piratu2ro Postat Mai 27, 2020 Partajează Postat Mai 27, 2020 (editat) Salutare, In primul rand vreau sa va spun ca sunt incepator cu arduino, dar am reusit aproape sa fac un proiect cu arduino. este vorba de un arduino uno care preia niste date de la niste senzori si le trimite prin sms, problema este urmatoarea vreau sa imi trimita si cat mai are bateria pe serial am reusit dar dar pe sms nu stiu cum sa fac. pe serial imi da asa 13:07:10.953 -> Press1013.90 13:07:10.953 -> Battery Voltage =7.78 13:07:10.953 -> Battery Status =15% parte din cod Serial.print("Press"); Serial.println(barometru.readPressure()/100); Serial.print("Battery Voltage ="); Serial.println(voltage); Serial.print("Battery Status ="); if(voltage<=11.80){ Serial.println("15%"); } else if(voltage>11.80 && voltage<=12.30){ Serial.println("50%"); } else if(voltage>12.30 && voltage<=12.50){ Serial.println("75%"); } else { Serial.println("100"); . . aici ca sa trimita sms Serial.println (weight); String data = String("Temp")+String("_")+tempera+String("*C_")+String("Hum")+String("_")+humid+String("%_")+String("Patm")+String("_")+pres+String("Pa_")+String("Bat")+String("_")+voltage+String("V_") Pe viitor foloseste butonul <> din editor pentru a insera cod. Editat Mai 27, 2020 de nico_2010 Link spre comentariu
Florian Ciobanu Postat Mai 27, 2020 Partajează Postat Mai 27, 2020 sms cu ce le trimiti ? folosesti modem sau vre-un telefon cuplat pe serial ? ma intereseaza si pe mine ceva asemanator Link spre comentariu