dan cod Postat Decembrie 19, 2020 Partajează Postat Decembrie 19, 2020 Ieri mi s-au aprins asa după o staționare de 30 minute becurile din bord. Mașina nu mai trage bine și nici nu merge, rotund,, Știe cineva ce ar putea fi? Duster 1.6-16V an 2011 Link spre comentariu
andu2008 Postat Decembrie 19, 2020 Partajează Postat Decembrie 19, 2020 martor multifuncțional alte defecțiuni electrice + motor. numai pe tester puteti identifica cauzele ( de la o sonda lambda la....) Link spre comentariu
t0rquemada Postat Decembrie 19, 2020 Partajează Postat Decembrie 19, 2020 Alte defecțiuni electrice + STOP = probleme vizibile doar pe diagnoză, preferabil dedicată. Fiind k4m pot fi aer fals(problemă clasică), bobină(e) creion, clapetă accelerație, sondă(e) lambda, eficientă catalizator etc Link spre comentariu
dan cod Postat Decembrie 19, 2020 Autor Partajează Postat Decembrie 19, 2020 (editat) Aer fals pe unde? Am fost la tester și îmi spune ca cilindrul 2 nu funcționează. Acum 1 minut, dan cod a spus: Aer fals pe unde? Am fost la tester și îmi spune ca cilindrul 2 nu funcționează. Am cumpărat bobina și bujii noi sa elimin cauza asta. Editat Decembrie 19, 2020 de dan cod Link spre comentariu
merck Postat Decembrie 19, 2020 Partajează Postat Decembrie 19, 2020 (editat) 45 minutes ago, dan cod said: Am fost la tester și îmi spune ca cilindrul 2 nu funcționează. Si nu ti-au dat mai multe detalii? Cand faci diagnoza nu iti da si un log al erorilor citite? Eu m-a astept ca un profesionist sa imi dea un log unde sa vad erorile, gen: Quote P0100-P0104: Mass air flow sensor related codes. P0171 or P0172: Lean or rich fuel conditions. P0200 code series: Fuel injector circuit malfunctions. P0220-P0229: Throttle or pedal position sensor related codes. P0300: Multiple, random misfires. P0301-P0312: The last two digits point to the cylinder number where a misfire happened. P0335-P0339 - Crankshaft position sensor related codes Asa ai multe de verificat: bujie, bobina, injector, compresie (cam astea ar fi ordinea - pornesti de la ce este cel mai usor de verificat). Bujiile daca nu sunt schimbate de mult le poti schimba pe toate, apoi iei o bobina de pe alt cilindru si o pui pe cilindrul cu probleme daca dupa schimbarea bujiilor nu a disparut problema. P.S. In urma schimbarii bujiilor un amic s-a trezit dupa cateva zile ca motorul ii mergea in 3 cilindri. Cand s-a uitat ... a vazut ca o mufa de la bobine nu era bine pusa. Editat Decembrie 19, 2020 de merck Link spre comentariu
dan cod Postat Decembrie 19, 2020 Autor Partajează Postat Decembrie 19, 2020 Pana la urma am schimbat bujiile, doua bobine și un injector și acum totul pare ok. Link spre comentariu
t0rquemada Postat Decembrie 19, 2020 Partajează Postat Decembrie 19, 2020 Acum 9 ore, dan cod a spus: Aer fals pe unde? Garniturile clapetei de accelerație, garniturile galeriei de admisie Link spre comentariu
dan cod Postat Decembrie 19, 2020 Autor Partajează Postat Decembrie 19, 2020 Mulțumesc pentru răspuns. Link spre comentariu
Faker Postat Decembrie 19, 2020 Partajează Postat Decembrie 19, 2020 Cat a costat doar injectorul, a ti luat nou sau sh. Link spre comentariu
dan cod Postat Decembrie 19, 2020 Autor Partajează Postat Decembrie 19, 2020 143 lei. Nou. Link spre comentariu
Faker Postat Decembrie 20, 2020 Partajează Postat Decembrie 20, 2020 Chiar ieftin. Pt un golf5 1.4 benzina e cam 700 lei unul original. Link spre comentariu
dan cod Postat Decembrie 20, 2020 Autor Partajează Postat Decembrie 20, 2020 Da din fericire intretinerea e ieftina la duster. Link spre comentariu
amudsen Postat Noiembrie 23, 2021 Partajează Postat Noiembrie 23, 2021 O chestie utila pentru Duster/2018/motorina/cutie automata 30 000 km. La un moment data a aparut pe mesaje "verificati sistem poluare" "verificati injectoare" "verificati start stop" si bineinteles cheia de service si check engine, dar masina mergea ok. Rezolvarea a fost dupa tester schimbarea uleiului cu filtru de ulei, bujii incandescente, resetare cu testerul coduri eroare - foarte important- cu motorul cald functionand - si "gonire" pe manual treapta 3 cu turatii intre 3000 - 4000 rpm timp de 30 minute. Dupa aia totul a fost ok, nu au mai aparut nici un cod de eroare Link spre comentariu
tenzen Postat Noiembrie 26, 2021 Partajează Postat Noiembrie 26, 2021 Prostii muieresti...Nici nu cred ca ati stiut ce resetati acolo.Adica daca se sterg erorile si motorul nu e cald sau functionind,ce? Reveniti-va oameni buni,cit nu e tirziu. Link spre comentariu
daniels Postat Noiembrie 26, 2021 Partajează Postat Noiembrie 26, 2021 Poti sterge erorile din meniul secret pana sa pornesti motorul. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum