Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Reparatie ECU Siemens


Vizitator

Postări Recomandate

Daca aveti orice Siemens ECU trebuie sa stiti::

Am dus astazi la un electronist din apropiere care are "atelier" acasa. (Am intrat la el) Numarul pus pe site se pare ca a fost vazut si de cineva cu capul pe umeri.

 

Problema a fost o dioda arsa la intrare ceva de genul. Avea acasa omul. A mai desfacut calculatoare din astea. Pret 300 de lei. Nu stiu daca e bine dar merita munca. Daca mai vreti alte detalii si daca va confruntati cu astfel de probleme cica ecu siemens-urile se ard subit fara sa fac eu scurt. Adica nu a fost chiar vina mea. A zis ca cedeaza dioda aceea daca supun instalatia la "dat curent" repetat. Omul a rezolvat in 40 de minute totul.

 

Important.

Aceste calculatoare nu au nevoie de configuratie speciala, sunt interschimbabile. La alte marci nu e asa simplu. Eu sunt norocos.

 

Va tin la curent cum evolueaza si daca tine... "Lipitura". mai greu a fost montarea pe masina care dureaza 20 de minute pana ajungi la cablurile scurte. Poate va fac un video si dau link. 

Ma bucur ca exista astfel de comunitati.

Link spre comentariu
  • Răspunsuri 38
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • sesebe

    9

  • validae

    8

  • iuli71

    6

  • ady2006

    2

Top autori în acest subiect

30 minutes ago, validae said:

Exact la ce mă aşteptam...cam scump însă.

Poate si noi romanii ar trebui sa cerem mai mult pentru munca noastra atunci cand merita. A lucrat sub lupa, cu migala, a curatat, a montat pe masina, etc. E bine 300....

Link spre comentariu
  • 2 ani mai târziu...

buna ziua, in urma unui scurt circuit la baterie mi s a defectat unitatea ECU, model siemens, sim210 , COD : 6S61-12A650-GD . ford fusion benzina, 1.4 (stiu ca sunt multe fiesta identice cu acest ecu) nu reusesc sa scot mufa din spate, pentru a da unitatea jos in vederea repararii. stie cineva cum se scoate acea mufa? multumesc, eventual daca e disponibil cineva sa o repare, contra cost, sunt din bucuresti, zona titan. multumesc telefon 0726567079

Link spre comentariu
9 minutes ago, validae said:

Puteţi face o poză cu mufa ECU ? Aşa cum se poate vedea din acea poziţie...

am mai studiat, pe ford forum . surubul trebuie gurit cu o barmasina,altfel nu iese. am sa incerc maine si aceasta varianta. ramane problema principala, doagnosticarea si reparatia placii. ma ajuta cineva din bucuresti? multumesc

Link spre comentariu

Acolo se foloseste "surub de rupere" sau "cu rupere", cum vrem sa-i spunem. Identic cu cele folosite la multe masini pentru fixarea blocatoarelor pentru volan.

Surubul are, imediat dupa capatul de strangere, o zona de rupere prestabilita (adica mai slaba).

Cand surubul este strans la cuplul prescris, capatul de strangere (hexagon sau alta forma) se va rupe de restul surubului.

Metoda folosita pentru siguranta sau pentru "sigiliu".

Link spre comentariu
20 hours ago, GeorgeS said:

Acolo se foloseste "surub de rupere" sau "cu rupere", cum vrem sa-i spunem. Identic cu cele folosite la multe masini pentru fixarea blocatoarelor pentru volan.

Surubul are, imediat dupa capatul de strangere, o zona de rupere prestabilita (adica mai slaba).

Cand surubul este strans la cuplul prescris, capatul de strangere (hexagon sau alta forma) se va rupe de restul surubului.

Metoda folosita pentru siguranta sau pentru "sigiliu".

Asa este. Am reusit sa scot mufa. Am dus placa la cinevea, luat de pe olx. mi a zis ca e procesorul ars/!!. mie mie greu sa cred, dar cine stie

in bucuresti poate sa mi recomande cineva un electronist bun? multumesc

Link spre comentariu

Ca să arzi procesorul ECU nu e suficient un ,,scurt la baterie,, care ar afecta doar bateria.Poate a fost un defect cauzat de șoareci, care a afectat cablurile ECU și accidental s-a atins un plus de la instalatie pe un cablu de date.Frecvent la ECU se defectează protectiile la supratensiune paralel cu alimentarea, din cauza intreruperii plusului de la baterie când motorul merge.Sau când ,,ajuti,, bateria cu un redresor fără limitare de tensiune, ori cu polaritate inversă.Dacă desfaceti ECU și faceți o poză clară de aproape, poate văd care e problema, în caz de este cu modificari vizibile la circuite.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări