Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Începator în grădinărit

voicu dan

Postări Recomandate

Buna ziua.

Dupa cum spune titlul sunt un mega incepator in ale copacilor si am plantat primi mei ciresi (2 la numar).  Numai ca vecinul (care e gradinar) spune ca frunzele arata cam nasol. Tin sa mentionez ca traiasc in Germania intr-o zona putin mai racoroasa ca in Romania.Mie unul mi se par a frunze care se pregatesc de toamna.. Voi ce ziceti ?

primul e un "Celeste" (vecinul zice in special de acesta)

https://imgur.com/a/Mcr7Qqe

si al 2lea "Lapins"

https://imgur.com/a/kSXWbDy

Editat de validae
Germania, Romania cu Majuscule că-s ţări nu castane.
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 8
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• valivoi

3

• voicu dan

3

• validae

2

• xaxa

1

Top autori în acest subiect

Păi de unde ai luat puieţii ? Acum nu e prea relevant cum arată frunzele, e Octombrie....la primăvară vezi care s-a prins şi care nu.Nu toţi puieţii se prind 100% fiindcă depinde cum şi cât au fost de bine păstraţi înainte de replantare, cum s-a făcut replantarea.Despre asta nu ştim nimic...

Link spre comentariu

La replantare am sapat o groapa cam de 2 ori mai adanca fata de galeata in care au fost adusi... si cam tot de 2 ori mai lata. Am cumparat niste ingrasaminte, ca asa scria pe hartia (mda am uitat sa zic ca era si o hartie in care explica ca la gradinita cum sa ii plantezi) Mda deci in concluzie cam tre sa astept primavara.

O intrebare .. eu le pun cam cate o galeata de apa zilnica la fiecare... credeti ca prea mult prea putin/??? si cam pana cand ar trebui sa-i ud..

Link spre comentariu

multumesc mult ptr ghiduri. si dupa ce am citit pe acolo .. . cred ca unul din ciresi are boala " Rasucirea frunzelor de cires (Cherry leaf roll virus)".

St atasate niste poze la prima postare.. daca va puteti uita si sa va da-ti cu parerea...

Link spre comentariu
  • 1 lună mai târziu...