Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Modificari freza Fu 12


bcristian

Postări Recomandate

Lucrarile la care trebuie montata si data jos extensia functioneaza si ca antrenament la haltere. :)

Are vreo 30 de kg, iar partea originala de deasupra pare mai grea, iar acum trebuie manevrata mai sus.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 77
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • bcristian

    41

  • Ion_Bumbu

    26

  • draku

    5

  • ndc74

    2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Sa vedeti ce fain este capul rapid...are si motorul pe bolovanul de fonta!

Cum este mai inalta acum e si mai greu de instalat capul vertical.

 

Link spre comentariu
  • 9 luni mai târziu...

Daca va ajuta cu ceva...cu toate ca a trecut timp de la ultimul mesaj.

Eu folosesc VFD-ul ca sa pun turatiile motorului la cit am nevoie, numai ca de obicei il tin pe 1000rpm ca asta este turatia de lucru,dar cind am fabricat masinaria,m-am tot jucat cu el sa vad daca pierd viteza...putere,la 50 rpm,la 200rpm,500 rpm,s.a.m.d si nu am avut probleme niciodata.

VFD-ul este de 7,5kw si motorul de 5,5kw la 50hz, sau 6,5kw la 60hz cum avem aici.

Panoul frontal il am pe fatada cu cablu ,nu stiu cum se numeste,in romana,ca cel de retea de la modemuri.

Turometru,ma costat vreo 10 eur dupa Amazon,citeste trecerea unui magnet prin dreptul lui,se poate atasa pe orice parte metalica in miscare la care se doreste citirea rpm.

Transmiterea rotatiei de la motor la ,,universal" adica unde prind pompa de injectie,se face prin doua curele trapezoidale,iar o pompa la pornire absoarbe pina la 3,5kw.

Pornirea si oprirea nu este brusca,ambele se fac lent,dar se pot programa inclusiv ca sa opreasca motorul intr-un punct fix,si brusc,chestie care o folosesc unii pentru a fixa PMS la pompe.

Sensul de rotire al motorului se poate seta din VFD,si stiu ca are o gramada de functii dar nu am avut nevoie de ele si nici din curiozitate nu le-am folosit.

Intre VFD si motor se monteaza ceva asemanator cu ,,sigurantele" automatice, in traducere se numeste slaveaza motor,si in cazul in care una dintre faze cade,nu se arde motorul.

Cind cade lumina,pentru ca vad ca va preocupa,VFD-ul nu da comanda automat sa porneasca motorul,trebuie data manual.

Daca pot sa va ajut si cu alte informatii,sint prin zona.

Imi place mult realizarea din topicul asta,eu dupa ce am cumparat un mini strung,2500 eur,si am vazut cum lucreaza,l-am dezmontat complet,si am folosit piesele pentru a fabrica alte dracovenii.Nu sint strungar,aveam nevoie sa imi fabric citeva chestii care daca le cumparam ma costau vreo 9000 eur,si in final am gasit un strungar bulgar care mi le-a facut pe 600 eur.

Sa auzim de bine,succes si felicitari!

motor.jpg

vfd.jpg

turometru.jpg

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări