Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Symbol 1.4 16V


sesebe

Postări Recomandate

Rămâne marele semn de  întrebare, dacă e vreun senzor bulit, de ce nu apare pe diagnoza.......vezi dacă te înțelegi cu cei de la dezmembrări sa îți dea un ecu de proba plus cheile, eventual le dai un sfert din preț, și asa elimini calculatorul  din ecuație. 

Editat de david321
Link spre comentariu

ECU-ul nu-i chiar asa de deștept ca să-și dea seama cind un senzor da semnal prost. El poate doar sa detecteze dacă senzorul nu mai da deloc semnal sau eventual dacă are un consum prea mic (open circuit) sau prea mare (scurtcircuit) , dar asta doar în cazuri izolate. 

 

 

Acum 59 minute, Faker a spus:

M am uitat putin prin etka, se pare ca sint 2 modele de knock sensor. Unul e ca si o saiba groasa de plastic care se prinde cu un surub dar mai e si un model care se infileteaza, asemanator cu sonda de ulei sau senzorul de presiune de pe conducta freon de la compresorul de clima.

 

Un senzor de ala mi s-a oferit la 40 RON și mi s-a părut cam scump pt un senzor second. De ECU nici nu mai amintesc cit mi-a cerut pe el. Foarte mult după părerea mea. Foamea e mare. 

Link spre comentariu

Un kit de pornire, cheie+cip, contact+transponder+ecu, la noi la dezmembrari e undeva intre 200-400 lei.

Dar sfatul meu, lasa le in pace. Defectul sigur e altundeva. Si probabil ceva minor, ceva la care nu te astepti.

Editat de Faker
Link spre comentariu
1 oră în urmă, sesebe a spus:

ECU-ul nu-i chiar asa de deștept ca să-și dea seama cind un senzor da semnal prost. El poate doar sa detecteze dacă senzorul nu mai da deloc semnal sau eventual dacă are un consum prea mic (open circuit) sau prea mare (scurtcircuit) , dar asta doar în cazuri izolate. 

Este suficient de destept incat sa stie cand un semnal nu este ok.Ti-am spus pe prima pagina ca iti dau un ecu de proba daca vrei,pentru ce vrei sa cumperi unul?Calea pe care ai ales-o,cu schimbatul pieselor la nimereala, nu o sa te ajute prea mult.Cauta un prieten cu o diagnoza si posteaza aici valorile reale.Nu am vazut daca ai spus de ce ai desfacut motorul si daca facea asa inainte de reparatie.Eu as merge pe o axa cu came pusa gresit,nu cu mult,dar totusi nu e unde trebuie.

Link spre comentariu

La axa cu came/distributie pusa aiurea m-am gandit si eu de cand am citit primul post,dar fiind umblat prin atatea parti e greu sa mai zici ceva.Chiar,la supape de ce s-a umblat? Fum albastru sau ce?

Si ecu ala ar trebui sa dea o gramada de erori pentru ca motorul la relanti nu functioneaza in parametrii,sondele lambda nu sunt puse degeaba,trebuie sa indice erori.Debitmetru eu stiam ca nu se scoate cu motorul pornit,nu ca nu am facut si eu asta...

Link spre comentariu
Acum 11 ore, cristi_bv a spus:

Este suficient de destept incat sa stie cand un semnal nu este ok.Ti-am spus pe prima pagina ca iti dau un ecu de proba daca vrei,pentru ce vrei sa cumperi unul?Calea pe care ai ales-o,cu schimbatul pieselor la nimereala, nu o sa te ajute prea mult.Cauta un prieten cu o diagnoza si posteaza aici valorile reale.Nu am vazut daca ai spus de ce ai desfacut motorul si daca facea asa inainte de reparatie.Eu as merge pe o axa cu came pusa gresit,nu cu mult,dar totusi nu e unde trebuie.

Crezi ca îmi poți da un ECU de proba? Adică tot kitul de pornire ca să nu umblu pt imobilizer. 

Vad ca se discuta mult despre ce nu trebuia sa fac și asa mai departe. Nu mai dau aici toate detaliile (o parte se găsesc pe forumul Renault) dar mai toate inlocuirile și testele făcute au avut o logica și au fost necesare, poate mai puțin sondele lamda. 

Mașina este dotata și cu instalație de gaz și supapele erau puțin cam arse. 

Link spre comentariu

Nu e nicio problema daca scoti debitmetrul in timp ce merge motorul,ecu va trece pe harta de avarie,folosind o valoare prestabilita.

Chiar acum, cristi_bv a spus:

Nu e nicio problema daca scoti debitmetrul in timp ce merge motorul,ecu va trece pe harta de avarie,folosind o valoare prestabilita.

@Sesebe pot sa iti dau unul cu immo off de proba,desi sunt convins ca nu el e problema.Totusi facea asa si inainte sa umbli la motor?

 

Link spre comentariu
Acum 2 ore, cristi_bv a spus:

Nu e nicio problema daca scoti debitmetrul in timp ce merge motorul,ecu va trece pe harta de avarie,folosind o valoare prestabilita.

 

 

Ai testat asta?

Eu am testat pe mai multe masini.

 

Acum 24 minute, daniels a spus:

Ar trebui revazut reglajul la culbutori. La gaz pe evacuare distanta e mai mare 0.3mm. Cevq nu inchide bine acolo.

Din cite am inteles, eu la motorul acesta culbutorii sint hidraulici si nu ai ce regla la ei.

 

Daca vreti sa ma ajutati dati-mi codul de la senzorul detonatie si unde este el pozitionat pe masina.

Editat de sesebe
Link spre comentariu

Senzorul de detonatie este folosit la calculul avansului,practic este un microfon fixat pe blocul motor care "asculta" detonatiile.In functie de mai multi parametri,printre care si acest semnal ecu calculeaza avansul.Daca vrei poti sa deconectezi majoritatea senzorilor si motorul ar trebui sa functioneze ok,pt. masina in cauza trebuie sa lasi conectat senzorul de rpm,injectoarele si bobina de inductie.Nu o sa ai o turatie de relanti stabila fara mpp.

Link spre comentariu

Barbologia clasica de pe forum.

Vreau sa stiu unde este pozitionat acest senzor pe motorul K4J-A7, nu explicatii despre cum functioneaza. Oricile le poate gasi pe goagle.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări