yo9hrb Postat Noiembrie 9, 2007 Partajează Postat Noiembrie 9, 2007 ... Ca sa inscrii o astfel de masina ca "masina de epoca" ce anume trebuie facut? Cat din aspectul exterior trebuie pastrat? ..Cam totul trebuie sa fie conform cu originalul. Nu prea se admite, sa zicem, alternator de dacie in locul dinamului, 12V in loc de 6V (asta ma doare pe mine), nici macar instalatie de gaz. Certificatul de vehicul istoric se da de catre RCR (retromobil club romania). Iti iei angajamentul ca nu o modifici, te duci cu certificatul la RAR, iti inscrie mentiunea in carte, apoi te duci la fisc ca sa nu mai platesti impozit. Link spre comentariu
Blind Postat Noiembrie 9, 2007 Autor Partajează Postat Noiembrie 9, 2007 Nici macar jentile nu pot fi mai late? (tot din tabla, tot care sa semene cu originalul...doar mai late) damn.. Link spre comentariu
yo9hrb Postat Noiembrie 9, 2007 Partajează Postat Noiembrie 9, 2007 daca modelul respectiv a fost echipat cu jenti mai late, da. Link spre comentariu
dividivus Postat Decembrie 3, 2007 Partajează Postat Decembrie 3, 2007 Eu saptamana asta am terminat cat decat cu restaurarea unei masini mai vechi (un Mazda 626 Coupe Super Deluxe din 1979). mi-a trebuit 8 luni si peste 6000 RON doar pentru a aduce in stadiul actual. Deci este un hobby costisitor si cere multa munca si ceva cunostinte mecanice (bine ca's medic :prayer: ). Am refacut TOT interiorul (inclusiv panourile de usa), s-a facut toata tinichigeria (la asta nu ma pricep), schimbat amortizoare fata, starterul, carburatorul, reparat franele, bieleta directie, cateva bucse (abia am gasit piese de schimb, trebuia adus cu comanda speciala din Elvetia), am schimbat arcurile spate, refacut rezervorul de benzina, revopsit pentru moment toata partea spate de la portiere, etc. Va mai trebui schimbat intregul sistem de evacuare (o sa fie din inox), si dupa asta o sa transplantez tot sistemul audio din cealalta masina cu care merg in moment. Link spre comentariu
ionut20 Postat Decembrie 3, 2007 Partajează Postat Decembrie 3, 2007 frumoasa masina .... din pacate un hobby costisitor :| Link spre comentariu
yo9hrb Postat Decembrie 3, 2007 Partajează Postat Decembrie 3, 2007 Dom' doctor, frumoasa masina. I-ar mai trebui niste jante de aluminiu, cum am eu pe Mitsubishi Colt care va pleca pe drumul fara intoarcere... din pacate. Link spre comentariu
dividivus Postat Decembrie 3, 2007 Partajează Postat Decembrie 3, 2007 Pentru moment jentile raman cele originale, vor fi vopsite in alb perlat, la fel pe caroserie in mijoc o sa mearga doua dungi albe de 25 cm latime fiecare de la bot pana in spate. Am peste 300 de fotografii din timpul reconstructiei, numai ca nu am vrut sa fiu offtopic. Link spre comentariu
Bercu Giuliano Postat Decembrie 3, 2007 Partajează Postat Decembrie 3, 2007 supermarfa...felicitari!!! Link spre comentariu
wbg_1000 Postat Decembrie 4, 2007 Partajează Postat Decembrie 4, 2007 Dom' doctor, frumoasa masina. I-ar mai trebui niste jante de aluminiu, cum am eu pe Mitsubishi Colt care va pleca pe drumul fara intoarcere... din pacate.Tai Coltul ? Link spre comentariu
yo9hrb Postat Decembrie 4, 2007 Partajează Postat Decembrie 4, 2007 Daca-l mai las putin, se dezmembreaza singur :smt003 Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat Februarie 11, 2008 Partajează Postat Februarie 11, 2008 Nemtii nu prea agreaza romanii, plus ca mi-e cam greu sa ajung pana acolo, preferand un jeg ieftin autohton. *Daca au bani cash, ai agreeaza suficient :weedman: Link spre comentariu
margarit2001 Postat Februarie 21, 2008 Partajează Postat Februarie 21, 2008 extras din statut Retromobil Club Romania: "8.8. Sa sustina libertatea de a utiliza fara restrictii pe drumurile publice vehicule istorice si necesitatea alinierii legislatiei romanesti la prevederile legale existente in tarile Uniunii Europene cu privire la: libertatea membrilor de a importa / exporta in nume personal vehicule istorice, obtinerea de scutiri de la plata impozitului anual , taxa de prima inmatriculare, taxa de drum precum si de a solicita conditii speciale pentru inmatricularea vehiculelor istorice in circulatie. In acest sens va fi solicitata autoritatilor competente inscrierea mentiunii ?Vehicul Istoric?, in baza certificatului de Vehicul istoric, in Cartea de Identitate a Vehiculului si in Certificatul de inmatriculare, in conformitate cu legislatia in vigoare." deci taxa de prima inmatriculare rezolvata ;) "18.1.5. Poate deveni membru al Asociatiei orice persoana fizica sau juridica, romana sau straina, pasionata de domeniul vehiculelor istorice sau care desfasoara activitati in acest domeniu, posesor al unui vehicul istoric atestat, care se inscrie in Asociatie prin completarea fisei tip (publicata pe site-ul Asociatiei) , achita taxa de inscriere, furnizeaza documentele solicitate Membri afiliati sunt asociatii similare sau alte persoane juridice din tara care doresc sa beneficieze de consultanta din partea RETROMOBIL CLUB ROMANIA, in baza calitatii acesteia de Autoritate Nationala F.I.V.A. " "20.1.7 Sa mentina vehiculele istorice pe care le detin in perfecta stare tehnica, de originalitate si estetica......" dupa cum se vede nu se specifica stare de originalitate 100%, dovada facand-o si multe din masinile inscrise in RCR (a se vedea in poze masini din club cu mici modificari :weedman: ) bafta PS acest post nu are caracter de reclama ci doar simpla informare, poate va fi cineva interesat Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat Februarie 21, 2008 Partajează Postat Februarie 21, 2008 Si... cum poate sa influienteze un club de "pasionati de rable" legislatorul :smt017 Daca il roaga frumos, poate ca renunta la retetele fiscale generate de "birurile" pe masini :smt012 * Uite, colectia mea de rable s-a imbogatit cu asta, incepand de ieri: http://www.pololand.free.fr/forum/viewt ... 903883130b Link spre comentariu
margarit2001 Postat Februarie 21, 2008 Partajează Postat Februarie 21, 2008 poate.... tocmai de aia se intampla asta: "libertatea membrilor de a importa / exporta in nume personal vehicule istorice, obtinerea de scutiri de la plata impozitului anual , taxa de prima inmatriculare, taxa de drum precum si de a solicita conditii speciale pentru inmatricularea vehiculelor istorice in circulatie" numai daca esti in rcr :prayer: Link spre comentariu
Vizitator sorin6 Postat Februarie 21, 2008 Partajează Postat Februarie 21, 2008 Sa nu fim naivi... nu au reusit ei samasrii de masini, cu o putere de lobby infinit mai mare sa elimine birul de prima inmatriculare in patria marinelului de flota vanzator, nu o sa reuseasca ei, colectionarii romani, cu care se pot umple cu greu doua autobuze si care stau, in general, mult mai prost cu banii... :smt022Eu va doresc SINCER contrariul, dar tare mi-e frica ca va apucati si faceti o frectie la un picior de lemn... Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum