Gilbert Sparios Postat Iulie 8, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 8, 2020 (editat) Acum 1 oră, Faker a spus: sub scaunul soferului ai modulul de confort. Fara el masina merge atat ca ramai fara geamuri, lumini interioare si ic. Nu are treaba cu clusterul. Sub cel din dreapta nu ai nimic. senzorul ala de pe cutie, pentru viteza...merge la ecu motor...? care este sub parbriz ? din ce-am vazut, skoda mea e cam 1:1 cu VW Passat B5.5 Editat Iulie 8, 2020 de Gilbert Sparios Link spre comentariu
Faker Postat Iulie 8, 2020 Partajează Postat Iulie 8, 2020 Cel cu reed, cu doua fire. Un fir la masa si unul la ceasuri. Cel cu 3 fire, unul la masa, unul la ecu si unul credca la k line. Link spre comentariu
Gilbert Sparios Postat Iulie 8, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 8, 2020 cel cu trei fire probabil are 12V, Masa, Output signal. Nu poate avea K line un senzor..el de-abia are cativa rezistori pe acolo. interesant daca zici ca cele cu doua fire intra direct in clustere. Asta ar explica de ce au clusterele si Signal Output la pinul 3. Si daca nu care ar fi ideea cu pinul 3 ? mufa albastra la clustere 3 -Speed signal - Ouput 28 -Vehicle travelling speed signal - input Link spre comentariu
Faker Postat Iulie 8, 2020 Partajează Postat Iulie 8, 2020 Ma uit diseara in elsa si iti spun exact fiecare fir/culoare/fy unde merge si ce face. Acum sunt in gradina, dau foc la niste vrejuri, putina curatenie. Link spre comentariu
Gilbert Sparios Postat Iulie 8, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 8, 2020 bine. elsa bănuiesc ca e un program.. nu? eu nu am cum sa am acces la elsa? Link spre comentariu
BRANCA Postat Iulie 8, 2020 Partajează Postat Iulie 8, 2020 Sparios.Eu nu stiu decat "Etka".Asta e un soft cracuit.Se gaseste si la vanzare si pe torente. Link spre comentariu
Gilbert Sparios Postat Iulie 9, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 9, 2020 am gasit ceva.. Elsa 6 si etka7.x mari cat casa poporului, sper sa găsesc informații pe acolo si despre pozițiile reale ale cablajelor si punctele de unde isi iau masa. Link spre comentariu
Gilbert Sparios Postat Iulie 9, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 9, 2020 (editat) In elsa 6.0 nu am gasit aproape deloc informatii despre a mea masina. Informatii suplimentare auto pentru ELSA: Make: Skoda Year : 2007 Sales: 3U4224 Engine: BPZ Gearbox: GFL m-am uitat insa la alte masini si nu am vazut ce m-ar interesa. de exemplu o informatie simpla pe unde trece instalatia. altfel cum stiu ? trag tot afara sa "urmaresc" firele ? pai in ritmul asta nu mai ramane nimic. Acum 21 ore, BRANCA a spus: Sparios.Eu nu stiu decat "Etka".Asta e un soft cracuit.Se gaseste si la vanzare si pe torente. ETKA este doar ca sa gasesti codul de produs, alta informatie nu-ti ofera etka Editat Iulie 9, 2020 de Gilbert Sparios Link spre comentariu
mac01 Postat Iulie 9, 2020 Partajează Postat Iulie 9, 2020 (editat) Bree...matale ai primit rezolvarea problemei cu o pagina inainte de la colegul @edisitaru si dumneata tot mai cauti acul in carul cu fan? La fel a strigat si colegul @maxente in gura mare...lipituri reci la placa. Cine sa te mai inteleaga...bag de seama ca te plictisesti tare si cauti ceva probleme cu care sa-ti omori timpul. Cred ca nu te lasi pana nu faci muci acel panou. Cate socuri crezi ca vor mai suporta acele microprocesoare? Editat Iulie 9, 2020 de mac01 2 Link spre comentariu
ghitab Postat Iulie 10, 2020 Partajează Postat Iulie 10, 2020 (editat) Gilbert Sparios atasat ai schema de la vitezometru pentru masina ta. G22 din poza este senzorul de pe cutie. Un fir este legat la masa, iar firul de semnal merge la conectorii de sub calc de motor, unde ai desfacut anterior, in mufa neagra , pin nr 10. De aici merge in mufa albastra a ceasurilor de bord in pin 28. Ai stabilit daca pb este la semnalul de intrare sau la partea de afisare? testul care il faci tu cu vcds este pt parte de afisare... Cand nu iti afiseaza viteza , km contorizati se schimba sau raman aceeasi? Legat de "anomalia" de la litrometru, gandestete ca,ceasul de bord daca nu vede semnal de viteza el considera ca masina stationeaza si evaluarea la sonda se face destul de des. Cand masina este in miscare , combustibil se misca prin rezervor si automat si variatia sondei urca sau coboara. In miscare ( viteza >0) ceasul de bord face mai multe masuratori si face o medie pe un interval de timp mai mare. Varianta propusa de colegul edisitaru nu se aplica la tine(doar la modelel pana in 99-2000), tu ai o alta generatie de ceas de bord. Daca totusi nu gasesti o rezolvare la problema semnalului de intrare, exista si o solutie salvatoare, respectiv modificarea ceasului de bord sa primeasca semnal de viteza pe magistrala CAN de la modul de ABS si nu de la senzorul analogic de pe cutie. Editat Iulie 10, 2020 de ghitab 1 Link spre comentariu
Gilbert Sparios Postat Iulie 10, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 10, 2020 (editat) Acum 13 ore, mac01 a spus: Bree...matale ai primit rezolvarea problemei cu o pagina inainte de la colegul @edisitaru si dumneata tot mai cauti acul in carul cu fan? La fel a strigat si colegul @maxente in gura mare...lipituri reci la placa. Cine sa te mai inteleaga...bag de seama ca te plictisesti tare si cauti ceva probleme cu care sa-ti omori timpul. Cred ca nu te lasi pana nu faci muci acel panou. Cate socuri crezi ca vor mai suporta acele microprocesoare? nu stiu la ce șocuri te referi, dar nu asta contează. as vrea doar sa imi spui, cum la testele acelor din ceas prin vagcom totul merge chiar si in momentele in care vitezometrul sta mort. nu sunt aceleași lipituri? sper sa explici, altfel chiar nu are sens.. @ghitab mulțumesc pentru informații. in momentul in care ceasurile nu merg, nici pe vagcom nu am semnal, adica afiseaza tot acelasi lucru ca ceasurile. nu cred ca e de afișare problema. nici kilometrii nu se înregistrează cand problema. referitor la indicatorul de motorina. stiu ca e firesc sa oscileze când ma misc. dar nu sa arate zero, si sa aprinda becul de avertizare in giratorii, când de fapt am aproape plin rezervorul. undeva cam 80%. oricum doar într-o singura zi s-a întâmplat cu indicatorul de carburant.. o sa mai desfac odata la calculatorul de motor.. cu toate ca ceva imi spune si am următorul scenariu in minte. cand dau drumul la climatronic, o parte din apa provenita din condens, pe la scurgerea care e la picioarele pasagerului din dreapta, ajunge sub covor/mocheta aia groasa fiind nu se simte, si posibil acolo sa fie ceva la care ajunge apa. poate.. o masa comuna.. nu stiu. Editat Iulie 10, 2020 de Gilbert Sparios Link spre comentariu
YO9IBC Postat Iulie 10, 2020 Partajează Postat Iulie 10, 2020 Fa cum am spus eu si vorbim dupa aia.... Link spre comentariu
Gilbert Sparios Postat Iulie 10, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 10, 2020 (editat) La 08.07.2020 la 12:16, edisitaru a spus: din cauza stabilizatorului care se incalzeste. daca te uiti mai sus in primul post, o sa vezi poze facute cu pcb al ceasurilor. la mine, controlerul smsp este tht pe radiator, nu smd lipit. iar pe cealaltă parte sunt doar trasee. te rog sa te uiți mai sus. fără siguranță 15 nu merge deloc. Editat Iulie 10, 2020 de Gilbert Sparios Link spre comentariu
maxente Postat Iulie 10, 2020 Partajează Postat Iulie 10, 2020 (editat) Acum 15 ore, mac01 a spus: Bree...matale ai primit rezolvarea problemei cu o pagina inainte de la colegul @edisitaru si dumneata tot mai cauti acul in carul cu fan? La fel a strigat si colegul @maxente in gura mare...lipituri reci la placa. Cine sa te mai inteleaga...bag de seama ca te plictisesti tare si cauti ceva probleme cu care sa-ti omori timpul. Cred ca nu te lasi pana nu faci muci acel panou. Cate socuri crezi ca vor mai suporta acele microprocesoare? Omul nu face distinctia intre contacte imperfecte sau lipituri cu fisuri si componente deteriorate/arse. El crede ca orice rahat mic de problema o va vedea pe diagnoze. Avand ceasurile desfacute, cat ii lua ca timp sa refaca doar acele lipituri date de @edisitaru mai sus ? Asta e, fiecare face ce vrea cu timpul lui liber. Editat Iulie 10, 2020 de maxente Link spre comentariu
Gilbert Sparios Postat Iulie 10, 2020 Autor Partajează Postat Iulie 10, 2020 (editat) Sincer ? Daca as fi facut eu masina aia, nu era prea greu sa observi ca pe senzorii de la ABS ai miscare si la senzorul de viteza montat pe cutie nu, deci ai EROARE. Contraziceti-ma daca puteti. Dar nah.. S-au facut masini copiate cu bune si rele dupa un model standardizat. Am privit lipiturile la miscroscop, si nu am observat nimic neinregula. Mi s-a parut penibil sa ma pun sa re-lipesc componente care au lipiturile perfecte. Dar voi face asta, pentru ca prea mult ati dat-o cu lipiturile. Maine voi da jos ceasurile si refac toate lipiturile pana la ultimul rezistor, ma intreb daca se procedeaza in industria asta la fel si cu ECU sau senzorii de airbag. (ma refer la lipituri) Nu ma astept insa la vreo rezolvare. Stiu prea bine sa fac diferenta intre o lipitura buna si una care nu mai face contact. Dar in fine. In alta ordine de idei, nu stiu cum sa demontez mocheta aia gri, pentru ca e continua de la "pragul" usii pana peste consola...e foarte dificil sa ajung sa vad daca nu am apa acolo. Sunt prea convins ca am acolo umiditate. La masina mea au pus multa ambitie sa se inchida totul perfect acolo, si din asta cauza ai de demontat aproape tot ca sa ajung sub mocheta aia. Eu tot acolo am o banuiala. Editat Iulie 10, 2020 de Gilbert Sparios Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum