Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

cumparare masini modele vechi si ieftine


Blind

Postări Recomandate

... Ca sa inscrii o astfel de masina ca "masina de epoca" ce anume trebuie facut? Cat din aspectul exterior trebuie pastrat? ..

Cam totul trebuie sa fie conform cu originalul. Nu prea se admite, sa zicem, alternator de dacie in locul dinamului, 12V in loc de 6V (asta ma doare pe mine), nici macar instalatie de gaz. Certificatul de vehicul istoric se da de catre RCR (retromobil club romania). Iti iei angajamentul ca nu o modifici, te duci cu certificatul la RAR, iti inscrie mentiunea in carte, apoi te duci la fisc ca sa nu mai platesti impozit.
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 66
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • Blind

    22

  • yo9hrb

    9

  • margarit2001

    6

  • Bercu Giuliano

    5

Top autori în acest subiect

  • 4 săptămâni mai târziu...

Eu saptamana asta am terminat cat decat cu restaurarea unei masini mai vechi (un Mazda 626 Coupe Super Deluxe din 1979). mi-a trebuit 8 luni si peste 6000 RON doar pentru a aduce in stadiul actual. Deci este un hobby costisitor si cere multa munca si ceva cunostinte mecanice (bine ca's medic :prayer: ).

 

Am refacut TOT interiorul (inclusiv panourile de usa), s-a facut toata tinichigeria (la asta nu ma pricep), schimbat amortizoare fata, starterul, carburatorul, reparat franele, bieleta directie, cateva bucse (abia am gasit piese de schimb, trebuia adus cu comanda speciala din Elvetia), am schimbat arcurile spate, refacut rezervorul de benzina, revopsit pentru moment toata partea spate de la portiere, etc. Va mai trebui schimbat intregul sistem de evacuare (o sa fie din inox), si dupa asta o sa transplantez tot sistemul audio din cealalta masina cu care merg in moment.

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

 

Posted Image

Link spre comentariu

Dom' doctor, frumoasa masina. I-ar mai trebui niste jante de aluminiu, cum am eu pe Mitsubishi Colt care va pleca pe drumul fara intoarcere... din pacate.

Link spre comentariu

Pentru moment jentile raman cele originale, vor fi vopsite in alb perlat, la fel pe caroserie in mijoc o sa mearga doua dungi albe de 25 cm latime fiecare de la bot pana in spate. Am peste 300 de fotografii din timpul reconstructiei, numai ca nu am vrut sa fiu offtopic.

Link spre comentariu
  • 2 luni mai târziu...
  • 2 săptămâni mai târziu...

extras din statut Retromobil Club Romania:

 

"8.8. Sa sustina libertatea de a utiliza fara restrictii pe drumurile publice vehicule istorice si necesitatea alinierii legislatiei romanesti la prevederile legale existente in tarile Uniunii Europene cu privire la: libertatea membrilor de a importa / exporta in nume personal vehicule istorice, obtinerea de scutiri de la plata impozitului anual , taxa de prima inmatriculare, taxa de drum precum si de a solicita conditii speciale pentru inmatricularea vehiculelor istorice in circulatie. In acest sens va fi solicitata autoritatilor competente inscrierea mentiunii ?Vehicul Istoric?, in baza certificatului de Vehicul istoric, in Cartea de Identitate a Vehiculului si in Certificatul de inmatriculare, in conformitate cu legislatia in vigoare."

 

deci taxa de prima inmatriculare rezolvata ;)

 

"18.1.5. Poate deveni membru al Asociatiei orice persoana fizica sau juridica, romana sau straina, pasionata de domeniul vehiculelor istorice sau care desfasoara activitati in acest domeniu, posesor al unui vehicul istoric atestat, care se inscrie in Asociatie prin completarea fisei tip (publicata pe site-ul Asociatiei) , achita taxa de inscriere, furnizeaza documentele solicitate Membri afiliati sunt asociatii similare sau alte persoane juridice din tara care doresc sa beneficieze de consultanta din partea RETROMOBIL CLUB ROMANIA, in baza calitatii acesteia de Autoritate Nationala F.I.V.A. "

 

"20.1.7 Sa mentina vehiculele istorice pe care le detin in perfecta stare tehnica, de originalitate si estetica......"

 

dupa cum se vede nu se specifica stare de originalitate 100%, dovada facand-o si multe din masinile inscrise in RCR (a se vedea in poze masini din club cu mici modificari :weedman: )

 

bafta

 

PS acest post nu are caracter de reclama ci doar simpla informare, poate va fi cineva interesat

Link spre comentariu

poate....

 

tocmai de aia se intampla asta:

"libertatea membrilor de a importa / exporta in nume personal vehicule istorice, obtinerea de scutiri de la plata impozitului anual , taxa de prima inmatriculare, taxa de drum precum si de a solicita conditii speciale pentru inmatricularea vehiculelor istorice in circulatie"

 

numai daca esti in rcr :prayer:

Link spre comentariu
Vizitator sorin6

Sa nu fim naivi... nu au reusit ei samasrii de masini, cu o putere de lobby infinit mai mare sa elimine birul de prima inmatriculare in patria marinelului de flota vanzator, nu o sa reuseasca ei, colectionarii romani, cu care se pot umple cu greu doua autobuze si care stau, in general, mult mai prost cu banii... :smt022Eu va doresc SINCER contrariul, dar tare mi-e frica ca va apucati si faceti o frectie la un picior de lemn...

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări