Valentin1984 Postat Martie 31, 2021 Partajează Postat Martie 31, 2021 Salutare oameni frumoși, Numele meu este @Titan si m-am inregistrat acum 2 zile pe forum , din pacate contul meu inca asteapta aprobare. Sunt incepator in electronica si invat si eu ce pot in timpul liber. Ma poate ajuta cineva cu schematic si explicatie pentru un Mosfet driver ? Incerc sa inchid si sa deschid un N mosfet foarte foarte repede. Din pacate generatorul meu de pulsuri nu reuseste acest lucru daca il conectez direct la Gate-ul Mosfetului. Am vazut pe internet un circuit Push - Pull facut din 2 tranzistori NPN si PNP care pot lovi poarta mosfetului cu suficient curent incat sa incarce / descarce capacitorul portii in timp de 10- 100 nanosecunde . Problema este ca nu inteleg foarte clar cum functioneaza , si cum se decide curentul care se duce catre poarta mosfetului ....Este cumva legea lui Ohm ? Voi ce anume folositi ? Daca stie cineva , ceva si are timp sa puna cateva cuvinte aici ,as fi foarte recunoscator. Multumesc mult de tot si aveti grija de voi. @Titan Link spre comentariu
ratza Postat Martie 31, 2021 Partajează Postat Martie 31, 2021 Salut. Pe scurt, cu cît îi dai curent mai ţeapăn în poartă, cu atît se deschide/închide mai rapid. Mai pe lung, timpii de deschidere ai unui MOSFET depind de sarcina necesară deschiderii şi de capacitatea Miller (aia care-ţi fură sarcina din poartă pe timpul platoului). Link spre comentariu