Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cumparare masina, inmatriculare peste 10 ani


Sharky

Postări Recomandate

Cunosc pe cineva care are un Mercedes Brabus mai vechiut, il tine in curte, nu l-am vazut niciodata scos la drum. Il are de cativa ani. Intr-o zi am fost la el sa cumpar ceva si i-a dat o cheie. La relantiu maraia ca un leu in cusca, la un moment dat a turat-o un pic...era foarte entuziasmat. Nu cred ca as suporta sa tin asa masina in curte, mai bine nu o am si gata.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 27
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Sharky

    12

  • marius75

    5

  • merck

    3

  • pop_ady44

    2

Top autori în acest subiect

Pana la urma poti palti impozit pe jumatate de an, adica din iulie pana la sfarsit, ca iarna n-ai ce face cu masina, nici primavara cand apar toate gropile de dupa inghet.

Sau platforma si o duci pe un circuit si ii dai in freza.

Te plictisesti repede.

 

E doar o idee, pana se aduna banii de asa ceva mai trec niste ani. Trebuie vazut cum evolueaza lucrurile, ce taxe se baga si ce masini apar.

Ca posibil ca un model 3 performance, generatia a n-a sa inceapa sa arate decent si sa aiba din bug-uri rezolvate asta peste 10 ani.

 

DAr masina o iei asa pt colectie.

Sa cauti un AMG w124 din 90, e aproape imposibil de gasit la sub 30mii, iar ce e sub, cazane.

ASa ma gandesc sa o sa fie si cu asta.

Link spre comentariu
La 11.12.2020 la 23:20, Sharky a spus:

 Trebuie vazut cum evolueaza lucrurile, ce taxe se baga si ce masini apar.
 

 

Exact asta e problema in RO, legile se schimba peste noapte si e riscat de facut achizitii ce pot fi folosite abia peste 10 ani (dupa actuala legislatie). Pana atunci se pot schimba multe.

Mai simplu era cu inmatricularea pe BG dar s-a nasolit si acolo.

Eu as astepta, e posibil ca in 10 ani electricele sa fie mai accesibile si mai performante decat acum. Chiar si acum o electrica mai rasarita se trage de sireturi cu un V8.

Link spre comentariu

Clar ca e comparabila, asta si acum, dar se devalorizeaza vazand cu ochii.

Ia incearca sa gasesti acum un w124 amg, in schimb un e55amg w210 il gasesti si la 10mii in stare decenta.

La asta ma refer.

 

Despre Bulgaria ce ai aflat? Ce s-a nasolit?

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...

Inteleg eu ce zici, e clar ca nu se pot compara preturile, dar partea grea e ca in 10 ani rugina lucreaza si daca sta masina, parca mai rau rugineste. Trebuie neaparat garaj

 

La BG s-au marit rau asigurarile din cauza ca erau cateva sute de masini pe numele cate unui bulgar, masini ce circulau in RO si au aparut multe accidente provocate de ai nostri, iar asigurarile din BG au marit taxa pe numele aluia (automat la toate masinile de pe numele lui) Stiu pe cineva care a dus la casat masina ca nu-i mai convenea ca ajunsese asigurarea 600e la 1700cmc.

E bine daca ai pe cineva pe la BG care sa ia masina ta pe numele lui, dar sa nu aiba si alte masini (cu exceptia la masina lui si a ta).

Editat de marius75
Link spre comentariu

211 e un model care nu rugineste. In caz ca aleg asa ceva. Mai e pana ma hotarasc.

210 era servit ca exemplu ca a ajuns la minim pretul. 211 ajunge asa in 3-4 ani.

 

De tinut am unde sa o tin, inclusiv garaj.

 

De aia stiam cu asigurarile, credeam ca au bagat alte taxe sau alte restrictii.

Ce e penibil la motoarele astea mari e ca in Germania e mai ieftin sa tii masina ca la noi...Asta cu tot cu asigurare.

Dar de la anul le baga taxa pe codoi...ma astept sa apara un alt val de masini ieftine.

ASta pana n-or baga la noi asa ceva. Lupul isi schimba taxa de poluare, dar naravul ba...

 

Editat de Sharky
Link spre comentariu

W211 se merita, dar sa-i mai scada pretul.

 

Sa speram ca ai nostrii mai au rabdare cu alte taxe in domeniul auto.

Oricum nu sunt de capul lor, e clar ca majoritatea masinilor mai vechi de 10 ani din Germania ajung in cateva tari fost comuniste printre care si RO si momentan nu au voie sa dea legi (sau taxe de poluare) care sa impiedice exodul de masini SH catre noi. A incercat Tariceanu sa opreasca importurile de SH Germania dar s-a dus la fund. Asa vad eu lucrurile.

 

Editat de marius75
Link spre comentariu

Daca se mentine trendul si in urmatorii 5 ani, un 210 bun e intre 12 si 20mii, cazanele de la 4mii in sus.

Asa ajunge si asta, nu vad vreun motiv pt care s-ar devaloriza mai greu de atat, ii vine si lui randul.

Mai ales daca Germania anunta taxe de poluare, o masina de 300g/km garantat sare calu...

Pe de alta parte nu stiu si cu valoarea ei de vanzare peste multi ani.

 

ADica e plin de "cunoscatori" care o dau ca un 124 cu v8 sau o cobra coupe dotata si de 2.8 e minim 30mii, dar tare ma tem ca e 30mii pe mobile.de si sta la vanzare cu anii la pretul ala.

Iar daca chiar ai nevoie de bani, nu stiu ce sa zic, ca nu e tara plina de Tiriaci si Tariceni...

 

Taxele nu se aplica pt istorice si nici pt cele scoase din circulatie.

Daca tot se aplica, vorba aia, am prieteni in Germania, in Ungaria, in Italia, poate sa stea masina si acolo in acte, daca e bai...

 

ASta e, vreme o sa ma tot am de gandit, datele le-am cam adunat.

Link spre comentariu
Vizitator viobio

Uite frumusețe aici, preț de nimic. 

Nu ai cum să radiezi fierul de la Administrația Fiscală, orice bun deținut se impozitează. 

Dacă o radiezi..... practic nu o mai ai în proprietate, radierea se face doar dacă o vinzi altuia, distrugi ( trebuie să dovedești asta), o faci tablă la REMAT 

 

https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=732482147643754&id=180584812833493

Editat de viobio
Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...

Am vb in sfarsit la primarie, taxe si impozite.

Exista metoda de radiere la cerere. Tot ce ai nevoie sunt certificatul de radiere de la politie(radiere la cerere https://www.drpciv.ro/document-details/inmatriculari/5ab13057fa4e9422012c2b84 ) si sa ai taxele platite la zi.

O poti tine pe dreapta pana te saturi. Act de spatiu se face rost, nu e musai sa fie pe spatiul tau.

 

Totodata poti face manevra asta cand ai tu chef. Gen sa te dai cu masina 1 an iar apoi daca ti-ai facut damblaua, o tragi pe dreapta pt un an, doi, cand te apuca dorul, iar o scoti pe strazi.

IAr cum de scos nu o scoti de la 1 Ianuarie sa o umpli de sare, ca o scoti de prin Iulie, dupa ce se plombeaza toate gropile aparute pe parcursul iernii. Impozitul e doar jumatate daca o radiezi pana la sfarsit de an.

Iar legat de RCA, acum bonus malus se face pe sofer, deci bonusu de la masina de zi cu zi se aplica la toate masinile detinute, la fel si pagubele.

 

Sper ca e de ajutor si altora.

Editat de Sharky
Link spre comentariu

Nu vad care ar fi problema. 

Masina nu isi pierde omologarea. Probabil se face un itp la rar iar in rest proceduri birocratice.

 

Important e ca se poate si nu trebuie sa te sperii ca pierzi actele sau ca tii masina nedeclarata si te trezesti cu amenda.

Sau ca platesti cate 2mii euro pe an, de care...cate nu poti face.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări