Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Becuri aprinse în bord Duster


dan cod

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 14
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • dan cod

    6

  • Faker

    2

  • t0rquemada

    2

  • andu2008

    1

Top autori în acest subiect

Alte defecțiuni electrice + STOP = probleme vizibile doar pe diagnoză, preferabil dedicată. Fiind k4m pot fi aer fals(problemă clasică), bobină(e) creion, clapetă accelerație, sondă(e) lambda, eficientă catalizator etc

Link spre comentariu

Aer fals pe unde? 

Am fost la tester și îmi spune ca cilindrul 2 nu funcționează. 

Acum 1 minut, dan cod a spus:

Aer fals pe unde? 

Am fost la tester și îmi spune ca cilindrul 2 nu funcționează. Am cumpărat bobina și bujii noi sa elimin cauza asta. 

 

Editat de dan cod
Link spre comentariu
45 minutes ago, dan cod said:

Am fost la tester și îmi spune ca cilindrul 2 nu funcționează. 

Si nu ti-au dat mai multe detalii? Cand faci diagnoza nu iti da si un log al erorilor citite?

Eu m-a astept ca un profesionist sa imi dea un log unde sa vad erorile, gen:

  • Quote

     

    • P0100-P0104: Mass air flow sensor related codes.
    • P0171 or P0172: Lean or rich fuel conditions.
    • P0200 code series: Fuel injector circuit malfunctions.
    • P0220-P0229: Throttle or pedal position sensor related codes.
    • P0300: Multiple, random misfires.
    • P0301-P0312: The last two digits point to the cylinder number where a misfire happened.
    • P0335-P0339 - Crankshaft position sensor related codes

     

     

Asa ai multe de verificat: bujie, bobina, injector, compresie (cam astea ar fi ordinea - pornesti de la ce este cel mai usor de verificat). Bujiile daca nu sunt schimbate de mult le poti schimba pe toate, apoi iei o bobina de pe alt cilindru si o pui pe cilindrul cu probleme daca dupa schimbarea bujiilor nu a disparut problema. 

 

P.S. In urma schimbarii bujiilor un amic s-a trezit dupa cateva zile ca motorul ii mergea in 3 cilindri. Cand s-a uitat ... a vazut ca o mufa de la bobine nu era bine pusa. 

Editat de merck
Link spre comentariu
  • 11 luni mai târziu...

O chestie utila pentru Duster/2018/motorina/cutie automata 30 000 km. La un moment data a aparut pe mesaje "verificati sistem poluare" "verificati injectoare" "verificati start stop" si bineinteles cheia de service si check engine, dar masina mergea ok. Rezolvarea a fost dupa tester schimbarea uleiului cu filtru de ulei, bujii incandescente, resetare cu testerul coduri eroare - foarte important- cu motorul cald functionand - si "gonire" pe manual treapta 3 cu turatii intre 3000 - 4000 rpm timp de 30 minute. Dupa aia totul a fost ok, nu au mai aparut nici un cod de eroare 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări