Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Aspirator vertical fara fir defect


alexcristi

Postări Recomandate

de unde sa gasesc eu schema de la placuta si de la incarcator?? io is un om corect si nu imi plac oamenii care is ''smecheri''

va rog frumos daca nu e loc de mine stergeti-mi contul si toate postarile . daca ajuti un om ar trebui sa nu il iei la misto si de sus. io ma chinui 10 ore la rand cu aspiratorul asta de 75 de lei . nu fac bisnita din asta. faca ca imi place cum am mai spus. ori ajuti pe cineva ori nu il lua de SUS !!!!

Editat de alexcristi
Link spre comentariu
Acum 11 ore, elmar a spus:

Eu ți-aș fi propus altceva...să măsori fiecare celulă a acumulatorului...cu mufa scoasă de pe placa electronică...și dacă toate celulele au peste 2-3v ...pune totul la loc și încarcă-l cel puțin 5-6 ore...pe urmă, o să vezi tu dacă mai trebuie reparat!

am testat asa si au toate celulele intre 3.8v si 3.9 v si toata bateria 27.2v . si cand am pus motorul legat direct la baterie cu doua fire sa faca contact la mufe a pornit si a mers fara sa se opreasca

daca il pun la incarcat nu arata ca incarca. cand bag incarcatorul cu totul montat ok palpaie ledurile de pe maner de 4 ori , se sting si cam atat. 

Link spre comentariu

 Cristi.Ti s-a sugerat sa desenezi singur schema.Personal nu cred ca vei reusi deoarece iti trebuie ceva experienta.Ai putea apela la colegii din Arad sa te ajute.Carageae e unul din ei.

Editat de BRANCA
Link spre comentariu

la  nr 1 din poza sunt doi condensatori dezlipiti.  ei sunt buni. placa e in scurt in acele doua locuri. 

 

la nr 2 din poza este doar exemplu de condensator . aia 2 dezlipiti arata ca acela

109741709_650183642514535_1701609610199973241_n.thumb.jpg.76b3aafd8e6989a4de36d58d1b7fff4e.jpg 

Link spre comentariu

Eu zic că nu ai nici cea mai mică şansă să repari acel modul electronic, i-ar da bătaie de cap şi unui profesionist.Problema ta nu e să-l faci să funcţioneze, ci să se încarce corect.Acumulatorii Li-Ion sunt foarte pretenţioşi la încărcare, trebuie decuplată încărcarea imediat ce tensiunea per element ajunge la circa 4,2V altfel se degajă rapid gaze şi supapa de siguranţă din capăt evacuează gazul şi simultan izolează electric celula, acumulatorul fiind practic inutilizabil.Caută pe la chinezi un modul reglabil de încărcare Li-Ion şi reglează-l la fix 29,4V apoi alimentezi acumulatorul prin el.De pornit poţi să-l porneşti şi ,,pe direct,, cu un întrerupător care să suporte curentul motorului...

Link spre comentariu
1 oră în urmă, validae a spus:

Acumulatorii Li-Ion sunt foarte pretenţioşi la încărcare, trebuie decuplată încărcarea imediat ce tensiunea per element ajunge la circa 4,2V altfel se degajă rapid gaze şi supapa de siguranţă din capăt evacuează gazul şi simultan izolează electric celula, acumulatorul fiind practic inutilizabil.Caută pe la chinezi un modul reglabil de încărcare Li-Ion şi reglează-l la fix 29,4V apoi alimentezi acumulatorul prin el.

Dacă am citit pe sărite și mi-a scăpat ceva îmi cer scuze anticipat .

Dar dacă nu îl ”cert” pe @validae .

Niciodată nu recomanda o astfel de metodă de încărcare pentru LiIon - mai ales pentru utilizare pe termen lung și mai ales când e vorba de 7 celule ( nu 2-3 ) !

Nu există nicio garanție că toate celulele vor atinge în același moment 4.2V și atunci celulele mai ”grăbite” vor face ceea ce ai scris mai sus. 

 

PS O soluție disperată, pentru utilizare temporară ar fi - eventual - cu limitarea tensiunii pe celulă la 4.0-4.1V . La tensiunea asta avem peste 70% încărcare. Dar și așa putem ajunge în timp la dezechilibrare . 

 

Link spre comentariu

placuta are un strat protector peste componente . l-am curatat cat de cat sa pot verifica cu multimetrul . se vede ce srie pe integrate. nu este sters

Link spre comentariu

am mai facut ceva masuratori cu multimetrul pus pe continuitate . sper sa se inteleaga din poza

 

WQE.thumb.jpg.9ff0b3da6af809d729a08246037ad846.jpg

 

109838001_312971076735771_6449805737677438882_n.thumb.jpg.97311fc59524ad60ea330d3c1acbe551.jpg       CZV.thumb.jpg.34507df64a91ed932031a093706e9fe3.jpg

Editat de alexcristi
Link spre comentariu

 Cristi.Tu n-ai rezolvat inca incarcatorul.Ti-am sugerat sa-l contactezi pe Carageae.

 Reia incarcatorul la examinat. Vezi ce tensiune scoate direct dupa diode.Vezi ce tensiune ai la control,adica TL431.

 Si,de curiozitate,cu ce-ai masurat 0,005 ohm?

Link spre comentariu

Punctul ala de pe ecran e doar asa .....ratacit pe acolo?

Pt masurat rezistente de 0.005Ω, ca dealtfel orice rezistenta mai mica de 1Ω (...0.5Ω), trebuie folosite aparate speciale de masura mili sau micro ohmetre, aparate destul de rare chiar si printre profesionisti, de aici si intrebarea colegului.

 

Revin cu trimiterea la cineva care se pricepe pt ca singur nu ai nici o sansa sa repari placa cit timp nici cu multimetrul nu stii sa masori bine.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări