ionut120v Postat Ianuarie 21, 2023 Partajează Postat Ianuarie 21, 2023 Am vazut destui curieri utilizand e scotere personal il folosesc mai mult prin padure pe drumuri forestiere la ciuperci si afine. Link spre comentariu
string Postat Ianuarie 21, 2023 Partajează Postat Ianuarie 21, 2023 1 hour ago, ionut120v said: Am vazut destui curieri utilizand e scotere personal il folosesc mai mult prin padure pe drumuri forestiere la ciuperci si afine. O.K., însă ”probleme” pot să apară dacă te întâlnește un ”milițian” rural, curios și dornic de avansare, mai puțin probabil pe drumuri forestiere de pădure, însă publice și acelea. Unii au avut chiar neșansa ca ”milițianul” să le verifice cu vigilență raportul KW/kg al ”mobrei” comparativ cu categoria permisului de conducere deținut (A2, A1 sau A) și să ”depisteze” astfel un infractor, motiv de avansare. Link spre comentariu
string Postat Ianuarie 21, 2023 Partajează Postat Ianuarie 21, 2023 Iar dacă ciupercile sunt cumva ”depistate” ca psilocibine apare un cumul de infracțiuni, chiar și fără sfoară (cânepă) în bagaje. Link spre comentariu
Andreiregele69 Postat Aprilie 24, 2023 Partajează Postat Aprilie 24, 2023 Cum pot limita la 25 km/h o bicicleta cu motor termic 80cc 2 timpi? Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 25, 2023 Partajează Postat Aprilie 25, 2023 Probabil nu prea simplu, dat fiind că viteza atinsă nu depinde numai de turație, ci de mai mulți factori. Dacă ar fi fost așa, era suficient să limitezi cursa accelerației... Link spre comentariu
franzm Postat Aprilie 25, 2023 Partajează Postat Aprilie 25, 2023 Nu cumva limita de 25 km/h trebuie obtinuta constructiv si nu prin limitarea turatiei? Si la 80 cc oricum trebuie omologare RAR si carnet pe masura. Link spre comentariu
draku Postat Aprilie 25, 2023 Partajează Postat Aprilie 25, 2023 Acum 8 ore, Andreiregele69 a spus: Cum pot limita la 25 km/h o bicicleta cu motor termic 80cc 2 timpi? Legal, operatiunea se executa de catre o firma specializata, autorizata, care poate oferi documentatie asupra modificarii facute, urmat de omologarea individuala la RAR. In regim de amator, micsorezi diametrul galeriei de admisie dintre carburator si motor. Asta se realizeaza cu un dispozitiv de tip suber, adica un obturator cu un diametru interior mai mic decat diametrul galeriei de admisie. Practic se introduce o saiba de dimensiuni potrivite intre carburator si galeria de admisie, in interiorul mansonului de cauciuc dintre acestea. Diametrul exterior al suberului se face mai mare decat cel interior al admisiei, pentru a nu putea fi aspirata in motor. Diametrul interior se alege prin incercari, cel mai simplu...sau se pot face niste calcule simpliste pentru a avea un punct de pornire... Grosimea sa fie macar de 1,5 mm, pentru a nu se deforma. Acum 3 ore, validae a spus: Probabil nu prea simplu, dat fiind că viteza atinsă nu depinde numai de turație, ci de mai mulți factori. Dacă ar fi fost așa, era suficient să limitezi cursa accelerației... Te gandesti prea departe pentru un motor simplu ... Link spre comentariu
validae Postat Aprilie 25, 2023 Partajează Postat Aprilie 25, 2023 Eu gândesc practic, fiindcă gâtuirea admisiei va limita şi puterea, nu numai viteza maximă.Dacă vrea să urce o rampă şi nu mai poate ? Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Aprilie 25, 2023 Partajează Postat Aprilie 25, 2023 Limitarea puterii se face printr-un restrictor pe admisie, asa e din mosi stramosi la astea. Ca sa urci panta schimbi treapta de viteza sau daca n-ai dai la pedale ca la vechile UZ-2... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum