Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Nu imi merge programul

Postări Recomandate

Buna !!! Sunt incepator in Arduino si am de facut proiectul acesta.Am facut in thinkercad cu intreruperi.Cand apas o data pe buton ar trebui sa arate temperatura de la senzor1 iar cand apas a doua oara sa arate temperatura de la senzor2.Imi spuneti va rog, ce am gresit de imi dau urmatoarele erori ?Aici se poate vedea :

https://www.tinkercad.com/things/5wfJvqSCOBx-sensor-de-temp/

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 23
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Acum 8 ore, GreenEyes2020 a spus:

Am facut in thinkercad cu intreruperi.Cand apas o data pe buton ar trebui sa arate temperatura de la senzor1 iar cand apas a doua oara sa arate temperatura de la senzor2.Imi spuneti va rog, ce am gresit de imi dau urmatoarele erori ?Aici se poate vedea :

https://www.tinkercad.com/things/5wfJvqSCOBx-sensor-de-temp/

Care erori? Cum arata sketch-ul generat (probabil) de aplicatia on-line?

OK, acum am vazut si codul. Despre asta discutam mai tarziu.

Modul de conectare al butonului este cel putin dubios! Vreau sa spun ca contactul nu este conectat la pinul digital 7 (asta este conectat permanent la +Vcc) astfel incat la apasare sa permita conectarea pinului digital 7 la +Vcc si Pin Change Interrupt sa fie activat.

Acum cu privire la sketh:

utilizarea acestei sintaxe pentru activarea intreruperii:

attachInterrupt(pin, ISR, mode)

nu este recomandata, dar se pare ca a fost folosita in sketch. Insa a fost folosita gresit pentru ca:

attachInterrupt(0,temp,RISING);

Pinul 0 ar fi trebuit sa fie pinul care declanseaza intreruperea, insa in realizarea "practica" pinul folosit ar fi trebuit sa fie pinul digital 7. Vai, dar asta este conectat permanent la +Vcc si uC o va tine tot intr-o intrerupere (cred, nu am verificat). Pentru ca tot vorbim de pinul 7, asta nu are activata rezistenta de pull-up in program

pinMode(7, INPUT);

in loc de:

pinMode(7, INPUT_PULLUP);