Ionut C Postat Ianuarie 3, 2021 Partajează Postat Ianuarie 3, 2021 Buna seara, Este prima mea postare. Am o problema la o paleta pompa de evacuare, in sensul ca sare din locul ei. Acum 2 zile am incercat sa spal si, la evacuare, s-a auzit un zornait, am crezut ca a prins ceva in filtru. Azi am desfacut capacul filtrului si am observat ca este paletul sarita de pe pozitie. Era o moneta de 5 bani in filtru, banuiesc ca in ea s-a lovit. Am scos paletul, m-am uitat si nu pare nimic rupt. L-am pus la loc, l-am impuns cu putere cu coada unei linguri de lemn, dar cand am incercat sa vad daca functioneaza, a sarit din nou. In ce sta prins, de obicei, ca sa nu iasa asa usor? Ce ii pot face sa nu sara, sa ramana blocat acolo? Multumesc, Ionut. Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 3, 2021 Partajează Postat Ianuarie 3, 2021 E presat pe ax, iar axul e randalinat.Dacă sare repetat, sigur s-a fisurat în zona de presare şi nu mai poate fi folosit.Caută altă pompă.. Link spre comentariu
Ionut C Postat Ianuarie 3, 2021 Autor Partajează Postat Ianuarie 3, 2021 (editat) Am verificat si nu vad a fi fisurata, dar are o mica deformare. Nu doar ca sare, dar dupa ce o pun la.loc, o pot scoate cu mana, foarte usor, practic nu clipseaza. Editat Ianuarie 3, 2021 de Ionut C Am editat pozele Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 4, 2021 Partajează Postat Ianuarie 4, 2021 (editat) Am impresia că era şi ceva adeziv acolo...încearcă să pui puţin Poxipol înainte de a fixa pe ax.Înainte de asta, axul şi interiorul turbinei trebuie curăţate şi perfect uscate.Ajută şi zgârierea axului cu ceva şmirghel grosier sau cu o pilă, pentru a avea suprafaţa cât mai aspră. Editat Ianuarie 4, 2021 de validae Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Ianuarie 4, 2021 Partajează Postat Ianuarie 4, 2021 (editat) Nu are rost reparata . Pornirea pompei se faci in jocul pompei(paletul are un joc de vreo 270 grade) si daca pompa nu are joc in palet nu va porni vreodata . Am facut si eu candva acest experiment cu lipirea paletului de pompa . Ori cum o pompa de artic nu se duce peste 2-3 pachete de tigari . Succese la repararea pompei. Editat Ianuarie 4, 2021 de pop_ady44 Link spre comentariu
Ionut C Postat Ianuarie 4, 2021 Autor Partajează Postat Ianuarie 4, 2021 Multumesc de raspunsuri. Am observat si eu acel joc mare. Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 4, 2021 Partajează Postat Ianuarie 4, 2021 Jocul e necesar fiindcă motoarele astea nu au cuplu suficient la pornire, cu alte cuvinte nu pot porni ,,în sarcină,, şi trebuie să îşi ia puţin avânt.Tot nu scapi de înlocuirea pompei, dar nu e scumpă. Link spre comentariu
Ionut C Postat Ianuarie 5, 2021 Autor Partajează Postat Ianuarie 5, 2021 Multumesc de raspunsuri. Am observat si eu acel joc mare. Am schimbat pompa, relativ usor. Era rupt paletul, are in partea inferioara un inel de plastic alb care s-a desprins de corpul paletului. Probabil ca mergea lipit la loc, dar nu se merita. Este acel inel alb care a ramas pe ax. Mersi de ajutor si sfaturi. O alta intrebare, panoul frontal se gaseste de schimb? Sub sertarul de detergent au aparut niste umflaturi in vopsea. Seara buna. Link spre comentariu
pop_ady44 Postat Ianuarie 5, 2021 Partajează Postat Ianuarie 5, 2021 Curatare mecanica, si o vopsea de calitate care sa inhibe coroziunea .(nu e prea estetic dar na merge daca nu esti pretentios) Sincer oare merita sa te complici sa schimbi piese scumpe pe masini ordinare care ori cum nu prea au sanse sa tina cat cea originala ? Link spre comentariu
BRANCA Postat Ianuarie 5, 2021 Partajează Postat Ianuarie 5, 2021 Curăţită zona afectată de pe panou şi lipită o folie autoadezivă.Dacă nu zgârãie la ochi se poate lipi folia pe toată suprafaţa frontală. Toate maşinile astea ieftine de spălat nu sunt făcute să reziste în mediu umed!! Link spre comentariu
validae Postat Ianuarie 5, 2021 Partajează Postat Ianuarie 5, 2021 După curăţirea mecanică temeinică, tratează zona cu Feruginol sau acid fosforic, altfel va rugini în scurt timp iar.Chestia cu folie autoadezivă am făcut-o la o ladă frigorifică SH ce merge doar la mine de vreo 10 ani, nici nu mai ştiu anul fabricaţiei....dar carcasa era într-o stare groaznică, am curăţat-o şi am lipit ,,furnir,, autoadeziv.După câţiva ani încă mai ţine, deşi tot au apărut câteva umflături de la rugina din interiorul tablei.Dacă mai ţine agregatul (şi cred că are şanse mari) o să-i fac o carcasă nouă peste cea veche, probabil din ceva material nemetalic... Link spre comentariu
Ionut C Postat Ianuarie 5, 2021 Autor Partajează Postat Ianuarie 5, 2021 (editat) Eu am zis ca poate e 100-150 lei, asta ar fi meritat sa dau, sa arate ca noua. Nu este intr-un loc unde sa pot pune colant, s-ar vedea urat. Am gasit aici, https://www.masiniautomatedespalat.ro/piese-masini-spalat/hublouri-usi-masini-de-spalat-rufe/panou-frontal-carcasa-masina-de-spalat-arctic-/-beko-2851430100-2851430100.html O sa sun maine sa vad daca este universala, ca nu sunt decat cateva suruburi care trebuie desfacute. Cand am dat pompa jos, am desfacut si panoul, am vazut ca are 2 cleme in pe laterale, cred (nu sunt sigur) ca are si sus, sub panoul de comanda, niste suruburi, cum are si jos, pentru ca nu am reusit sa il scot prin tragere in jos. Editat Ianuarie 5, 2021 de Ionut C Completare Link spre comentariu
Resolfa Postat Martie 3, 2021 Partajează Postat Martie 3, 2021 Am patit si eu figura cu rotorul sarit de pe axul pompei. Am de gand sa inlocuiesc pompa, pastrand filtrul (cilindrul de plastic la care se ataseaza pompa) existent. Credeti ca noua pompa, avand acelasi producator si acelasi numar de model si semanand in poze foarte bine cu cea veche, ar putea totusi sa nu se cupleze foarte bine la filtru? Si mai e ceva - de asta data o intrebare pentru electronisti: pe vechea pompa scrie 230V, 0,2A si 30W, iar pe cea noua - 230V, 0,22A si 30W; oare diferenta de amperaj poate afecta placa electronica a masinii? Ar fi mai buna o pompa cu 240V, 0,2A si 30W? Va multumesc cu anticipatie! Link spre comentariu
validae Postat Martie 3, 2021 Partajează Postat Martie 3, 2021 Diferenţa e infimă, nu va fi nicio problemă.Să se potrivească mecanic e important... Link spre comentariu
Ionut C Postat Martie 15, 2021 Autor Partajează Postat Martie 15, 2021 Revin cu o noua situatie. Rulmentul huruie ca naiba, banuiesc ca este rulmentul tamburului. Merita schimbat? Este o operatiune facila? Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum