Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Motor pe bicicleta


nicu_top

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 23
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • valivoi

    6

  • string

    3

  • Усилитель

    2

  • ionut120v

    2

1 hour ago, ionut120v said:

Am vazut destui curieri utilizand e scotere personal il folosesc mai mult prin padure pe drumuri forestiere la ciuperci si afine.

O.K., însă ”probleme” pot să apară dacă te întâlnește un ”milițian” rural, curios și dornic de avansare, mai puțin probabil pe drumuri forestiere de pădure, însă publice și acelea.

Unii au avut chiar neșansa ca ”milițianul” să le verifice cu vigilență raportul KW/kg al ”mobrei” comparativ cu categoria permisului de conducere deținut (A2, A1 sau A) și să ”depisteze” astfel un infractor, motiv de avansare.

Link spre comentariu
  • 3 luni mai târziu...

Probabil nu prea simplu, dat fiind că viteza atinsă nu depinde numai de turație, ci de mai mulți factori.

Dacă ar fi fost așa, era suficient să limitezi cursa accelerației...

Link spre comentariu
Acum 8 ore, Andreiregele69 a spus:

Cum pot limita la 25 km/h o bicicleta cu motor termic 80cc 2 timpi?

 

Legal, operatiunea se executa de catre o firma specializata, autorizata, care poate oferi documentatie asupra modificarii facute, urmat de omologarea individuala la RAR.

 

In regim de amator, micsorezi diametrul galeriei de admisie dintre carburator si motor.

Asta se realizeaza cu un dispozitiv de tip suber, adica un obturator cu un diametru interior mai mic decat diametrul galeriei de admisie.

Practic se introduce o saiba de dimensiuni potrivite intre carburator si  galeria de admisie, in interiorul mansonului de cauciuc dintre acestea.

Diametrul exterior al suberului se face mai mare decat cel interior al admisiei, pentru a nu putea fi aspirata in motor.

Diametrul interior se alege prin incercari, cel mai simplu...sau se pot face niste calcule simpliste pentru a avea un punct de pornire...

Grosimea sa fie macar de 1,5 mm, pentru a nu se deforma.

 

 

Acum 3 ore, validae a spus:

Probabil nu prea simplu, dat fiind că viteza atinsă nu depinde numai de turație, ci de mai mulți factori.

Dacă ar fi fost așa, era suficient să limitezi cursa accelerației...

 

Te gandesti prea departe pentru un motor simplu ...

 

Link spre comentariu

Limitarea puterii se face printr-un restrictor pe admisie, asa e din mosi stramosi la astea.

Ca sa urci panta schimbi treapta de viteza sau daca n-ai dai la pedale ca la vechile UZ-2...

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări