alexcristi Postat Iulie 14, 2020 Partajează Postat Iulie 14, 2020 (editat) Am cumparat un aspirator defect : Beko VRT70925VB. am nevoie de ajutor: Cand apas butonul de pornire porneste cam 1 secunda aspiratorul si se opreste. are 3 leduri albe pe maner si unul albastru. cand porneste ledurile albe palpaie de 4 ori. L-am desfacut si am refacut ceva lipituri reci pe placa de baza la intrarea mufei bateriei. Bateria este de 25.2v . am masurat-o si arata 27.7 v le-am masurat si pe rand si au fiecare 3.9v Placa de baza are un condesator. l-am masurat pe placa . este de 220 cu 50v. arata doar 195 Placa de baza este data cu ceva ca lacul peste . cu ce pot sa curat ? ca ma incurca la verificat . am incercat benzina usoara si alcool etilic si nu se curata Incarcatorul are pe iesire doar 3.5v. l-am desfacut . am gasit o rezistenta (galben,albastru,maro,argintiu) ce ar trebui sa fie de 460 ohm si am testat-o . arata 2.50 ohm. nu am rezistenta la fel sa o schimb Am pus poze . sunt incepator . daca am gresit cu ceva scuze Editat Iulie 14, 2020 de alexcristi am uitat sa scriu ceva Link spre comentariu
puriu Postat Iulie 14, 2020 Partajează Postat Iulie 14, 2020 Rezistenta de 2,5 ohmi este aproape sigur o bobina de inductanta. Se poate verifica cu un magnet. Link spre comentariu
QQme Postat Iulie 14, 2020 Partajează Postat Iulie 14, 2020 Verificati tens. acu. atunci cand porniti asp. s-ar putea sa scada sub lim. de protectie. Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 14, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 14, 2020 ms de raspunsuri. am pus multimetrul un de intra motorasul si cand pornesc de la buton arata o secunda 27v apoi scade la 0 si ledurile de langa butonul de pornire palpaie de 4 ori in total si apoi nimic. cum verific rezistenta cu magnet? eu nu am scoala in domeniul acesta. repar pe acasa din placerea de a face si eu ceva bun cu mana mea.sau si sa zic ca un hobby. va rog sa imi explicati ''babeste'' ca sa inteleg . ms anticipat Link spre comentariu
sesebe Postat Iulie 14, 2020 Partajează Postat Iulie 14, 2020 (editat) Eu personal as folosi o sursa de laborator ca sa testez electronica. Se mai poate incerca prin conectarea in paralel pe acumulatori a unui tanc de capacitori de valoare cit mai mare (citeva zeci de mii de micro minim) si vazut daca se prelungeste durata functionarii motorului. O varianta foarte buna ar fi sa monitorizezi bateria cu un osciloscop digital cu memorie, setat pe single si 100-500msec/div si triggerat de pornirea motorului. Cel mai probabil nu ai asa ceva dar poate gasesti pe la vre-un prieten. Editat Iulie 14, 2020 de sesebe Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 14, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 14, 2020 (editat) nu am decat multimetru si capacimetru . prieteni nu am care sa aibe asa scule. nici capacitori asa mari nu am pe maner are un fir . nu e legat la limica. ce rol are? pun o poza cu el si cu transformatorul . as vrea sa il repar ca poate se incarca mai bine . cablul de alimentare al incarcatorului are 3 fire: negru,rosu,alb. firul alb pentru ce este? masurat la mufa arata 3.5v in loc de 25v si direct pe placa incarcatorului 0v rosu+negru , rosu+alb si negru+alb tot 0v . in mufa nu poate sa aibe ceva rezistenta? daca dezlipesc firul alb de pe placa incarcatorului sa ramana doar rosu si negru arata masurat la mufa 0v Editat Iulie 14, 2020 de alexcristi Link spre comentariu
bmwh548 Postat Iulie 14, 2020 Partajează Postat Iulie 14, 2020 Ca sa scoti din calcul varianta cu acumulatorul defect ai putea probabil sa inseriezi 3 becuri auto si sa le alimentezi de la el. Masori elementii individual cand incepe sa scada luminozitatea. Link spre comentariu
sesebe Postat Iulie 15, 2020 Partajează Postat Iulie 15, 2020 Cite fire sint intre motor si placa electronica? Sint si groase dar si subtiri? Sint mai mult de 2 fire? M-as fi asteptat sa fie un motor brushless dar uitindu-ma pe placa cred ca-i un motor clasic DC. Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 15, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 15, 2020 (editat) cu becurile de masina e mai greu sa probez. trebuie sa scot din faruri si stopuri de la masina 2 fire groase mai pun poze cu piese masurate din incarcator, poate va dati seama de ceva . am schimbat condensatorul din incarcator de 400v 10uf cu unul gasit acasa mai bun dar tot 3,5v pe iesire la incarcator Editat Iulie 15, 2020 de alexcristi Link spre comentariu
sesebe Postat Iulie 15, 2020 Partajează Postat Iulie 15, 2020 Mi se pare o placa electronica mult prea complexa pt a alimenta un simplu motor DC cu perii. Link spre comentariu
elmar Postat Iulie 15, 2020 Partajează Postat Iulie 15, 2020 Păi nu e chiar așa ...placa aia nu alimentează doar un motor...ea face tot ce ține de încărcarea descărcarea acumulatorilor, plus comanda on/off protecție la supara sarcină... Ce naiba ...suntem în 2020,nu? Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 15, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 15, 2020 poze cu aspiratorul. are 2 fire ce alimenteaza peria si ledurile de iluminare de la perie. Link spre comentariu
bmwh548 Postat Iulie 15, 2020 Partajează Postat Iulie 15, 2020 Explica mai clar cum masori tu incarcatorul. In sarcina l-ai masurat? Si nu mai baga testerele in mufa (care are trei contacte, nu doua ca la cele clasice), faci scurt intre plusul de incarcare si "senzor". Link spre comentariu
alexcristi Postat Iulie 15, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 15, 2020 (editat) pai eu asa l-am masurat: bagat in priza si pus testerul rosu in mijlocul mufei ( am atins si doar in centrul mufei unde are acel pin si apoi si plusul (pinul)+ senzor incarcare , testerul negru in exteriorul mufei. nu am stiut ca acel fir alb e de fapt pentru senzor incarcare. am intrebat mai sus. arata pe multimetru 3.5 v CUM sa il masor? Editat Iulie 15, 2020 de alexcristi Link spre comentariu
BRANCA Postat Iulie 15, 2020 Partajează Postat Iulie 15, 2020 Ti s-a spus sa il masori in sarcina.Cumpara doua becuri auto de 12V si 5-10w,inseriaza-le si lipeste firele direct pe placa.Asta daca nu ai o mufa mama sa o folosesti la mufa incarcator si sa te lipesti la ea. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum