pop_ady44 Postat Martie 15, 2021 Partajează Postat Martie 15, 2021 (editat) Daca cuva nu este cumva lipita, atunci e simplu de schimbat rulmenti si semeringul. Editat Martie 15, 2021 de pop_ady44 Link spre comentariu
validae Postat Martie 15, 2021 Partajează Postat Martie 15, 2021 De obicei cuvele sunt lipite, trebuie tăiată cuva pe linia lipiturii, scos tamburul, înlocuiţi rulmenţii şi apoi se lipesc cele două jumătăţi cu adeziv flexibil siliconic şi cleme.E ceva de muncă, merită numai dacă e o maşină de excepţie în stare generală foarte bună.Astea de acum merită direct la REMAT.Au tablă netratată, ruginesc înainte de a ieşi din garanţie.. Link spre comentariu
qqq Postat Martie 15, 2021 Partajează Postat Martie 15, 2021 Am rezolvat doua masini cu varianta descrisa de ,,validae". Taiat pe lipitura cu panza de bonfaier,schimbat rulmenti si simering apoi asezate cele doua parti de cuva una peste cealalta si executate 8-10 gauri fi 4mm in locurile accesibile intre cele doua parti.Se aplica silicon etansare motoare termice (RTV 300) in cazul meu,suruburi+piulite fi 4mm,strans si lasat pana a doua zi.Daca masina merita merita si aceasta operatie.Spor. Link spre comentariu
Ionut C Postat Martie 17, 2021 Autor Partajează Postat Martie 17, 2021 Cabnd spuneti ca trevbuie taiata cuva, e vorba de cea din inox, in care stau hainele? Sau carcasa ei de plastic, din spate? Link spre comentariu
modoran Postat Martie 17, 2021 Partajează Postat Martie 17, 2021 Aia de plastic. Daca trebuie sa intrebi iti recomand sa nu incerci singur, ori chemi pe cineva, ori cumperi alta masina. Link spre comentariu
Ionut C Postat Martie 17, 2021 Autor Partajează Postat Martie 17, 2021 :))) Am gasit despre ce e vorba, eu credeam ca trebuie taiata fata-spate, dar ea trebuie taiata de jur-imprejur, ca sa pot scoate cuva din inox din rulment. Ca sa fac asta, trebuie sa scot cuva de plastic cu totul dinîn carcasa metalica. (Nu e de facut in apartament, dauneaza relatiei cu sotia ) E prima oara cand ma ocup de cuva, nu am mai umblat pana acum la cuva. Maine o iau, merg cu ea la atelier si ma pun pe ea. Oricum e stricata, nu am ce sa ii fac mai rau de atat. Va tin la curent. Link spre comentariu
qqq Postat Martie 17, 2021 Partajează Postat Martie 17, 2021 Carcasa exterioara de plastic sau cuva daca nu are alt sistem de prindere al celor doua parti se taie pe circumferinta in zona de imbinare.Imbinarea este realizata la cald sau cu ultrasunete.Cel de inox este tamburul la care se schimba rulmentii.Un sfat se prinde tamburul cu mana prin usa deschisa si se ridica de el astfel se descopera daca au joc rulmentii. Link spre comentariu
Ionut C Postat Martie 22, 2021 Autor Partajează Postat Martie 22, 2021 Am efectuat operatiunea. Cu succes. Un pic mai mult de munca decat ma asteptam, dar a meritat. Link spre comentariu
qqq Postat Martie 22, 2021 Partajează Postat Martie 22, 2021 Ma bucur ca ai reusit.Succesuri in continuare. Link spre comentariu
Ionut C Postat Martie 24, 2021 Autor Partajează Postat Martie 24, 2021 M-am laudat degeaba. Dupa 3 cicluri de spalare, a inceput sa curga lipitura. Am verificat scotand capacul din spate si am vazut ca curgea si pe la rezistenta. Am incercat sa strang garnitura, curgea mai tare. Am scos cu totul, am curatat si am pus la loc. Strans putin cate putin si tot curgea, indiferent cat de tare as fi strans ( cu cat strangeam mai tare, cu atat curgea mai tare). Asta as fi nimerit-o eu intr-un final, dar faptul ca curgea lipitura cuvei m-a facut sa o las balta. Am dat comanda la o alta masina, un Hotpoint Aqualtis aq83d29. Sper sa fie ok. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum