Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Starlight 65dm7000 ecran intunecat


Teo calin

Postări Recomandate

Acum 5 minute, Florinel TV a spus:

 

Mai bine in pielea goala :d

cam aiurea de unul singur,dar ce sai faci

era vorba ca eu am patit-o cu unele mai mici de 32" cand dadeam sa le intorc(eu unul le pun cu fata din interiorul tv-ului,la suprafata)(pentru a evita ,,depunerea de scame...)si cand imi era lumea mai draga ma agatam in colturi,drivere.........

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 38
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Teo calin

    13

  • Florinel TV

    7

  • validae

    5

  • iuliantv

    5

Top autori în acest subiect

Acum 3 ore, iuliantv a spus:

cam aiurea de unul singur,dar ce sai faci

era vorba ca eu am patit-o cu unele mai mici de 32" cand dadeam sa le intorc(eu unul le pun cu fata din interiorul tv-ului,la suprafata)(pentru a evita ,,depunerea de scame...)si cand imi era lumea mai draga ma agatam in colturi,drivere.........

 

La mine a fost doar o gluma, singur este greu, dar nu imposibil, daca iti place meseria si ai multa rabdare se rezolva si de unul singur 

cel mai indicat este cu ventuze, ventuzele care le am eu, daca le lipesc de un geam termopan si trag de ele 100% crapa sticla

Link spre comentariu
Acum 28 minute, Florinel TV a spus:

 

La mine a fost doar o gluma, singur este greu, dar nu imposibil, daca iti place meseria si ai multa rabdare se rezolva si de unul singur 

cel mai indicat este cu ventuze, ventuzele care le am eu, daca le lipesc de un geam termopan si trag de ele 100% crapa sticla

,,e de alea,, ce foloseau batranii o data 

Link spre comentariu
Acum 13 ore, iuliantv a spus:

e cea mai riscanta metoda,,parerea mea,, trebuie sa ai rabdare,måini de chirurg,,si noroc cat cuprinde

 

cea ma buna metoda,,tot parerea mea,,

ventuze,banda adeziva,,nu prea adeziva,, sa prinzi driverele superioare ,sa nu balangane,ca risti sa le agati,dezlipest,

liniste in casa,trimiti pe toti la plimbare,copii, nevasta,caine,pisica 

si sa fii imbracat cu haine stramte,,ca altfel risti sa te agati in el,e detul de mare

ps 

am desfacut singur unul de 50" fara ventuze

am desfacut in 2 unul de 55" fara ventuze

succes

Acum 13 ore, iuliantv a spus:

e cea mai riscanta metoda,,parerea mea,, trebuie sa ai rabdare,måini de chirurg,,si noroc cat cuprinde

 

cea ma buna metoda,,tot parerea mea,,

ventuze,banda adeziva,,nu prea adeziva,, sa prinzi driverele superioare ,sa nu balangane,ca risti sa le agati,dezlipest,

liniste in casa,trimiti pe toti la plimbare,copii, nevasta,caine,pisica 

si sa fii imbracat cu haine stramte,,ca altfel risti sa te agati in el,e detul de mare

ps 

am desfacut singur unul de 50" fara ventuze

am desfacut in 2 unul de 55" fara ventuze

succes

Da pana  in 55  la 4 maini e mai oky....dar la 65 va fi o provocare.....aveti idee daca la 65 potrivesc baretele de 50 sau trebuie alt model mai lung???

 

Acum 13 ore, iuliantv a spus:

e cea mai riscanta metoda,,parerea mea,, trebuie sa ai rabdare,måini de chirurg,,si noroc cat cuprinde

 

cea ma buna metoda,,tot parerea mea,,

ventuze,banda adeziva,,nu prea adeziva,, sa prinzi driverele superioare ,sa nu balangane,ca risti sa le agati,dezlipest,

liniste in casa,trimiti pe toti la plimbare,copii, nevasta,caine,pisica 

si sa fii imbracat cu haine stramte,,ca altfel risti sa te agati in el,e detul de mare

ps 

am desfacut singur unul de 50" fara ventuze

am desfacut in 2 unul de 55" fara ventuze

succes

 

Link spre comentariu

Până nu daţi jos tabla cu ledurile, nu ştiţi exact ce vă trebuie.Eu zic că tot metoda dezmembrării cu ecranul rămas cu faţa în jos e mai sigură când lucrezi de unul singur, nu trebuie nicio ventuză.Dar trebuie foarte multă atenţie şi răbdare, mai ales când demontezi rama laterală ce ţine unite la un loc panelul şi foliile.Când ridici tabla cu ledurile, o faci treptat, adăugând câte un distanţor din polistiren expandat la fiecare colţ şi fixând driverele laterale cu puţin scoci , să nu le agăţi cu tabla când o ridici.

Dar până a da jos ledurile, trebuie văzut dacă sursa lor e în regulă.Scriaţi că luminozitatea e foarte scăzută, nu că nu se aprinde backlightul deloc.Câţi ani de funcţionare are aparatul ? Că pare apărut prin 2018 pe la noi...deci nu e foarte vechi, dar asta nu mai are relevanţă la noile minuni ale tehnicii.Astea cam după 1-2 ani deja începă să le pice ledurile, am avut un coleg de serviciu la care i-a picatşa un LG de două ori în garanţie backlightul.În final i-a vândut tv-ul unui coleg depanator pentru piese cu numai 100 Lei, că se săturase să-l trimită la reparat.

Editat de validae
Link spre comentariu
Acum 5 ore, Teo calin a spus:

Am gasit niste barete de la un model 50dm7000 deci cu ecranul mai mic....aveti idee daca sunt compatibile cu 65 dm7000???

 

Nu cred ca se potrivesc baretele, ledurile cred ca sunt cu aceleasi tensiuni daca vrei sa schimbi ledurile dar baretele cu siguranta nu se potrivesc

Link spre comentariu
Acum 13 ore, Florinel TV a spus:

 

Nu cred ca se potrivesc baretele, ledurile cred ca sunt cu aceleasi tensiuni daca vrei sa schimbi ledurile dar baretele cu siguranta nu se potrivesc

Asa ma gandeam si eu...dar trebuie schimbate toate sa aiba aceleasi ore de functionare...altfel e riscul sa iti mai mearga o luna si sa pice altul....si atunci reincepe distractia.

Link spre comentariu
Acum 18 ore, validae a spus:

Până nu daţi jos tabla cu ledurile, nu ştiţi exact ce vă trebuie.Eu zic că tot metoda dezmembrării cu ecranul rămas cu faţa în jos e mai sigură când lucrezi de unul singur, nu trebuie nicio ventuză.Dar trebuie foarte multă atenţie şi răbdare, mai ales când demontezi rama laterală ce ţine unite la un loc panelul şi foliile.Când ridici tabla cu ledurile, o faci treptat, adăugând câte un distanţor din polistiren expandat la fiecare colţ şi fixând driverele laterale cu puţin scoci , să nu le agăţi cu tabla când o ridici.

Dar până a da jos ledurile, trebuie văzut dacă sursa lor e în regulă.Scriaţi că luminozitatea e foarte scăzută, nu că nu se aprinde backlightul deloc.Câţi ani de funcţionare are aparatul ? Că pare apărut prin 2018 pe la noi...deci nu e foarte vechi, dar asta nu mai are relevanţă la noile minuni ale tehnicii.Astea cam după 1-2 ani deja începă să le pice ledurile, am avut un coleg de serviciu la care i-a picatşa un LG de două ori în garanţie backlightul.În final i-a vândut tv-ul unui coleg depanator pentru piese cu numai 100 Lei, că se săturase să-l trimită la reparat.

Aveti perfecta dreptate.....e luat de black fryday in 2018 ...de aceea sunt si f suparat....au picat la cateva zile de cand a iesit din garantie....inclin sa cred ca sunt "programate" din procesoare cand sa se defecteze....daca stau sa ma gandesc bine la mine a ajuns la vreo 3 saptamani dupa black friday....in mod normal daca garantia ar incepe sa curga de la data livrarii nu de la data facturarii ar mai fii in ultimele zile de garantie....a mai intalnit cineva situatia asta???

Link spre comentariu
Acum 6 ore, sorinpavel a spus:

Garantia decurge de la data facturarii ca asa poti sa-l tii in cutie nedesfacut si un an dar nu intereseaza pe nimeni.Succes

asa e.si cand te gandesti ca unii vin la service dupa 1 an si spun ca ei nu l.au folosit.cu toate ca se vede..rapanul.. pe unele.si au pretentia sa.l repari gratis.ca el face reclamatie.daca nu

Link spre comentariu
Acum 28 minute, iuliantv a spus:

asa e.si cand te gandesti ca unii vin la service dupa 1 an si spun ca ei nu l.au folosit.cu toate ca se vede..rapanul.. pe unele.si au pretentia sa.l repari gratis.ca el face reclamatie.daca nu

 

Eu dau bon cand vine dupa tv

Link spre comentariu
Acum 1 oră, Florinel TV a spus:

 

Eu dau bon cand vine dupa tv

pai si aia tot bon dau,nu vorbesc de ciubucuri,vorbesc de omul care ,,ori nu stie,, ,,ori e nesimtit,se crede mai destept,, si mai sant si cei ce chiar au dreptate,sa dai un ban si cand cu adevarat ai nevoie de ,,aparat,, te lasa 

sa vezi mosneag nesimtit vine cu o telecomanda,ce nu sa mai vandut in magazinul cu pricina de 2 ani,plina de jeg,butoane sterse......ca nu-i mai merge,si insistand ca a cumparat-o de la acel magazin cu 1-2 luni in urma,ca pe el nu-l intereseaza ,ori reparata,ori una la schimb,ca de nu face reclamatie la protectia consumatorului,

si alege tu ,risti sa te trezesti cu control pe cap ,pentru 30lei,ca aia orice ar fi tot gasesc ceva,si nu scapi fara amenda de minim x000 lei,aia nu stiu ce e ala avertisment...........

eu unul il luam pe mos la vorbe frumoase,daca nu intelegea,cat era el de batran il dadea afara ,poate si cu ceva injuraturi mai acceptabile,dar cel in cauza ,si-a sunat seful ,care la bagat in ,,,,, si ia dat alta telecomanda,

si eu personal am patit sa vina omul cu tv-ul la garantie ,fara bon si cu tupeu,garantia expirase de cateva luni,2-3 luni,ca vezi doamne a pierdut,bonul

cand omul vorbeste frumos si nu o da ,,cotita,, si il vezi si mai amarat,te mai lasa inima sa faci si favoruri daca nu sant prea costisitoare

Editat de iuliantv
Link spre comentariu
Acum 1 minut, iuliantv a spus:

pai si aia tot bon dau,nu vorbesc de ciubucuri,vorbesc de omul care ,,ori nu stie,, ,,ori e nesimtit,se crede mai destept,, si mai sant si cei ce chiar au dreptate,sa dai un ban si cand cu adevarat ai nevoie de ,,aparat,, te lasa 

 

Eu am spus ce fac eu la mine la atelier, la magazin este alta treaba, daca nu ceri nu ti se da 

Link spre comentariu
Acum 17 ore, Teo calin a spus:

in mod normal daca garantia ar incepe sa curga de la data livrarii nu de la data facturarii ar mai fii in ultimele zile de garantie....a mai intalnit cineva situatia asta???

 

Garantia decurge de la data livrarii produsului, adica de la data la care consumatorul a intrat in posesia produsului.

Problema ta este sa dovedesti data livrarii (si astfel sa rezulte ca este in garantie conform datei livrarii).  Daca o poti dovedi si te incadrezi in termenul de garantie ce decurge de la acea data a livrarii dovedita (poate sa fie chiar si in ultima zi de garantie, adica de exemplu daca ti-a fost livrat pe 20 decembrie 2018 atunci ultima zi de garatie este 19 decembrie 2020), adu imediat  la cunostinta vanzatorului si a centrului de service specificat in certificatul de garantie faptul ca produsul (model, seria nr. livrat la data de.... cu factura nr....) este defect (neconform), specificand in mod expres  faptul ca data livrarii este xyz conform careia produsul inca este in garantie, atasand si actele doveditoare.

Foloseste in primul rand o cale de comunicare inregistrabila, adica de exemplu email, cel mai bine  adresele de email specificate in actele de garantie...  adica ceva sa ramana scris la tine si care in caz de nevoie sa poata fi prezentat ANPC ca dovada. Si trimite atat catre vanzator cat si catre service-ul specificat in acte.

 

Vezi ca nu conteaza cand anume ai dus sau ai prezentat produsul pe masa service-ului, ci importanta este data la care ai adus la cunostinta vanzatorului (si/sau centrului de service) faptul ca produsul este neconform (adica defect), aceasta data este cea care trebuie sa fie "in termenul de garantie" calculat de la data livrarii. Daca ai facut asta in termenul de garantie calculat de la acea data a livrarii dovedita, atunci conform legii trebuie sa beneficiezi de garantie. De exemplu, nu conteaza daca nu ai putut prezenta fizic (nu ai pus pe masa service-ului) produsul in ziua de 19 decembrie care era ultima zi de garantie ci l-ai prezentat a doua sau a treia zi cand a iesit din garantie, important este ca cel tarziu in ultima zi de garantie (19 dec.) sa le fi adus la cunostinta neconformitatea. Nu conteaza nici macar faptul ca vanzatorul sau service-ul au fost inchise sau nu au lucrat in acea data de 19 dec. si d'aia n-au putut citi emailul, poate fi si in ziua de duminica, de Craciun sau de Paste, etc...

 

Daca aia te flituiesc, spune-le ca a zis Traian B ca Legea 449/2003  privind vanzarea produselor si garantiile asociate acestora si pe care o pot gasi si ei pe saitul ANPC, specifica in mod expres la articolul 16 faptul ca termenul in care raspunderea vanzatorului in ceea ce priveste lipsa de conformitate a produsului (adica termenul de garantie, in termenii strazii) se calculeaza de la data livrarii produsului, si ca respectiv la art. 22 alin. 6) introdus in 2016 specifica din nou clar ca termenul de garantie curge de la data intrarii bunului in posesia consumatorului.

 

Daca dupa ce le-ai adus la cunostinta acestea in final tot ti se da cu flit, atunci fa reclamatie documentata la ANPC.

Documentata inseamna in primul rand sa-ti poti sustine cauza (adica sa dovedesti data livrarii respectiv data la care ai intrat in posesia produsului care sa fie in termenul de garantie de doi ani) si apoi sa le dai toate detaliile, cu datele de identificare ale produsului (model, serie), numarul facturii, data vanzarii, a livrarii, data aducerii la cunostinta despre neconformitate, raspunsurile primite si care contravin legii, cu actele si toate comunicatiile pe email atasate (eventual ti le va cere inspectorul ANPC care se va ocupa de cazul tau). D'aia am specificat ca este bine sa ai grija sa folosesti mereu o comunicatie complet inregistrabila (email) pe care sa o pastrezi. Nu lucra cu vorbe (care zboara-n vant), foloseste scrisul (care sa ramana). Nu uita ca in toate comunicatiile (cu vanzatorul, cu service-ul, etc) sa te identifici complet, cu nume si cu date de contact (adresa de email, nr. de telefon), si nu cumva ca pe actele de achizitie ale produsului sa fie altcineva(!).

Daca poti dovedi data livrarii care sa fie in termenul de garantie respectand ceea ce am scris eu aici si nu ai ghinionul sa dai peste un inspector ANPC pus acolo de Partid sau de o ruda, vei avea castig de cauza.

 

Aaaa... sa nu uit: ai grija sa nu fie vreo problema care sa justifice scoaterea din garantie a produsului, adica de exemplu poti sa stai linistit si sa nu mai faci nimic din cele de mai sus daca televizorul a fost lovit si are carcasa sparta sau are displayul spart... Iar daca nu sunt probleme de acest fel si procedezi ca mai sus pe calea garantiei, atunci pana nu ai un verdict final nu te baga in televizor si nici nu mai baga in seama ceea ce ti s-a raspuns mai inainte p'aici.

 

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări