Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cablaje comandate la chinezi


zvonacfirst

Postări Recomandate

Ceea ce e evident, caci ei sunt proprietarii coletului, pana ti-l pune in brate postasul.

 

Partea mai grea e dupa ce iese din vama. Acolo ei nu mai pot face nimic ca sa accelereze. Ai sa depinzi de Posta Română. 

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 95
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • zvonacfirst

    25

  • Mircea

    20

  • djvas

    13

  • maxente

    13

Top autori în acest subiect

@Mircea nu-l mai descuraja ca nu e asha. Europacket inseamna un pachet mare trimis de jlc catre Germania cu dhl, dupa care fiecare comanda din pachet este distribuita catre clienti. Vama se face in Germania iar in Ro vine acasa cu Urgent cargus in max o saptamana dupa ce a ajuns in Germania.Am mai zis da vad ca nu ma credeti... am peste 10 comenzi care au decurs la fel.

Link spre comentariu
Acum 2 minute, djvas a spus:

 Vama se face in Germania iar in Ro vine acasa cu Urgent cargus in max o saptamana dupa ce a ajuns in Germania. 

Aoleu, firmă de neam prost. Cel puțin în București. Dacă nu ești acasă când sună la ușă (nu la telefon), la revedere colet. Nu livrează a doua zi, curierul nu îți răspunde la telefon. 

Link spre comentariu

Adica nu un SMS, nu un telefon inainte? Vine curierul direct la ușa? Pe ce lume trăiesc ăștia? Ca doar nu sta nimeni la ușa făcând sluj în așteptarea curierului. 

Link spre comentariu
Acum 1 minut, zvonacfirst a spus:

Adica nu un SMS, nu un telefon inainte? Vine curierul direct la ușa? Pe ce lume trăiesc ăștia? Ca doar nu sta nimeni la ușa făcând sluj în așteptarea curierului. 

Eu vorbesc foarte serios. Nu înfloresc. 

SMS primești dimineața că în intervalul.....vei primi coletul. Curierul nu îți răspunde la telefon. Te sună el și atât.

 

Cum spunea @djvas, contează și omul. Eu am avut experiențe neplăcute cu toți angajații Urgent Cargus din sectorul 2. Proabil au rulaj mare de personal și nu le pasă nici unora, nici altora.

 

 

Link spre comentariu

 Zvonacfirst.Ce să înţeleg,că la o comandă de 4$ îţi ia de două ori transportul?Întreb findcă am văzut comanda lui Mircea de 2$.La valoarea aia de 4$ nu se aplică taxe vamale,din câte ştiu.

 Apoi la simularea ta de 20€ mi se pare f mult taxa vamală de 10€.Ar veni 50%...Păi dacă ai lua ceva scump...

Link spre comentariu
1 oră în urmă, zvonacfirst a spus:

Adica nu un SMS, nu un telefon inainte? Vine curierul direct la ușa?

Nici macar nu vine la usa. Suna, si daca esti acasa, iesi la scara si iei coletul. Nu coboara din masina decat pana in spatele dubei daca are de predat colet. Daca nu esti acasa si ii spui sa vie mai tarziu, salut colet. Am patit asa cu fan curier. Au trimis retur o comanda, pt ca le-am spus sa vie dupa 16 cand vin de la serviciu. La ora 14 cand m-a sunat, a zis ca el a trecut odata, si nu mai poate reveni la adresa. Noroc ca nu platisem online, ca de obicei, ci am optat pt ramburs. I-am spus sa-si bage coletul undeva, si am facut comanda in alta parte, unde le-am specificat sa nu trimita cu fan curier.  Au ajuns curierii  ca gaina, cand are multe graunte, scurma in ele. Asa fac nesimtitii acum cu clientii.

Link spre comentariu

Nesimțire caracteristică multor firme de curierat, care după ce şi-au dobîndit un segment ,,gras de clienți", sau dever de afacere, îngroaşă obrazul şi trec la ,,next level".

Adicătelea: 

Nu mai este clientul nostru, stăpînul nostru!

Noi suntem stăpînul vostru, furnizorul vostru de servicii, că doară v-am prins în plasa noastră, precum o insectă intr-o plasă de păianjen!

Este o formă perversă, dar acceptată de capitalism, de a tria consumatorii şi furnizorii în acelaşi timp, pentru un profit maxim.

Legea junglei, in varianta modernă.

Link spre comentariu

Noțiunea de partener reclama respect reciproc. Firmele de curierat au cam pierdut noțiunea asta. Pandemia le-a oferit mai mult decât pot duce, și pierderea unor clienți, e ca și cum nu ar fi la vremea asta. Îmi aduc aminte ce tari erau cei de la Romtelecom când erau pe val și nu aveau încă concurență. Taxau și dacă telefonul era în furcă. Acum după toate cosmetizarile și preluarile suferite, nici cu promoții nesimțite nu mai reușesc sa adune în portofoliu ce au avut când își băteau joc de clienți. Le prevăd același viitor și anumitor firme de curierat. 

Link spre comentariu

 Doru.Adevărul cu firmele de curierat e undeva la mijloc.Plătesc curierii prost deci au probleme cu personalul.Din cauza asta le tolerează multe mereguli.Personal n-am avut nicio problemă cu Nemo,Fan Curier sau Urgent Cargus.Totdeauna au dat telefon.Dacă eşti la serviciu te caută acolo.Mai rău că,de multe ori,anunţă că vine după ora "x" şi ţi se lungeşte gâtul aşteptând!Practic te obligă să nu pleci nicăieri.

Link spre comentariu

Pana la fan curier, nici eu nu am avut treaba. Nici cu fan curier nu am avut treaba pana a venit un parlit de agent care isi face de cap pt ca firma ii permite. Nu vine un agent dintr-o zona in alta, ca sa zic ca vine de acasa, sa livreze la serviciu. Sunt repartizati pe zone si acolo fac livrari, de asta cand nu ma gaseau, veneau mai tarziu. Asa fac toti, mai putin fan curier. 

Plata proasta e cel mai jenant motiv. Daca nu-i convine, pleaca in alta parte unde ii convine plata.Daca accepta acea plata, asa proasta cum e, trebuie sa-si faca treaba asa cum e in fisa postului, pt ca eu platesc transportul integral, nu cu reducere.

Editat de doru3160
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări