alexcristi Postat Iulie 15, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 15, 2020 (editat) de unde sa gasesc eu schema de la placuta si de la incarcator?? io is un om corect si nu imi plac oamenii care is ''smecheri'' va rog frumos daca nu e loc de mine stergeti-mi contul si toate postarile . daca ajuti un om ar trebui sa nu il iei la misto si de sus. io ma chinui 10 ore la rand cu aspiratorul asta de 75 de lei . nu fac bisnita din asta. faca ca imi place cum am mai spus. ori ajuti pe cineva ori nu il lua de SUS !!!! Editat Iulie 15, 2020 de alexcristi Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 15, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 15, 2020 Acum 11 ore, elmar a spus: Eu ți-aș fi propus altceva...să măsori fiecare celulă a acumulatorului...cu mufa scoasă de pe placa electronică...și dacă toate celulele au peste 2-3v ...pune totul la loc și încarcă-l cel puțin 5-6 ore...pe urmă, o să vezi tu dacă mai trebuie reparat! am testat asa si au toate celulele intre 3.8v si 3.9 v si toata bateria 27.2v . si cand am pus motorul legat direct la baterie cu doua fire sa faca contact la mufe a pornit si a mers fara sa se opreasca daca il pun la incarcat nu arata ca incarca. cand bag incarcatorul cu totul montat ok palpaie ledurile de pe maner de 4 ori , se sting si cam atat. Link spre comentariu
BRANCA Postat Iulie 15, 2020 Partajează Postat Iulie 15, 2020 (editat) Cristi.Ti s-a sugerat sa desenezi singur schema.Personal nu cred ca vei reusi deoarece iti trebuie ceva experienta.Ai putea apela la colegii din Arad sa te ajute.Carageae e unul din ei. Editat Iulie 15, 2020 de BRANCA Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 16, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 16, 2020 la nr 1 din poza sunt doi condensatori dezlipiti. ei sunt buni. placa e in scurt in acele doua locuri. la nr 2 din poza este doar exemplu de condensator . aia 2 dezlipiti arata ca acela Link spre comentariu
validae Postat Iulie 16, 2020 Partajează Postat Iulie 16, 2020 Eu zic că nu ai nici cea mai mică şansă să repari acel modul electronic, i-ar da bătaie de cap şi unui profesionist.Problema ta nu e să-l faci să funcţioneze, ci să se încarce corect.Acumulatorii Li-Ion sunt foarte pretenţioşi la încărcare, trebuie decuplată încărcarea imediat ce tensiunea per element ajunge la circa 4,2V altfel se degajă rapid gaze şi supapa de siguranţă din capăt evacuează gazul şi simultan izolează electric celula, acumulatorul fiind practic inutilizabil.Caută pe la chinezi un modul reglabil de încărcare Li-Ion şi reglează-l la fix 29,4V apoi alimentezi acumulatorul prin el.De pornit poţi să-l porneşti şi ,,pe direct,, cu un întrerupător care să suporte curentul motorului... Link spre comentariu
sesebe Postat Iulie 16, 2020 Partajează Postat Iulie 16, 2020 Asa, măcar de curiozitate, se poate citi codul de pe integratele de pe plăcută? Mie mi se par șterse intenționat. Link spre comentariu
UDAR Postat Iulie 16, 2020 Partajează Postat Iulie 16, 2020 1 oră în urmă, validae a spus: Acumulatorii Li-Ion sunt foarte pretenţioşi la încărcare, trebuie decuplată încărcarea imediat ce tensiunea per element ajunge la circa 4,2V altfel se degajă rapid gaze şi supapa de siguranţă din capăt evacuează gazul şi simultan izolează electric celula, acumulatorul fiind practic inutilizabil.Caută pe la chinezi un modul reglabil de încărcare Li-Ion şi reglează-l la fix 29,4V apoi alimentezi acumulatorul prin el. Dacă am citit pe sărite și mi-a scăpat ceva îmi cer scuze anticipat . Dar dacă nu îl ”cert” pe @validae . Niciodată nu recomanda o astfel de metodă de încărcare pentru LiIon - mai ales pentru utilizare pe termen lung și mai ales când e vorba de 7 celule ( nu 2-3 ) ! Nu există nicio garanție că toate celulele vor atinge în același moment 4.2V și atunci celulele mai ”grăbite” vor face ceea ce ai scris mai sus. PS O soluție disperată, pentru utilizare temporară ar fi - eventual - cu limitarea tensiunii pe celulă la 4.0-4.1V . La tensiunea asta avem peste 70% încărcare. Dar și așa putem ajunge în timp la dezechilibrare . Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 16, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 16, 2020 placuta are un strat protector peste componente . l-am curatat cat de cat sa pot verifica cu multimetrul . se vede ce srie pe integrate. nu este sters Link spre comentariu
sesebe Postat Iulie 16, 2020 Partajează Postat Iulie 16, 2020 Pai postează codurile lor. Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 16, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 16, 2020 (editat) am scris in poze la toate Editat Iulie 16, 2020 de alexcristi Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 17, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 17, 2020 (editat) am mai facut ceva masuratori cu multimetrul pus pe continuitate . sper sa se inteleaga din poza Editat Iulie 17, 2020 de alexcristi Link spre comentariu
BRANCA Postat Iulie 17, 2020 Partajează Postat Iulie 17, 2020 Cristi.Tu n-ai rezolvat inca incarcatorul.Ti-am sugerat sa-l contactezi pe Carageae. Reia incarcatorul la examinat. Vezi ce tensiune scoate direct dupa diode.Vezi ce tensiune ai la control,adica TL431. Si,de curiozitate,cu ce-ai masurat 0,005 ohm? Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 17, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 17, 2020 nu am masurat 0,005 ohm . am masurat 005 ohm cu multimetrul pus pe ohm . Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 17, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 17, 2020 unde sa masor? poti te rog sa faci un semn in paint pe poza? ms Link spre comentariu
sesebe Postat Iulie 17, 2020 Partajează Postat Iulie 17, 2020 Punctul ala de pe ecran e doar asa .....ratacit pe acolo? Pt masurat rezistente de 0.005Ω, ca dealtfel orice rezistenta mai mica de 1Ω (...0.5Ω), trebuie folosite aparate speciale de masura mili sau micro ohmetre, aparate destul de rare chiar si printre profesionisti, de aici si intrebarea colegului. Revin cu trimiterea la cineva care se pricepe pt ca singur nu ai nici o sansa sa repari placa cit timp nici cu multimetrul nu stii sa masori bine. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum