Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Problema pompa injectie Ford focus 1.8 TDDI


TibiBzg

Postări Recomandate

Acum 40 minute, ady2006 a spus:

Ar ajuta si o diagnoza cu IDS-ul. Nu doar erori. Si ceva parametrii cand dai la automat. De exemplu ce turatie de vibrochen vede. Asa, orbeste, mai poti sa verifici EGR-ul sa nu fie blocat deschis.

Egr-ul. L am verificat al doilea, dupa ce am vazut ca nu vrea. E ok

Acum 31 minute, zaharia valentin a spus:

am avut o problema asemanatoare la o lancia lybra...statea cu spray....pusa la punct...insa boltul de la roata dintata a axei cu came era rupt si nu erau actionati culbutorii...cat avea spray in nas facand autodetonatie functiona

Si eu m am gandit la treaba asta. Dar partea proasta e ca la focusu asta. Axa cu came si pompa de inalta e pe curea si in partea cealalta (cred) e landul de la arbore si axa. Acuma nu cred ca e rupta distrinutia dintr un motiv plauzibil (zic eu). In timp ce i dau spray cobstant (la 1000 si un pic de ture), daca o accelerez se accelereaza pana pe la 3 mii. Deci, supapele functioneaza

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
  • Răspunsuri 22
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • TibiBzg

    7

  • ady2006

    6

  • Bercu Giuliano

    2

  • cristi_bv

    2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

  • 3 săptămâni mai târziu...

[email protected]

Eu am băgat mașina în atelier sa schimb pompa de injecție,și acuma după schimbul pompei de injecție mașina nu mai trage bine,deloc bine...înainte nu avea probleme de genul asta,trăgea extraordinar că era panta sau nu...mergea fenomenal...acuma mă rog de ea pur și simplu...am făcut și schimbul de filtre ulei etc. Ce s-

a întâmplat cu ea

Link spre comentariu

Aţi supravegheat mecanicul când schimba pompa, sau aţi lăsat pur şi simplu maşina acolo şi aţi luat-o când era gata ? Unii sunt absolut excroci, pun alte piese recuperate de la alte maşini şi îţi dau factura altuia.Am auzit tot de la un mecanic o chestie reală, un client s-a dus să i se schimbe uleiul, l-a taxat pentru o cantitate mult mai mare de ulei decât intra în motor şi nici nu i-au schimbat uleiul.Când a venit omul după scurt timp  la acest al doilea mecanic fiindcă i se tot aprindea becul de presiune ulei, atunci a văzut că fusese înşelat.Al doilea mecanic i-a spus că nici nu aveau cum să bage atât ulei, au profitat de faptul că omul era paralel cu tehnica.Eu nu las niciodată maşina singură la mecani, supraveghez de aproape ce face individul.Dacă nu-i place asta merg la unul care acceptă....şi de obicei mă documentez asupra defectului şi costurilor materiale, altfel te prostesc pe faţă dacă nu ai nicio idee.

Link spre comentariu

Presupunand ca @Imreare tipul de pompa despre care se vorbeste in topic, montata pe un candidat remat focus 1, nu sta nimeni sa-i inlocuiasca pompa cu alta. Nici ultimul ticalos nu pierde vremea cu asa ceva. Incompetenti in activitate sunt insa destui. Cea mai mare probabilitatea o are montarea gresita a distributiei.

Link spre comentariu
La 18.04.2021 la 15:01, validae a spus:

a)Am auzit tot de la un mecanic o chestie reală...

b)Eu nu las niciodată maşina singură la mecanic, supraveghez de aproape ce face individul

...şi de obicei mă documentez asupra defectului şi costurilor materiale.

a)De obicei,astia nu sint de incredere,odata ce dezvolta si dezbat chestii de astea cu clienti,sau,mai rau,cu potentiali clienti...

b)De la astea pina la diy este o schioapa...

Sarind peste toate astea,in meseria dvs,tot asa va supravegheaza?Nu tin partea nimanui,dar fara un dram de incredere, nu se poate lucra...

Pentru subiectul in cauza,nu e neaparat din distributie,daca pornirea e usoara...

Editat de tenzen
Link spre comentariu
La 18.04.2021 la 15:36, ady2006 a spus:

montata pe un candidat remat focus 1, nu sta nimeni sa-i inlocuiasca pompa cu alta.

De ce credeti ca focus1 tddi este ,,fiare vechi ''

Fiecare dupa posibilitati ,poate dvs aveti ultimul model de BMW

Link spre comentariu

Imi sustin afirmatia ca focus 1 este o masina depasita din toate puctele de vedere. Uzata moral si fizic cu mult mai mult decat alte masini de 20 de ani. Cu aspect de masina cu adevarat veche. Performante notabile si optionale care sa o transforme in ceva aparte nu a avut niciodata. Incercati sa vindeti masina aia la dezmembrari ! Veti avea surpriza sa nu primiti pe ea nici contravaloarea fierului vechi. Ca sa primiti hartia de radiere trebuie sa o dati gratis. Daca-i bine dispus vine sa o ia; daca nu, ptatiti platforma pana la dezmembrari.

Cu toate astea, posesorii celor care se mai misca se folosesc de ele. Pentru multa lume o masina ramane un mijloc de deplasare care daca te duce de la punctul A la B si-a facut treaba. Uneori treaba asta nici nu are o legatura stransa cu veniturile posesorului. Alteori are. Nu asta era discutia. Aia o are omul, se foloseste de ea cum poate, cand se strica o repara.

Valoarea redusa a masinii ramane insa un fapt incotestabil. La masina aia manoperele mecanice sunt mai mari decat pretul pieselor. De aia nu va sta nici un mecanic sa-i dea jos pompa si sa-i puna alta. Nu-i renteaza.

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări