Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Probleme electrice Mercedes C200


+_Florin_+

Postări Recomandate

Azi am făcut testul cu bateria originală, am 12.3 V înainte de pornire și 10.4V în timpul acționării electromotorului.

Apoi am schimbat bateria cu cea de pe C180 (stare perfectă, 90 Ah, Varta). Nicio modificare în comportamentul mașinii. Deci nu e de la baterie. Măcar știu că am eliminat o posibilă cauză.

Problema rămâne în studiu ...

 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 22
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • +_Florin_+

    9

  • Faker

    3

  • t0rquemada

    3

  • tenzen

    3

Top autori în acest subiect

La unele modele de Mercedes eroarea apare atunci când este dusa bateria a doua, este undeva langa motor asemănătoare ca la UPS.  Nu cunosc daca este și la acest model, fimiul știu că a pățit așa.

Editat de yo9gcc
Link spre comentariu

@tenzen Cum actionezi demarorul dacă "pierzi" accesoriile și contactul ? În plus se menționează "start-kit" ceea ce îmi spune că s-a lucrat de mântuială. Cum spuneam se pune o diagnoză și după consultarea erorilor se poate alege o direcție de atac.

 

Evident se poate merge pe formula căutat pe scheme, masurători... timp să fie.

Editat de t0rquemada
Link spre comentariu

Demarorul este actionat de regula pe terminalul 50,direct din contact la unele,prin EWS la bmw(de ex),sau prin releul  aflat in cutia ecu,in cazul de fata...In toate cazurile,demarorul se poate actiona independent,dar motorul nu porneste,in cazul immo sau conexele acestuia sint  defecte.Cum la om motorul porneste,immo sare din discutie...Lui pur si simplu ii lipseste terminalul 15 auxiliar,fie din modulul contactului(presupunind ca e defect),fie de la o improvizatie executata cu mult talent de stim noi cine...

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Sătul de amânările mele repetate datorită lipsei timpului liber, fiul meu a dus-o la un service. Acolo i s-a făcut obișnuitul "star", unde s-au constatat o groază de erori de comunicare între kit-ul de pornire și unitatea centrală ecu. Chestie explicabilă (fostul proprietar a schimbat kit-ul de pornire).

Totul s-a rezolvat " din calculator", fără a schimba vreo componentă fizică (contra 500 RON, băieții au menționat din start suma). Mașina funcționează perfect normal !

Mă bucur că am rezolvat-o. În ciuda vârstei sale, se pare că cei 163 de cai sunt încă în viață, dar se cer bine hrăniți :rade::

20210324-190933.jpg

 

 

Link spre comentariu

E aprins din cauza unor probleme la  catalizator, așa au constatat mecanicii în urma testului :). Zilele următoare mai fac o programare pentru a rezolva și această problemă. 

 

Așa arăta o parte din test:

IMG-20210405-WA0000.jpg

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări