elmar Postat Iulie 15, 2020 Partajează Postat Iulie 15, 2020 Acum 13 ore, alexcristi a spus: as vrea sa il repar ca poate se incarca mai bine . Eu ți-aș fi propus altceva...să măsori fiecare celulă a acumulatorului...cu mufa scoasă de pe placa electronică...și dacă toate celulele au peste 2-3v ...pune totul la loc și încarcă-l cel puțin 5-6 ore...pe urmă, o să vezi tu dacă mai trebuie reparat! Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 15, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 15, 2020 (editat) am gasit 2 becuri in masina de 12 v 10w. am testat lipite pe placa si nu da voltaj deloc cu incarcatorul in priza. doar in capat la mufa da 3.5v am incercat fiecare celula separat. toate dau 3.9v . si totalul da 27v. nu porneste aspiratorul decat 1 secunda dupa care palpaie ledurile din maner alea albe de 4 ori si atat. pun mai jos poze: Editat Iulie 15, 2020 de alexcristi Link spre comentariu
elmar Postat Iulie 15, 2020 Partajează Postat Iulie 15, 2020 (editat) Păi ți s-a spus să înseriezi becurile...tu ce ai făcut, le-ai pus în paralel!? Șii...nu pune becuriel pe firele de la alimentator(încărcător) ci la mufa unde vin firele de la motor( cu motorul scos) Nu uita ca să aprinzi becurile ...trebuie să apeși pe butonul on al aspiratorului! Editat Iulie 15, 2020 de elmar Link spre comentariu
bmwh548 Postat Iulie 15, 2020 Partajează Postat Iulie 15, 2020 (editat) 1. Ala e montaj paralel, nu serie. Eu inteleg ca esti incepator, dar asta se face in 5-8. 2. Pinul ala din mijloc e senzorul, nu-l mai chinui aiurea. 3. Nu vizualizez perfect cablajul, dar am senzatia ca tu te-ai intepat la minus si senzor in loc de minus si plus ca sa alimentezi becurile. Repet: nu mai fa masuratorile IN mufa pentru ca testerele nu-ti permit sa masori individual (vei face mereu scurt intre plus si senzor). Fa masuratorile exclusiv pe placa. Ar fi indicat sa verifici si continuitatea cablului de alimentare, poate e vreun fir intrerupt. Pentru asta ti-ar trebui un ac si un crocodil pentru unul din testere. Edit: si vezi ca doua becuri nu sunt suficiente. Trebuie 3, incarcatorul scoate peste 24V. Acum 24 minute, elmar a spus: Eu ți-aș fi propus altceva...să măsori fiecare celulă a acumulatorului...cu mufa scoasă de pe placa electronică...și dacă toate celulele au peste 2-3v ...pune totul la loc și încarcă-l cel puțin 5-6 ore...pe urmă, o să vezi tu dacă mai trebuie reparat! Eu i-am propus sa puna cateva becuri pe acumulator si cand incepe sa scada luminozitatea sa masoare individual celulele, dar el se cramponeaza in incarcator. Editat Iulie 15, 2020 de bmwh548 Link spre comentariu
BRANCA Postat Iulie 15, 2020 Partajează Postat Iulie 15, 2020 Cristi.Testarile le faci si separat.Nu cuplezi incarcatorul la placa si pui becurile pe el.Separat pui becurile pe bateria acumulatori si vezi cat cade tensiunea.Si becurile le pui in serie. Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 15, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 15, 2020 ce putere trebuie sa aibe becurile auto? ca sunt toate de 12v dar 05w, 10w si mai mari. Link spre comentariu
validae Postat Iulie 15, 2020 Partajează Postat Iulie 15, 2020 (editat) Vezi că aspiratorul ăsta pare să aibă un senzor de prezenţă şi funcţionează doar când ţii mîna pe mâner, dacă nu sesizează mâna se opreşte.Asta fiind funcţia firului ăluia care nu duce nicăieri.Încărcătorul nu scoate (în gol) cât trebuie fiindcă are trei fire, unul din fire e pentru recunoaşterea acumulatorului.Ca să eviţi folosirea unor becuri ca sarcină, dezlipeşte firele dintre motor şi placa de comandă şi conectează-le direct la bateria de acumulatori, iar când porneşte motorul măsori tensiunea la borne.Aşa vezi dacă e de vină acumulatorul... Editat Iulie 15, 2020 de validae Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 15, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 15, 2020 (editat) Acum 39 minute, validae a spus: Ca să eviţi folosirea unor becuri ca sarcină, dezlipeşte firele dintre motor şi placa de comandă şi conectează-le direct la bateria de acumulatori, iar cân l-am cumparat defect de la cineva care l-a folosit inainte. cand l-am luat m-i la probat si tot asa: pornea 1 secunda. de aceea l-am desfacut. si nici nu incarca. cand bagam incarcatorul in priza palpaiau ledurile de 4 ori si atat. la fel ca acum . si atunci era asamblat. el a zis ca a aspirat si a tras apa. ca crede ca a ajuns apa la placa de baza. si trebuie sa montez tot la loc sa vad daca acel senzor sesiseaza mana si porneste? cum acel fir care nu e legat la nimica sa sesizeze mana si sa porneasca? sau trebuie legat la ceva ????? ap pus si motorul direct la baterie . l-am lasat sa mearga doar 1 minut cat am masurat : 25.4 v ... celule : 3.5 v pe celula am pus 3 becuri de 12v o.5w la baterie etc. poze: Editat Iulie 15, 2020 de alexcristi Link spre comentariu
validae Postat Iulie 15, 2020 Partajează Postat Iulie 15, 2020 (editat) Poţi să testezi şi cu el demontat, doar să fie conectate toate maţele corect.Când porneşti aspiratorul, ţii mâna pe firul din mâner...vezi dacă se mai opreşte.Dar e foarte posibil să fie de vină unul dintre elemenţii bateriei, care se descarcă rapid în sarcină.De aceea e bun testul ,,pe direct,, cu bateria cuplată la motor.Aşa vezi cum evoluează tensiunea bateriei, dacă scade abrupt şi rapid, vezi care element e de vină.Pot fi mai mulţi... Când conectezi încărcătorul la bateria de acumulatori, tensiunea trebuie să crească până la circa 29V.Dacă n-o face, ai defect fie în încărcător, fie pe placă.Greu de spus din poze ce ar putea fi... Editat Iulie 15, 2020 de validae Link spre comentariu
sesebe Postat Iulie 15, 2020 Partajează Postat Iulie 15, 2020 Daca are senzor de prezenta a miinii este foarte posibil ca tocmai detectia miinii sa fie defecta. S-ar potrivi si cu functionarea timp de 1 secunda si apoi oprire. Este un defect ce necesita un oarecare grad de experienta in domeniul electronicii, nu-i ceva reparabil prin indicatii de pe un forum fara pic de background electronic. Initial am crezut, ca multi altii de aici, ca problema este la baterii dar defapt este pe placuta electronica. La fel si cu incarcatorul, trebuie sa stii cum sa-l pacalesti sa porneasca incarcarea pt ca altfel poti masura cit vrei ca nu-i concludent. Link spre comentariu
BRANCA Postat Iulie 15, 2020 Partajează Postat Iulie 15, 2020 Firul "nelegat la nimic" este de fapt legat la placuta din interiorul manerului la un cap si la celalalt la o piesa alama care,cred,ar face contact cu o piesa similara de pe corpul cu motorul.Si de la corp ar trebui sa aiba o conexiune cu placa electronica.Daca e senzor prezenta tip capacitiv s-ar lega la un element cmos sau mos sau fet. Ar putea sa fie ,cum spune sesebe,ceva defect pe lantul acesta. Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 15, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 15, 2020 am montat partea de sus unde vine firul acela cu senzor. nu atinge nimic metal. pun poze: Link spre comentariu
bmwh548 Postat Iulie 15, 2020 Partajează Postat Iulie 15, 2020 Ai legat direct motorul pe acumulator, a mers 1 minut si ai masurat tensiuni similare pe toate celulele, ai cam exclus acumulatorul de pe lista de probleme. Cred ca ai exclus si motorul, daca era sa aiba o infasurare in scurt simteai mirosul inconfundabil. Orice altceva e defect acolo (pe placa electronica) depaseste cu mult cunostintele cuiva care nu stie diferenta dintre serie si paralel si nu stie sa faca si calculele aferente (fara suparare). Daca vrei sa mai mearga du-l cuiva care stie cum sa interpreteze o schema si ce masuratori sa faca. Atunci cand tu nu ai un minim de cunostinte degeaba ti se dau sfaturi online. Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 15, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 15, 2020 daca vroiam cautam sa il duc la reparat. eu de aia am intrat aici sa il fac eu.cu ajutorul vostru normal. daca chiar nu reusesc, ii pun pe direct motorasul la un transformator dar aia ii ultima optiune. Link spre comentariu
sesebe Postat Iulie 15, 2020 Partajează Postat Iulie 15, 2020 Deci vrei sa mergi mai departe ?!? Atunci trebuie sa scoti schema de la placuta si de la incarcator daca vrei sa il repari si pe ala. Vorbim dupa ce postezi schemele la placutele din aspirator. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum