+_Florin_+ Postat Martie 28, 2021 Autor Partajează Postat Martie 28, 2021 Azi am făcut testul cu bateria originală, am 12.3 V înainte de pornire și 10.4V în timpul acționării electromotorului. Apoi am schimbat bateria cu cea de pe C180 (stare perfectă, 90 Ah, Varta). Nicio modificare în comportamentul mașinii. Deci nu e de la baterie. Măcar știu că am eliminat o posibilă cauză. Problema rămâne în studiu ... Link spre comentariu
yo9gcc Postat Martie 28, 2021 Partajează Postat Martie 28, 2021 (editat) La unele modele de Mercedes eroarea apare atunci când este dusa bateria a doua, este undeva langa motor asemănătoare ca la UPS. Nu cunosc daca este și la acest model, fimiul știu că a pățit așa. Editat Martie 28, 2021 de yo9gcc Link spre comentariu
t0rquemada Postat Martie 28, 2021 Partajează Postat Martie 28, 2021 (editat) @tenzen Cum actionezi demarorul dacă "pierzi" accesoriile și contactul ? În plus se menționează "start-kit" ceea ce îmi spune că s-a lucrat de mântuială. Cum spuneam se pune o diagnoză și după consultarea erorilor se poate alege o direcție de atac. Evident se poate merge pe formula căutat pe scheme, masurători... timp să fie. Editat Martie 28, 2021 de t0rquemada Link spre comentariu
tenzen Postat Martie 29, 2021 Partajează Postat Martie 29, 2021 Demarorul este actionat de regula pe terminalul 50,direct din contact la unele,prin EWS la bmw(de ex),sau prin releul aflat in cutia ecu,in cazul de fata...In toate cazurile,demarorul se poate actiona independent,dar motorul nu porneste,in cazul immo sau conexele acestuia sint defecte.Cum la om motorul porneste,immo sare din discutie...Lui pur si simplu ii lipseste terminalul 15 auxiliar,fie din modulul contactului(presupunind ca e defect),fie de la o improvizatie executata cu mult talent de stim noi cine... Link spre comentariu
dorofteius Postat Martie 29, 2021 Partajează Postat Martie 29, 2021 Ii mai complicata masina asta decat credeti. Pune un star pe ea si vezi de ce se plange pe sam fata ecu si ezs. Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Aprilie 6, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 6, 2021 Sătul de amânările mele repetate datorită lipsei timpului liber, fiul meu a dus-o la un service. Acolo i s-a făcut obișnuitul "star", unde s-au constatat o groază de erori de comunicare între kit-ul de pornire și unitatea centrală ecu. Chestie explicabilă (fostul proprietar a schimbat kit-ul de pornire). Totul s-a rezolvat " din calculator", fără a schimba vreo componentă fizică (contra 500 RON, băieții au menționat din start suma). Mașina funcționează perfect normal ! Mă bucur că am rezolvat-o. În ciuda vârstei sale, se pare că cei 163 de cai sunt încă în viață, dar se cer bine hrăniți : Link spre comentariu
t0rquemada Postat Aprilie 7, 2021 Partajează Postat Aprilie 7, 2021 Mai rămâne de rezolvat check engine-ul aprins Link spre comentariu
+_Florin_+ Postat Aprilie 7, 2021 Autor Partajează Postat Aprilie 7, 2021 E aprins din cauza unor probleme la catalizator, așa au constatat mecanicii în urma testului . Zilele următoare mai fac o programare pentru a rezolva și această problemă. Așa arăta o parte din test: Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum