sesebe Postat Iunie 7, 2020 Autor Partajează Postat Iunie 7, 2020 Merci Daniel. Am si eu manualele dar din peste 100 de fisiere PDF nu stiam la care sa ma uit. Cred ca-s de la mai toata seria Renault. Eu le am in engleza (MR392CLIO). Totusi vad ca- de la K4M care este cu fulie defazoare si senzor de Camshaft. Restul este identic? Adica si senzorul asta. Link spre comentariu
daniels Postat Iunie 7, 2020 Partajează Postat Iunie 7, 2020 Nu am vazut un manual de Symbol si nici nu stiu daca este, dar ar trebui sa fie identic. Link spre comentariu
sesebe Postat Iunie 7, 2020 Autor Partajează Postat Iunie 7, 2020 (editat) În seara asta am cautat senzorul de detonatie și după asta i-am dat și o cheie. Cum se comporta: cu motorul rece turația este normal mai mare dar fără sacadare și motorul suna bine. În schimb dacă ating doar puțin de tot accelerația scade turația si motorul da sa se oprească. Dupa ce s-a încălzit motorul a început sa sacadeze și la un moment dat făcea ca și cum cineva apasă scurt și rapid pe accelerație, turația crescând puțin și apoi scazind iar și tot asa cu o frecventa de cam o accelerare pe secunda. Și motorul era mai zgomotos decit la ralanti chiar dacă avea turația mai mica. Ieri am făcut un drum mai lung și, la un moment dat a scăzut zgomotul motorului și se auzea cum trebuie sa sune un motor și trăgea și mai bine. A mers asa bine pe vreo 100-150km pina am ajuns acasă. Ce capăt de pod îmi recomandați pt mașină asta? Editat Iunie 7, 2020 de sesebe Link spre comentariu
daniels Postat Iunie 7, 2020 Partajează Postat Iunie 7, 2020 daca te ajuta cu ceva senzorul este un comparator diferential de tensiune Link spre comentariu
Faker Postat Iunie 9, 2020 Partajează Postat Iunie 9, 2020 Sesebe, am studiat la dacia lui socru mio. Senzorul e undeva sub admisie, cam intre cyl 2 si 3 cu aprox. Cu mufa scoasa de la debitmetru urca putin relantiul, atata tot. Si a ramas check ul aprins. Link spre comentariu
sesebe Postat Iunie 19, 2020 Autor Partajează Postat Iunie 19, 2020 Nu încă. Am mai verificat cu diagnoza și se pare ca trebuie sa curat/înlocuiesc injectoarele de la benzina. Asta am putut verifica avind conectata diagnoza la ECU-ul de gaz. Mai vad după ce rezolv cu injectoarele. Link spre comentariu
Den Postat Iunie 19, 2020 Partajează Postat Iunie 19, 2020 (editat) -uite unealta mea de curatat injectoare,paiul lipit cu bizon gel,infipt injectorul intr-o parte si spray curatat frana in cealalta.Garnitura piston seringa decupata si fixata pe injector... Daca nu e de la injectoare,erorile de missfire (banuiesc ca alea ti le da),duc tot la ax cu came,distributie/fisuri evacuare/ si urat de tot..catre supape/chiuloasa.Dar e bizar ca nu spun sondele lambda nimic! Evident ca poate sa fie si ceva banal. Eu am fost in stadiu de m-am dus cu masina la fier vechi.Nu mi-a primit-o nici acolo,au zis sa dau eu scaunele si plasticele jos .Mai bine,ca dupa cateva zile am gasit problema,care nu m-a costat nimic.Asa ca nu renunta,mai toaca niste nervi. Editat Iunie 19, 2020 de Den Link spre comentariu
sesebe Postat Iunie 20, 2020 Autor Partajează Postat Iunie 20, 2020 (editat) @Den cele amintite de tine au fost deja schimbate sau oricum verificate. Sondele lamda au fost schimbate vara trecuta. Editat Iunie 20, 2020 de sesebe Link spre comentariu
Cortex Postat Iunie 21, 2020 Partajează Postat Iunie 21, 2020 (editat) eu am avut ceva similar la o primera p12, si problema a fost senzorul cam shaft (https://images.app.goo.gl/v5eT6YswftadYYfz5 ), iarna abea abea statea motorul pornit, dupa ce se incalzea mergea ok, dar si in mers motorul se oprea brusc si era pornit de inertia masinii, simteam un scoc de parca ma lovea cineva in spate, caldura motorului influenteaza senzorii, senzorula ala era asa sensibil la pozitionare ca daca il rasuceam 1..1.5 mm ..ori pierdeam putere ori nu mai mergea motorul ( nu se mai sincronizau scanteile cu pozitia pistoanelor), App, cu osciloscopul l-am detectat, citeste niste fante intr-un disc, acele fante sunt efectiv pistoanele..2 fante= piston 2...3 fante=piston 3..etc Editat Iunie 21, 2020 de Cortex Link spre comentariu
sesebe Postat Iunie 21, 2020 Autor Partajează Postat Iunie 21, 2020 (editat) Motorul meu are doar un senzor de turatie și acesta tocmai a fost schimbat. Trebuie să-i curat sau să-i schimb injectoarele de la benzina și apoi mai vad. Apropo, ce recomandați curățare sau înlocuire cu unele noi? Sint 2 care fac probleme acum. Editat Iunie 21, 2020 de sesebe Link spre comentariu
daniels Postat Iunie 21, 2020 Partajează Postat Iunie 21, 2020 Depinde de cati km au, poti incerca o curatire cu ultrasunete. Ai incercat sa schimbi injectoarele intre ele si sa vezi ce iese pe diagnoza? Link spre comentariu
Den Postat Iunie 21, 2020 Partajează Postat Iunie 21, 2020 (editat) Alea doar inchid si deschid,ecu nu prea are ce vedea acolo,da erori generale,se bazeaza pe presiunea constanta in rampa injectoare.Trebuie vazut si acest aspect,verificat regulatorul presiune,nu stiu unde e montat la tine,poate sa fie si in rezervor,sau undeva pe linia alimentare combustibil.Daca presiunea nu e buna in rampa motorul functioneaza neregulat,cu lipsa putere,se poate opri la franare brusca. Editat Iunie 21, 2020 de Den Link spre comentariu
deneinvins Postat Iunie 21, 2020 Partajează Postat Iunie 21, 2020 (editat) Sora mea are Symbol 1.4 - 16V. În anul 2017 a avut același simptom. Pentru că trebuia să plece la un examen la București, i-am dat mașina mea, iar eu am luat-o pe a ei și pentru că nu mă pricep la mașini, am mers direct la reprezentanță. Aici au găsit o problemă la programul soft. L-au rescris și de atunci funcționează corect. Domnul care a rescris softul m-a întrebat dacă am decuplat bateria sau dacă am intervenit la instalația electrică. Nu am știut ce să-i spun, dar sora mea a zis că a fost la un service unde a schimbat un bec de far și becul de la lampa din lunetă (frînă), după care a apărut fenomenul de instabilitate și oprire a motorului. Editat Iunie 21, 2020 de deneinvins Link spre comentariu
sesebe Postat Iunie 21, 2020 Autor Partajează Postat Iunie 21, 2020 Interesant.... La mine, cu atitea intervenții pe motor și nu numai, a fost scoasa bateria de nenumărate ori. Bun dar în viata unei mașini nu poți sa ceri sa nu fie scoasa niciodată bateria asa ca aici e ceva putred la mijmoc. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum