Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Sarcina activa reglabila cu ATmega


zvonacfirst

Postări Recomandate

 Zvonacfirst.Cei care utilizeaza si o rezistenta sarcina serie cu sarcina electrica nu o plaseaza in interior.Pur si simplu pe suport in exteriorul sarcinii.Asta ca sa se raceasca mai bine.Cand au nevoie de ea o conecteaza la sarcina electrica si ulterior o depoziteaza.

Link spre comentariu
  • 2 săptămâni mai târziu...
  • 2 luni mai târziu...
  • 8 luni mai târziu...

Am citit parerile dumneavoastra pro contra  acestui proiect pareri care justifica pregatirea si experienta dvs in  acest domeniu. Si atunci daca temperatura ii asa mare dusman al lucrarii pana la urma am zis fiind atras de frumusetea realizarii tehnice dar si de folosirea la un regim precaut caracterizat prin puteri ceva mai mici sa realizez si eu aceasta SARCINA VARIABILA ACTIVA! De la inceput spun ca sunt tare multumit eu, care imi verificam sursele cu bietul bec din pivnita blocului de 24v/100W Nu de alta dar imi era rusine de mine si de prietenii mei S-a schimbat treaba ! D esi lucrez ingrijit de si ma apropii de 80 ani nu pot sa-l ajung pe colegul nostru .Ii drept ca n-am birou,n-am loc de masa , in casa altul este sef, lucrez mai mult pe genunchi!. Eu il felicit si ii multumesc lui Zvonacfirst ca daca  nu era dumnealui eram tot la stadiul de bec. De la inceput dupa ce am terminat lucrarea sontanc sontanc sa o pun la treaba sa vad daca se confirma prezentarea colegului nostru. Si se prezinta intocmai si as spune ca poate fi imbunatatita.Evolutia ii rapida si maine  vom gasi alti Mosfeti apti si pentru asemenea proiecte.Fiind in varsta mai confectionez cate o sursa reglabila desigur  nu asa performanta ca si ale domniilor dvs si imi cer sa fie de 10A. iNTREB SI MA INTREB UNDE DUMNEZEU LUCREAZA IN ELECTRONICA CU 30V SI 10 A ? Eu stiu ce inseamna 3A ! Eu inainte de-a prezenta cateva poze sugestive si cu realizarea mea modesta sa o construiasca si altfel vom vorbi pana la urma! Mai ales... ca omul ii dispus sa o prezinte sa o faca cunoscuta fara  pretentii si acest forum  da posibilitatea informarii intre noi. Este cel mai important si mai mare forum pe tara. Am avut cateva probleme si fara sa il cunosc ori sa ma cunoasca m-a ajutat si i9ndrumat de la P.C.B ,recomandari pertinente ,m am primit multe consultatii fiind cooperant si deschis. Oricum eu ii multumesc fain pentru ajutor,il felicit pentru mainile muncitoare ce le are dar si pentru deschiderea sa.Cateva poze, sper sa reusesc sa le  prezint.

NxxmMBD.jpg

qB1H6IY.jpg

pEoKc3d.jpg

BXo7RIO.jpg

G4dbG6L.jpg

Continuare:

 

dBIql18.jpg

Plvt28Z.jpg

8j3g7wD.jpg

 

Link spre comentariu
  • 5 luni mai târziu...

Postez si eu cateva imagini cu sarcina realizata dupa acest proiect:

IMG-20220108-144543.jpg

IMG-20220108-144543.jpg

IMG-20220122-162341.jpg

IMG-20220122-162347.jpg

IMG-20220122-162359.jpg

IMG-20220122-162415.jpg

IMG-20220122-163717.jpg

 

Galerie completa:

 

https://postimg.cc/gallery/QxM1fh8

 

 

Daca cineva e interesat de un set de table pentru carcasa asta exact ca cele din poze, rog mesaj privat. Am facut 2 seturi pentru a reduce din costuri.

Carcasa este Z17W de la TME

Editat de djlove
Link spre comentariu

@djlove, felicitări, arata foarte bine.

Eu aș răsuci capacul superior al carcasei cu 180 de grade, în asa fel încât fantele care acum sunt în spate sa fie în fata. Fluxul de aer ar traversa radiatorul extras de un ventilator și toată carcasa pe adâncime extras de al doilea ventilatorr. Asa cum este acum aerul proaspat intra prin spate-sus și este evacuat pe un traseu foarte scurt de ventilatorul carcasei fără sa fie plimbat prin carcasa. 

Editat de zvonacfirst
Link spre comentariu

Multumesc.

Ventilatorul mare introduce aer in carcasa si ventilatorul mic de pe tunelul de racire il scoate din carcasa.

Fluxul de aer, asa cum l-am gandit eu ar fi cam in forma de U prin carcasa

Link spre comentariu

Tunelul este mai eficient daca sufli aer in el, comparat cu extragerea. Modificarea e simpla, caci muti ventilatorul la celalalt capat si pui iesirea tunelului la grila.

 

Sa nu uit, frumoasa asamblarea. Felicitari pentru munca depusa!

Link spre comentariu
Acum 8 minute, Mircea a spus:

Tunelul este mai eficient daca sufli aer in el, comparat cu extragerea

Asa si este in realizarea de mai sus. Am testat si eu ceva asemanator pentru racire.
Ventilatorul care introduce aer in carcasa este mai mare ca cel care scoate.
La mine , ventilatorul mic doar 'indica' curentului de aer pe unde sa umble. Aici chiar are un tunel.

 

Editat de Vizitator
Link spre comentariu
42 minutes ago, djlove said:

Multumesc.

Ventilatorul mare introduce aer in carcasa si ventilatorul mic de pe tunelul de racire il scoate din carcasa.

Fluxul de aer, asa cum l-am gandit eu ar fi cam in forma de U prin carcasa

 

25 minutes ago, Mircea said:

Tunelul este mai eficient daca sufli aer in el...

 

19 minutes ago, Liviu.Mihaiu said:

Asa si este in realizarea de mai sus.

Nu prea este asa. Daca tu crezi ca aerul intrat se grabeste sa intre in tunel, eu zic ca nu.

Link spre comentariu
Acum 7 minute, Mircea a spus:

Nu prea este asa. Daca tu crezi ca aerul intrat se grabeste sa intre in tunel, eu zic ca nu.

Poate sa iasa si pe mufele unde sa conecteaza sarcina. Dar eu, in locul lui, prin tunel m-as duce. 
Frumoasa realizare. Comentariile nu prea :) Scuze autor.
 

Editat de Vizitator
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări