Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Enel Asistenta - noua inselaciune marca Enel


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 45
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

Top autori în acest subiect

Imagini postate

  • 1 lună mai târziu...

Eu am reusit sa imi recuperez banii platiti si sa anulez acel serviciu.

Am solicitat in scris lamuriri, am dat un mail cu CC la toata organigrama de conducere, mai exact am luat toti oamenii de la CEO in jos si le-am explicat ce s-a intamplat. Sunt convins ca ei nu au nicio vina dar macar asa am grabit putin lucrurile. Una este cand primesti o sesizare iar alta este cand primesti o sesizare cu cc la toti sefii :-)

 

image.thumb.png.9ed33d0f603c8c1268b484333fc7f256.png

 

Link spre comentariu

Revin cu noutati. Dupa aproximativ 3 luni de la prima reclamatie, dupa mai multe reclamatii scrise catre Enel si doua plangeri la protectia consumatorului, se pare ca la noi s-a rezolvat problema. Initial am primit o factura storno unde taxa pentru acel serviciu nedorit a fost stornat pe 2 luni, dar apoi am mai primit o factura unde acel serviciu a fost facturat pe 5 luni. Dar dupa aceea iar au mai venit niste facturi storno si la ultima factura este deja bine, factura este fara acel serviciu.

 

La rezolvarea problemei reclamate a ajutat doamna Livia Mihaela Momaicina de la Enel (adresa email: [email protected] ), va recomand sa o contactati direct, fiindca cum s-a vazut, cei de la relatii cu clientii Enel ignora reclamatiile scrise. Si in cazul meu mai multe reclamatii scrise au fost pur si simplu ignorate, am ajuns si pana acolo sa fim amenintati ca va trebui sa platim o taxa in plus pentru rezilierea timpurie a contractului pentru serviciul pe care nici nu l-am cerut.

 

Acum am primit si o informare de la Enel ca "Avand in vedere suspiciunea de inselaciune/fals in inscrisuri sub semnatura privata si uz de fals, va aducem la cunostinta faptul ca am inteles sa sesizam organele competente in vederea investigarii aspectelor sesizate". Deci primele reclamatii in care noi le sugeram acest lucru, au fost complet ignorate iar dupa ce am povestit problema mea pe forumul Softpedia si pe alte forumuri, unde au mai scris si alti clienti pagubiti intamplarile lor, abia atunci cei de la Enel s-au sesizat si au decis sa intervina, dar ciudat ca si atunci rugau persoanele care aveau probleme sa ii contacteze pe ei prin Facebook, nu inteleg de ce reclamatiile scrise la departamentul de relatii cu clientii nu se iau in seama. Daca cineva nu are cont pe Facebook, atunci ce face?

 

Deci daca ati fost si voi inselati de un "partener de vanzari Enel", va recomand sa-i scrieti direct doamnei Livia Mihaela Momaicina de la Enel [email protected] pentru reclamarea inselaciunii si stornarea contractelor facute in mod abuziv. Astfel se vor putea identifica acei "parteneri de vanzari Enel" care isi maresc bonusurile lunare prin contracte facute in mod abuziv pentru clienti.

Link spre comentariu

Asta vroiam sa spun si eu...de parca acei parteneri ai Enel-ului s-a trecut singuri de la ei putere pe facturile de plata.

S-a facut publica treaba...si ca sa nu se imputa a trebuit s-o scalde cumva! A bagat-o la inaintare pe madame  sa rezolve chipurile "situatiunea"....numai ca romanii sunt tare naivi si cred ca tot ce zboara se mananca.

Vechile obicieuri ale romanilor nu se dezmint... hotia si inselaciunea sunt pe prim plan! La maxim...cat se poate! Pleaca unii, vin altii...si o luam de la coada cu altceva!

 

Editat de mac01
Link spre comentariu
  • 3 săptămâni mai târziu...

Revin din nou cu noutati legate de cazul meu... Azi am fost invitat la politie pentru audieri in cazul acesta, pana la urma a facut intr-adevar Enel-ul o plangere penala impotriva firmei care s-a ocupat de reinnoirea contractelor, inainte sa ajung eu sa fac plangerea impotriva lor. Eu credeam ca este mai mult sau mai putin o raritate ce mi s-a intamplat mie (chestia cu un contract fals, respectiv plangerea penala la politie), dar domnul inspector de la politie a spus ca recent au inceput sa apara multe plangeri penale de acest fel, cu acelasi subiect. La politie cand am ajuns, am gasit un colectiv tanar, domnul inspector era chiar preocupat de cazul meu, deci chiar am fost placut surprins de amabilitatea celor de acolo (nemaiavand treaba cu politia pana acum). Nu a durat mult, deci daca aveti probleme asemanatoare, va recomand sincer sa va adresati politiei cu incredere (fiind deja aceste cazuri cunoscute si la ei). Eu m-am dus la ei cu tot cu reclamatiile scrise catre Enel, impreuna cu raspunsurile generice primite de la Enel, cum ca trebuie sa platim penalizari daca renuntam acum la contract, etc. Se vede din conversatii si cu cata indiferenta a tratat Enel-ul acest caz de inselaciune, cel putin in cazul meu, pana sa apara aceasta discutie pe forumuri.

 

Se pare ca firma care a devenit partenerul de vanzari al Enel-ului, a practicat inselaciunea asta la scara si mai larga decat imi imaginam pana acum, in mai multe judete. Posibil sa fie ceva firma mica cu 1 sau mai multi angajati, cine stie ce licitatie online a facut Enel pentru aceasta chestie si probabil a castigat firma cu oferta cea mai ieftina. Pe Facebook, dupa ce am distribuit link-ul de la aceasta discutie, am mai primit multe mesaje de la oameni inselati si in anii trecuti, dar multi au primit de la Enel telefonic raspunsul ca nu se poate face nimic, asa ca oamenii au renuntat sa mai incerce si au platit mai departe pentru serviciul respectiv (poate cei de la Enel s-au gandit ca oamenii s-au razgandit intretimp si de aceea zic ca nu ei au facut contractul). Dar acum deja Enel-ul stie ca s-a intamplat o inselaciune si se pare ca mai nou se trateaza altfel aceste cazuri, sau cel putin ar trebui sa le trateze altfel. Oricum, daca va aflati intr-o situatie asemanatoare, va recomand sa contactati Enel-ul in scris (email la relatii cu clientii), cel mai bine cu copie trimisa si la doamna Livia Mihaela Momaicina de la Enel [email protected] care m-a ajutat pe mine la rezolvarea problemei.

Link spre comentariu

La discutia de pe forumul Softpedia au mai aparut clienti inselati cu contracte nesemnate de ei.

 

Daca intereseaza pe cineva, acolo am postat si o copie a contractului pentru serviciul Enel Asistenta, acest contract nu este o anexa a contractului de furnizare a energiei electrice (cum se crede), ci este un contract separat care nu are legatura cu serviciile Enel:

https://forum.softpedia.com/topic/1186130-enel-asistenta-noua-inselaciune-marca-enel/page__st__72#entry27675464

 

Link spre comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...

Azi am avut parte de ceva neasteptat, am primit pe email o instiintare din partea ANRE in legatura cu o reclamatie din 17.03.2021 facuta la ANRE, ce s-a facut in numele nostru insa ce nu noi am facut... Banuiesc ca reclamatia mea de la ANPC (din 28.12.2020) la care nu am primit absolut niciun raspuns din partea ANPC pana acum, a fost redirectionat din partea ANPC la ANRE, dupa ce in 09.03.2021 am depus o reclamatie la ANPC impotriva ANPC (reclamatie la protectia consumatorilor impotriva protectiei consumatorilor - situatie de rasul lumii) fiindca la primele reclamatii nu mi-au trimis absolut niciun raspuns in cele 30 de zile conform legii, dar nici macar in urmatoarele luni.

 

Instiintarea de la ANRE nu are insa absolut nicio legatura cu problema sesizata de mine, este un raspuns generic care se refera mai mult la detalii despre schimbarea furnizorului, drepturile clientilor si liberalizarea pietei de energie electrica. Deci chiar daca ANPC-ul a redirectionat reclamatia mea din 28.12.2020 facuta la ei, catre ANRE, se pare ca cei de la ANRE nu au citit absolut deloc problema reclamata. Reclamatia (care nu a fost facuta de mine la ANRE si care nu stiu ce continea) se pare ca la ANRE a fost aruncata in aceasi oala cu reclamatiile facute de clienti in legatura cu liberalizarea pietei si schimbarea furnizorului de energie electrica...

 

Pentru mine consider deja cazul acesta ca fiind rezolvat, ENEL-ul mi-a returnat deja sumele facturate ilegal si ei au si depus plangere la politie impotriva persoanelor care falsificau contractele. Cu ANPC-ul insa nu am terminat, fiindca ei au facut o abatere grava, avand in vedere ca nici dupa 3 luni nu mi-au dat absolut niciun raspuns la sesizarile mele, in ciuda faptului ca ar fi fost obligati sa raspunda in termen de 30 de zile de la data reclamatiei, din acest motiv am si facut o reclamatie administrativa la ei in 09.03.2021 - culmea este ca nici la reclamatia respectiva nu am primit absolut niciun raspuns si au trecut deja 30 de zile.

Link spre comentariu
La 16.04.2021 la 20:36, belasajgo a spus:

 dupa ce in 09.03.2021 am depus o reclamatie la ANPC impotriva ANPC (reclamatie la protectia consumatorilor impotriva protectiei consumatorilor - situatie de rasul lumii) fiindca la primele reclamatii nu mi-au trimis absolut niciun raspuns in cele 30 de zile conform legii, dar nici macar in urmatoarele luni.

 

Pentru situatiile de genul acesta, se depun sesizari (nu reclamatii :wretre ) la Avocatul Poporului. Nu ca ar ajuta la ceva in cazul acesta, zic eu. Din ce am observat eu, ajuta mai mult in cazuri de conflict cu primariile sau institutii similare. Astia se tem ca nu cumva sa se lege ca pretext de o sesizare de genul asta o inspectie mai serioasa, ceva gen DNA, impinsa de "prietenii" din tabara cealalta.

Editat de xaxa
Link spre comentariu
  • 4 săptămâni mai târziu...
La 16.04.2021 la 20:36, belasajgo a spus:

...

Instiintarea de la ANRE nu are insa absolut nicio legatura cu problema sesizata de mine, este un raspuns generic care se refera mai mult la detalii despre schimbarea furnizorului, drepturile clientilor si liberalizarea pietei de energie electrica. Deci chiar daca ANPC-ul a redirectionat reclamatia mea din 28.12.2020 facuta la ei, catre ANRE, se pare ca cei de la ANRE nu au citit absolut deloc problema reclamata. Reclamatia (care nu a fost facuta de mine la ANRE si care nu stiu ce continea) se pare ca la ANRE a fost aruncata in aceasi oala cu reclamatiile facute de clienti in legatura cu liberalizarea pietei si schimbarea furnizorului de energie electrica...

 

Sint in aceeasi situatie cu Enel. La mine au bagat Enel Asistenta in abonament.

( am primit explicatii pe e-mail despre ce contine abonamentul )

Am facut mai multe cereri de returnare si atat Enel cat si ANRE se fac ca nu pricep.

Raspunsurile ANRE sunt de toata jena ... nu au legatura cu problema reclamata.

O fi si asta o tactica, sa faci pe prostu', poate se plictiseste celalalt si te lasa in pace ...

Link spre comentariu
Vizitator viobio

Enel...... niște excroci cu o platformă on-line de toată jena, mi-au băgat pe gât o factura de 10200lei, niște idioți care mi-au stornat niște facturi plătite..... apoi m-au pus să le plătesc iar! Idioți cu sistem informatic de doi lei. 

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

Am reusit sa-mi recuperez banii.

Am procedat cum a spus RealAlex.

Am trimis mesajele si in atentia persoanei mentionate de belasajgo, m-a ajutat chiar aceasta persoana.

Documentele trimise catre Enel de catre colaboratorii lor nu se potriveau, ca data si semnatura, cu originalul meu.

Maimutoii au facut fals in acte, completand in restul actelor ce considerau ei, iar acele acte nu erau date abonatilor. In acele acte se vedea imediat despre ce este vorba, multi ar fi refuzat sa semneze asa ceva.

La fel au facut si cu ceilalti abonati din bloc.

 

 

Editat de Degetica
Link spre comentariu

 E tare cu Enelul!Ştiu clienţi ai CEZ în Severin care,nemulţumiţi,au trecut la Enel!!Până la urmă ce facem,ne plimbăm de la unu la altu'?!Avem senzaţia că unii sunt mai puţin excroci ca ceilalţi?!

 Super liberalizarea asta,"da' lipseşte cu desăvârşire",dacă l-am cita pe Caragiale...

Link spre comentariu



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări