adi1202 Postat Septembrie 23, 2020 Partajează Postat Septembrie 23, 2020 Buna ziua,am o problema destul de grava la care nici un mecanic la care am fost nu a reusit sa o rezolve.Scriu aicia poate am noroc si cineva a mai avut aceiasi problema ca si mine..Am un opel zafira 2007 CTDI 88 KW,de cand am cumparat masina am avut probleme cu pornirea,trebuie sa tin foarte mult cheia pe contact sa pot porni masina,pana la urma porneste tot timpu iar daca este motorul cald porneste fara nici o problema,de un timp a inceput sa porneasca din ce in ce mai greu ,la mecanicii care am fost cu ea sau verificat urmatoarele:injectoare-bune ,compresie motor buna,bateria e noua,electromotorul bun,bujiile bune,indoiala care o are mecanicul e legata de senzorul de la arborele cotit care dadea valori schimbatoare pe tester cand se pornea motorul,sa masurat rezistenta senzorului si avea valori normale,Va rog frumos sa ma ajutati daca ati patit careva asa ceva sau aveti ideie ce problema ar putea fi pt ca nu mai stiu la cine sa apelez.Va multumesc. Link spre comentariu
ratza Postat Septembrie 23, 2020 Partajează Postat Septembrie 23, 2020 Dacă nu e senzorul de volantă, sînt şanse mari să se dezamorseze peste noapte. Există ceva pompe de presiune mică pentru circuitul de tur, legate pe contact. Link spre comentariu
maxente Postat Septembrie 23, 2020 Partajează Postat Septembrie 23, 2020 O problema asemanatoare a avut cineva la un vw turan sau sharan, buba i se tragea din calculatorul motorului, ECU. Stiu ca dupa ce l-a schimbat ii mergea masina perfect. Nu stiu daca si la tine o fi aceeasi problema, dar ma gandesc ca se poate verifica. Link spre comentariu
zvonacfirst Postat Septembrie 24, 2020 Partajează Postat Septembrie 24, 2020 (editat) Acum 16 ore, adi1202 a spus: compresie motor buna Ce valori au obtinut la masurarea compresiei pe fiecare cilindru? Intreb deoarece simptomul seamana a fi exact o problema la compresie. Fumul cum este? Ce culoare are? Consuma ceva ulei? Scoate dopul de la carcasa chiulasei (culbutorilor) si observa daca scoate ceva gaze, vapori, arunca cu stropi de ulei, etc. Si ce a spus ratza poate fi o cauza, dar daca se dezamorseaza, locul carburantului va fi luat de aer. Ar trebui ca pe unde trage aer cand instalatia nu este in presiune sa piarda carburant cand este in presiune, asa ca vezi daca umezeste undeva pe traseu, un furtun, o imbinare, etc. Apoi, vezi in cartea tehnica cum se amorseaza sistemul la schimbarea filtrului de carburant. Daca are o pompita actionata manual sau se amorseaza automat, incercand pornirea. Daca este cu pompita manuala actionezi pompita inainte de a incerca pornirea si vezi daca porneste mai usor. Editat Septembrie 24, 2020 de zvonacfirst Link spre comentariu
Cosmin Marian Postat Iulie 10, 2021 Partajează Postat Iulie 10, 2021 Senzor poziție arbore cotit trebuie să aibă o rezistență cuprinsă între 1kohmi și 1,5kohmi, ECU primește informația de la el și la rândul lui comandă electrovalve pompei de injecție. Cosmin Link spre comentariu
iker Postat Mai 4, 2022 Partajează Postat Mai 4, 2022 E vechi subiectul,dar poate ajuta pe altineva in aceeasi situatie. Prima pornire greoaie,indiferent de temperatura de afara,dupa care masina functioneaza normal toata ziua,daca nu se lasa un timp indelungat nepornita in acea zi,in general este rezultatul pierderii presiunii din sistemul de combustibil,(a mai spus cineva mai inainte...se dezamorseaza) Solutii? Revizati in primul rind daca aveti ceva umed in jurul filtrului de combustibil,pompei de injectie,rampei,injectoarelor,furtunelor de retur atit de la injectoare cit si de la pompa,si in caz ca da,eliminati pierderile respective. E posibil sa aveti si una din conductele de combustibil rupte,din cele care merg de la rezervor la filtrul de motorina,dar in general vorbind,o astfel de avarie se manifesta un pic diferit,masina ar porni,dupa care s-ar opri,si a doua incercare de pornire ar dura ceva mai mult. In caz ca nu se vede nimic umed,e posibil viceversa,adica in loc sa scoate motorina afara,trage aer inauntru instalatiei prin depresiune,si asta nu pres se observa cu ochiul liber,caz in care aveti nevoie de scule ca sa vedeti daca pierde presiune. In cazul de fata,fiind o pompa common rail,posibil sa piarda pe la garnituri,si mai ales daca este o pompa Bosch,din cele cu trei capace,nu stiu cum sa le numesc. Garniturile sint ieftine,pompa nu prezinta nicio dificultate,se poate repara acasa pe genunchi.Daca nu stiti sa dezmontati pompa...atentie cu distributia..mai bine mergeti la un mecanic,e mai sigur asa ca nu o sa rupeti motorul. Pot fi si alte lucruri care influenteaza in pornirea masinii,eu expun doar o opinie,care poate fi la fel de gresita ca a celorlalti,fiecare e liber sa incerce ce poate,cu ce are la indemina. PS: ..in general vorbind,ca vad treaba asta si pe aici pe unde imi traiesc veacul,oamenii cred ca mecanicii au un glob de cristal in care vad cum sa rezolve problemele clientilor,si cum este si normal,eu ma gindesc la sistemul de injectie,cu asta ma ocup,altul la compresia motorului,pentru ca vede multe cazuri si manifestari ca cele explicate de cel care a deschis topicul,si altii dupa caz,calculatorul de bord,cheie descodificata,altii vorbesc de egr ,senzori...si cite altele. Link spre comentariu
tenzen Postat Mai 16, 2022 Partajează Postat Mai 16, 2022 On 5/4/2022 at 1:21 PM, iker said: E posibil sa aveti si una din conductele de combustibil rupte,din cele care merg de la rezervor la filtrul de motorina,dar in general vorbind,o astfel de avarie se manifesta un pic diferit,masina ar porni,dupa care s-ar opri,si a doua incercare de pornire ar dura ceva mai mult. In caz ca nu se vede nimic umed,e posibil viceversa,adica in loc sa scoate motorina afara,trage aer inauntru instalatiei prin depresiune,si asta nu pres se observa cu ochiul liber,caz in care aveti nevoie de scule ca sa vedeti daca pierde presiune. Garniturile sint ieftine,pompa nu prezinta nicio dificultate,se poate repara acasa pe genunchi.Daca nu stiti sa dezmontati pompa...atentie cu distributia..mai bine mergeti la un mecanic,e mai sigur asa ca nu o sa rupeti motorul. Pot fi si alte lucruri care influenteaza in pornirea masinii,eu expun doar o opinie,care poate fi la fel de gresita ca a celorlalti,fiecare e liber sa incerce ce poate,cu ce are la indemina. PS: ..in general vorbind,ca vad treaba asta si pe aici pe unde imi traiesc veacul,oamenii cred ca mecanicii au un glob de cristal in care vad cum sa rezolve problemele clientilor,si cum este si normal,eu ma gindesc la sistemul de injectie,cu asta ma ocup,altul la compresia motorului,pentru ca vede multe cazuri si manifestari ca cele explicate de cel care a deschis topicul,si altii dupa caz,calculatorul de bord,cheie descodificata,altii vorbesc de egr ,senzori...si cite altele. Ce enumeri aici sint niste aberatii iesite din comun.Postarile astea au un grad de responsabilitate in momentul in care incurajezi anumite practici,mai ales pompe reparate pe genunchi.Poate nu cunosti prea bine conditiile de curatenie impuse la reparatia sistemelor de injectie,desi spui ca te ocupi de asa ceva.Daca dumneata iti porneste masina cu conducta de aspiratie rupta,nu pot decit sa te felicit,mai ales daca e fara pompa in rezervor...In caz contrar,nu spun ce deversare faci in carosabil,vizibila mai ales pe acul indicator...Poate postul va fi integrat in sectiunea delir sub control.Nu postati decit in stare de luciditate,si asa,multi se uita pe youtube si incep sa delireze...Succes! Link spre comentariu
iker Postat Mai 17, 2022 Partajează Postat Mai 17, 2022 @tenzen Uite,ca sa vezi ca eu sint baiat bun si vreau sa iti demonstrez ca am dreptate,fara a te jigni zicindu-ti ca delirezi,ca aberezi,si ca esti un iresponsabil,si ca nu faci decit sa fii contra tuturor,iar mesajele tale din alte topicuri nu sint altceva decit frustrari si rezultatele unei vieti traite degeaba,te provoc sa deschidem un topic,in care sa publicam numai cunostinte proprii,fara copy paste din internet,realizari personale,cu exemple personale,video,fotografii,manuale,si ce mai iti trece prin minte. Eu asa cred ca putem ajuta societatea,nu cu critici marunte.Oricum,cei care citesc astfel de chestii,cei interesati,vor face experiente si ca vrei tu,si ca nu,si la final vor trage o concluzie. Daca pretinzi ca stii de mecanica,asa pare cel putin,eu cred ca nu suficient,trebuia sa subintelegi ca atunci cind am scris ,,rupta" era ca sa se inteleaga ca nu este in ordine,fisurata,sau indoita,sau cum vrei tu sa o numesti,pentru ca un mecanic stie foarte bine ca o masina diesel nu porneste deloc daca teava de alimentare este rupta de tot,iar daca trage aer fals,din cauza unei mici fisuri,porneste,doar ca va dura pina cind circuitul se amorseza suficient de bine ca sa mentina alimentarea cu combustibil. Despre sisteme de injectie diesel, curatirea si repararea lor,te rog frumos sa ma scuzi,mai ai nevoie de mult timp ca sa ma ajungi din urma,pot sa iti dau lectii inclusiv dupa ce beau o sticla de palinca,sau cind ma trezesc a doua zi mahmur.Noroc ca nu obisnuiesc sa beau decit la ora de masa. Apropo,eu nu detin adevarul absolut,nici nu pretind,gresesc destul de des,apoi revin si rectific daca este cazul.Tu detii acest adevar absolut? Am gasit pe acest forum citeva persoane foarte amabile,care m-au ajutat extrem de mult,si am invatat lucruri noi si foarte necesare pentru mine si munca mea,si din acest motiv,ca sa nu-i dezamagesc,am sa ma opresc cu offtopicul aici. Daca doresti sa continui cu tonul asta,sa fii iubit,in schimb daca vrei sa ne ,,batem" aportind informatii care sa-i ajute pe cei care au nevoie,iti stau la dispozitie. Link spre comentariu
tenzen Postat Mai 18, 2022 Partajează Postat Mai 18, 2022 Domnule draga,da-mi un whats app pe pm unde o sa iti trimi unele lucrari ale mele,sa vezi ce stiu si ce nu.Daca dumneata crezi ca mecanica se subintelege,deja mi-e clar ce lucrari faci.Eu repar masini dupa altii,nu altii dupa mine.Nu iti pun la indoiala cunostintele,ci modul de lucru.Faptul ca te-ai uitat pe postarile mele si ai tras ceva concluzii despre viata mea,pe care crezi ca o traiesc degeaba,te inseli amarnic,nu denota nimic aceste postari,nimic din ceea ce stiu sau ceea ce fac.Pot sa rid cu dumneata si in secunda urmatoare sa te pocnesc peste ochi,pot sa fiu angajatul cuiva sau independent in egala masura,mi-e totuna daca ma trezesc miine sau nu,si lista e lunga...Apropo de injectie,chiar dimineata am avut un n47 cu fluctuatii la relanti si opriri in mers aleatorii cu eroare pe controlul presiunii in rampa.Poate ma instruiesti un pic ce sa schimb ca omul deja e disperat de opririle astea,mai ales ca auto e scoala.Macar sa stiu daca am procedat corect sau nu,mai stiu eu,poate am nevoie de ajutor,desi nu stiu unde ai vazut dumneata ca am cerut ajutor sa pot cistiga si eu ceva pentru viata asta patetica pe care crezi ca o am.Cit despre jigniri,reciteste ce ai postat,nu stiu despre ce vorbesti acolo.Te las sa predai in continuare,dar o conducta rupta(sau fisurata cum ar trebui sa subinteleaga cineva),nu e totuna cu una strangulata si da defecte total diferite.Cam asa e si diferenta intre o critica constructiva si una nonsens.Promit ca nu intervin ulterior si,nu in ultimul rind,sper sa acceptati umilele mele scuze,poate va simtiti mai bine.Asta e ultima postare,asadar nu va grabiti cu un eventual raspuns,dar chestia cu whats app e valabila in continuare. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum