shurubel Postat Martie 30, 2020 Partajează Postat Martie 30, 2020 (editat) Am pus mana pe compresorul asta. Cred ca a fost folosit la ceva utilaje in constructii, era in de mortar sau ceva de genu'... Am observat ca NU avea filtru la admisie si in interiorul chiulasei era destula mazga ca aia din exterior. Am invartit axul si la iesire abia se simte o presiune. Clar, valvele nu lucreza. Am pus degetul pe admisie si am constatat ca acolo se face oarece presiune. Am dedus ca mizeria supta in lipsa filtrului a blocat supapele, valvele de la admisie si nu le mai inchide. Intrebare- cum sa desfac eu prinderile- ca's nituite peste valve? Cum arata corpul.. Editat Martie 30, 2020 de shurubel Link spre comentariu
mac01 Postat Martie 30, 2020 Partajează Postat Martie 30, 2020 (editat) Cu o masina de gaurit...pui un spiral la dimensiunea capului nitului...si gauresti usor pana cade capul nitului. Problema ramane la montat...niturile respective nu mai pot fi folosite si trebuie scoase afara de acolo ca sa pui altele. Editat Martie 30, 2020 de mac01 Link spre comentariu
validae Postat Martie 30, 2020 Partajează Postat Martie 30, 2020 După ce dai jos niturile poţi încerca să pui nişte autofiletante în loc, dar cu adaos de soluţie de blocat filetul.Altfel rişti să-ţi sară şuruburile în pistoane şi l-ai terminat.... Link spre comentariu
Vizitator Postat Martie 31, 2020 Partajează Postat Martie 31, 2020 Nu drsface treaba aia. Incearca sa cureti cu lichide (apa, benzina, wd40, s.a). Link spre comentariu
shurubel Postat Martie 31, 2020 Autor Partajează Postat Martie 31, 2020 Acum 12 ore, 12345 a spus: Nu drsface treaba aia. Incearca sa cureti cu lichide (apa, benzina, wd40, s.a). Am incercat cu brake cleaner, a iesit o mizerieee... dar tot sufla pe acolo. Cu lichidul acolo am suflat si cu aer- cu pistolul.. tot nimic. Precis e lipita mazga pe suprafete. Acum 17 ore, validae a spus: După ce dai jos niturile poţi încerca să pui nişte autofiletante în loc, dar cu adaos de soluţie de blocat filetul.Altfel rişti să-ţi sară şuruburile în pistoane şi l-ai terminat.... Cam asa gandeam si eu. Dar sunt curios CUM ies alea care n'au nituri, valvele alea. Trebuie studiat mai profund. Acum 20 ore, mac01 a spus: Cu o masina de gaurit...pui un spiral la dimensiunea capului nitului...si gauresti usor pana cade capul nitului. Problema ramane la montat...niturile respective nu mai pot fi folosite si trebuie scoase afara de acolo ca sa pui altele. Demontatul a fost mereu usor pusu' inapoi e mereu greeu. Link spre comentariu
validae Postat Martie 31, 2020 Partajează Postat Martie 31, 2020 Cu soluţii nu rezolvi nimic, acolo doar mecanic se poate da jos depunerea, mai ales că din cauza temperaturii înalte se carbonizează şi se face un soi de cocs.. Link spre comentariu
shurubel Postat Martie 31, 2020 Autor Partajează Postat Martie 31, 2020 @validae curatare mecanica am suspectat si eu ca e necesar. Studiind mai atent poza cred ca pt partea mai mica sunt folosite aceleasi valve-table, bagate prin gaura care are blocaj cu tabla. E, vad eu cand oi desface. Nasol e ca nu'i acasa piesa si cu nebunia asta pe strazi.. cine stie cand oi ajunge acolo... Link spre comentariu
doru3160 Postat Martie 31, 2020 Partajează Postat Martie 31, 2020 Indiferent ce faci, daca demontezi lamela aia, numai nituita va tine la fel ca inainte. Surubul autofiletant nu tine in asemenea conditii nici cu mama autoblocantului si daca iese, asa frumos bate in capul pistonului de o sa iti aduci aminte ca au fost doi care nu ti-au recomandat demontarea. Gaura aia de nit, e conica cu baza mare la interior, deci va trebui sa scoti resturile de nit din gaura, ca sa obtii orificiul conic, si dupa aia va trebui sa gasesti un material potrivit pt nit, destul de moale ca sa se dilate in locasul conic, si destul de tare ca sa nu zboare floarea. Eu as insista pe curatarea fara demontare. Daca nu merge, ai in vedere ca scaunul are uzura si dupa demontare nu va fi suficient curatarea, va trebui rectificat, pt o etansare corespunzatoare. Sper ca nu te-am plictisit.Succes. Link spre comentariu
bmwh548 Postat Martie 31, 2020 Partajează Postat Martie 31, 2020 (editat) Decarbusolv. Si nu inteleg de unde temperaturi inalte acolo care sa favorizeze carbonizarea "mizeriei". Nu e galerie de evacuare totusi sa atinga sute de grade. Editat Martie 31, 2020 de bmwh548 Link spre comentariu
kinderu56 Postat Martie 31, 2020 Partajează Postat Martie 31, 2020 acela cu supapele se numeste Taler supapa, compresor aer si se pote demonta piesa in sine, si poate fi curatata mai usor sau inlocuita cu totul dar este destul de scumpa si trebuie sapat pe net dupa model https://www.google.ro/search?q=Taler+supapa%2C+compresor+aer&tbm=isch&ved=2ahUKEwjFnqqwy8XoAhWGt6QKHaUSCYkQ2-cCegQIABAA&oq=Taler+supapa%2C+compresor+aer&gs_lcp=CgNpbWcQA1C-hwFYvocBYJmIAWgAcAB4AIABAIgBAJIBAJgBAKABAaoBC2d3cy13aXotaW1n&sclient=img&ei=96yDXoXHOobvkgWlpaTICA&bih=946&biw=1910&client=opera&hs=5T6#imgrc=JSjMSiq8BYDHXM Link spre comentariu
mac01 Postat Martie 31, 2020 Partajează Postat Martie 31, 2020 Se poate face o flansa adaptoare care tine pe loc acele supape....o flansa intermediara. Am vazut la multe compresoare sistemul asta. Numai ca este chestie de finete si de mare precizie. Eu zic ca merge sa scoata niturile, sa faca filet de m4 si sa prinda supapele cu suruburi. Pe suruburi pui epoxi sa nu se desfaca din cauza vibratiilor. Zic si eu o varianta...! Link spre comentariu
sesebe Postat Aprilie 1, 2020 Partajează Postat Aprilie 1, 2020 Intrebare: dece ii trebuie o astfel de limitare pt valve? Este prima data cind vad asa ceva. Mai exista o solutie: altul la rind și asta la fier vechi. Link spre comentariu
icar Postat Aprilie 1, 2020 Partajează Postat Aprilie 1, 2020 (editat) Din cauza vibratiilor, suruburile se vor desface. Din ce vad, compresorul a lucrat in mediu cu praf de beton. Incearca cu un detartrant de calitate, acid oxalic sau acetic concentrat. Acesta va inlatura "piatra" din zona. Editat Aprilie 1, 2020 de icar Link spre comentariu
Vizitator Postat Aprilie 1, 2020 Partajează Postat Aprilie 1, 2020 Acum 12 ore, bmwh548 a spus: Decarbusolv. Si nu inteleg de unde temperaturi inalte acolo care sa favorizeze carbonizarea "mizeriei". Nu e galerie de evacuare totusi sa atinga sute de grade. Cand comprimi un gaz, se incinge. De-aia e temperatura acolo. Cand il destinzi, se raceste. Link spre comentariu
bmwh548 Postat Aprilie 1, 2020 Partajează Postat Aprilie 1, 2020 Temperatura suficient de inalta incat sa se carbonizeze "mizeria" e una si o temperatura de sub 100 de grade e alta. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum