuie să ”bată” cu materia predată , cu cursul. E, aici vin și întreb, care curs ?

Link spre comentariu

@icar Exact asta voia....dar poţi să-ţi dai seama de nivelul de pregătire doar din felul cum pune problema, nici nu dă detalii.Un punct îi dau la bună purtare, a avut totuşi bun simţ şi a salutat.Am văzut mulţi rataţi care intră pe forumuri ca la ei pe chat, nu salut nu bună ziua....doar  ,, vreau aia, vreau ailaltă,,.Ba unii mai scriu şi cu prescurtări, le e lene să scrie şi cu toate literele...

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări