Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Subwoofer activ + statie

andi95

Postări Recomandate

Buna seara..

Sunt un mic amator de muzica in masina si cum nu detin o masina foarte wow, am zis sa o ajut putin.

Detin o navigatie Pioneer AVH-A100DVD 4x50, cu iesire aux, pe care am legat un subwoofer activ EDGE (300w rms, zic ei).. 

Acum, pe acelasi traseu eu as vrea sa mai leg o statie pe care sa o folosesc la amplificarea a 2 boxe, in portbagaj.(separat de cele 4 pe care le are masina)

Detin un distribuitor de curent pentru alimentarea celei de a 2-a statie (cu siguranta si tot ce mai trebuie).. Intrebarea mea este.. Cum as putea lua semnal pt statie? Are mufe RCA pentru intrare.. As putea folosii un convertor de semnal HI-LOW pe boxele din spate? Si de acolo sa plec cu un RCA in statie? Sau ce alte variante mai exista? A mai facut cineva asta si ar putea sa imi dea cateva sfaturi?

Multumesc!

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 23
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

• andi95

13

• George

9

• validae

2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Cu atâtea staţii, nu ajuţi maşina, o omori.Mai precis alternatorul va fi foarte solicitat când vei folosi puterea maximă, mai ales dacă ai şi farurile aprinse.E de altfel şi o reţetă pentru atenuarea auzului, sau surzenie progresivă.....

Referitor la semnalul pentru staţie, depinde mult ce nivel maxim acceptă acea staţie la intrare, dacă nu adaptezi nivelul vei avea supramodulare şi difuzoare arse...

Link spre comentariu

Sunt constient ca omoara mai ales alternatorul.. + efectele in timp asupra auzului.. Dar, nu mi se intampla sa ascult incontinuu muzica la un nivel mare.. In plus de asta, cu ambele statii pe ea, sunetul nu v-a fii cu mult peste  alte masini gen Passat, care vin cu o sonorizare buna de fabrica.

Cu exceptia acelei probleme legata de nivelul maxim acceptat de statie, mai pot intampina alte probleme?