Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Compresor- cum remediez problema?


shurubel

Postări Recomandate

Am pus mana pe compresorul asta. Cred ca a fost folosit la ceva utilaje in constructii, era in de mortar sau ceva de genu'... Am observat ca NU avea filtru la admisie si in interiorul chiulasei era destula mazga ca aia din exterior. Am invartit axul si la iesire abia se simte o presiune. Clar, valvele nu lucreza. Am pus degetul pe admisie si am constatat ca acolo se face oarece presiune. Am dedus ca mizeria supta in lipsa filtrului a blocat supapele, valvele de la admisie si nu le mai inchide. 

Intrebare- cum sa desfac eu prinderile- ca's nituite peste valve?

Screenshot_2020-03-30-22-05-54.png

Cum arata corpul..

Screenshot_2020-03-30-22-05-33.png

Editat de shurubel
Link spre comentariu
  • Răspunsuri 23
  • Creat
  • Ultimul Răspuns

Top autori în acest subiect

  • shurubel

    6

  • bmwh548

    4

  • doru3160

    4

  • mac01

    2

Top autori în acest subiect

Imagini postate

Cu o masina de gaurit...pui un spiral la dimensiunea capului nitului...si gauresti usor pana cade capul nitului.

Problema ramane la montat...niturile respective nu mai pot fi folosite si trebuie scoase afara de acolo ca sa pui altele.

Editat de mac01
Link spre comentariu

După ce dai jos niturile poţi încerca să pui nişte autofiletante în loc, dar cu adaos de soluţie de blocat filetul.Altfel rişti să-ţi sară şuruburile în pistoane şi l-ai terminat....

Link spre comentariu
Acum 12 ore, 12345 a spus:

Nu drsface treaba aia. Incearca sa cureti cu lichide (apa, benzina, wd40, s.a).

 

Am incercat cu brake cleaner, a iesit o mizerieee... dar tot sufla pe acolo. Cu lichidul acolo am suflat si cu aer- cu pistolul.. tot nimic. Precis e lipita mazga pe suprafete.

Acum 17 ore, validae a spus:

După ce dai jos niturile poţi încerca să pui nişte autofiletante în loc, dar cu adaos de soluţie de blocat filetul.Altfel rişti să-ţi sară şuruburile în pistoane şi l-ai terminat....

Cam asa gandeam si eu.

Dar sunt curios CUM ies alea care n'au nituri, valvele alea. Trebuie studiat mai profund.

Acum 20 ore, mac01 a spus:

Cu o masina de gaurit...pui un spiral la dimensiunea capului nitului...si gauresti usor pana cade capul nitului.

Problema ramane la montat...niturile respective nu mai pot fi folosite si trebuie scoase afara de acolo ca sa pui altele.

Demontatul a fost mereu usor :) pusu'  inapoi e mereu greeu. :)

Link spre comentariu

Cu soluţii nu rezolvi nimic, acolo doar mecanic se poate da jos depunerea, mai ales că din cauza temperaturii înalte se carbonizează şi se face un soi de cocs..

Link spre comentariu

@validae curatare mecanica am suspectat si eu ca e necesar. Studiind mai atent poza cred ca pt partea mai mica sunt folosite aceleasi valve-table, bagate prin gaura care are blocaj cu tabla. E, vad eu cand oi desface. Nasol e ca nu'i acasa piesa si cu nebunia asta pe strazi.. cine stie cand oi ajunge acolo...

Link spre comentariu

Indiferent ce faci, daca demontezi lamela aia, numai nituita va tine la fel ca inainte. Surubul autofiletant nu tine in asemenea conditii nici cu mama autoblocantului si daca iese, asa frumos bate in capul pistonului de o sa iti aduci aminte ca au fost doi care nu ti-au recomandat demontarea. Gaura aia de nit, e conica cu baza mare la interior, deci va trebui sa scoti resturile de nit din gaura, ca sa obtii orificiul conic, si dupa aia va trebui sa gasesti un material potrivit pt nit, destul de moale ca sa se dilate in locasul conic, si destul de tare ca sa nu zboare floarea.  Eu as insista pe curatarea fara demontare. Daca nu merge, ai in vedere ca scaunul are uzura si dupa demontare nu va fi suficient curatarea, va trebui rectificat, pt o etansare corespunzatoare. Sper ca nu te-am plictisit.Succes.

Link spre comentariu

Decarbusolv. Si nu inteleg de unde temperaturi inalte acolo care sa favorizeze carbonizarea "mizeriei". Nu e galerie de evacuare totusi sa atinga sute de grade.

Editat de bmwh548
Link spre comentariu

 Se poate face o flansa adaptoare care tine pe loc acele supape....o flansa intermediara. Am vazut la multe compresoare sistemul asta. Numai ca este chestie de finete si de mare precizie.

Eu zic ca merge sa scoata niturile, sa faca filet de m4 si sa prinda supapele cu suruburi. Pe suruburi pui epoxi sa nu se desfaca din cauza vibratiilor.

Zic si eu o varianta...!

 

Link spre comentariu

Intrebare: dece ii trebuie o astfel de limitare pt valve? Este prima data cind vad asa ceva. 

Mai exista o solutie: altul la rind și asta la fier vechi. 

Link spre comentariu

Din cauza vibratiilor, suruburile se vor desface. Din ce vad, compresorul a lucrat in mediu cu praf de beton. Incearca cu un detartrant de calitate, acid oxalic sau acetic concentrat. Acesta va inlatura "piatra" din zona.

Editat de icar
Link spre comentariu
Acum 12 ore, bmwh548 a spus:

Decarbusolv. Si nu inteleg de unde temperaturi inalte acolo care sa favorizeze carbonizarea "mizeriei". Nu e galerie de evacuare totusi sa atinga sute de grade.

Cand comprimi un gaz, se incinge. De-aia e temperatura acolo. Cand il destinzi, se raceste.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum



×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări