manolo Postat Martie 23, 2020 Partajează Postat Martie 23, 2020 Ia si citeste aici:https://www.castrol.com/ro_ro/romania/home/car-engine-oil-and-fluids/engine-oils/engine-oil-viscosity-grades.html Link spre comentariu
Florin berdila Postat Martie 24, 2020 Autor Partajează Postat Martie 24, 2020 Tot la dvs apelez ,domnilor la vw polo 9n 1,2 benzina cand este motorul cu o turatie de 1000sau 1200 pe acolo,masina merge in suturi trebuie sa o accelerez putin sa dispara acele suturi parca zic eu ca inainte sa alimentez cu benzina de la un peco din Harsova imi mergea rotund sa fie benzina ,sau sa bag alt tip de benzina am bagat de 95 parca ???? Sau cand este la relantiu stand pe loc se simte trepidati mici in masina in interior la volan cum accelerez putin dispare ce probleme sa fie va rog Link spre comentariu
daniels Postat Martie 24, 2020 Partajează Postat Martie 24, 2020 Daca la 1200 incepe sa mearga in suturi schimba o treapta inferioara si mergi peste 2500RPM Link spre comentariu
Florin berdila Postat Martie 24, 2020 Autor Partajează Postat Martie 24, 2020 De aceea va spun asta sa intapat numai dupa ce am alimentat mitoru sta la relanti la o turatie de 500 - 650 rotati p min ,probabil ca avand un asa relantiu de mic sa trepideze ? Esteun motor in trei pistone Link spre comentariu
ex.escu Postat Martie 24, 2020 Partajează Postat Martie 24, 2020 Atunci cand porniti, rasuciti partial cheia, asteptati cateva secunde pana cand martorii din bord se sting ,numai dupa aceea porniti motorul;daca porniti direct ,calculatorul considera ca sunt erori si limiteaza debitul pompei de injectie. in acest caz , se opreste motorul si se asteapta ,se porneste din nou normal. E posibil ca uneori sa se aprinda becul din bord cu simbolul "motor", de obicei din cauza benzinei ; in cele mai multe cazuri dupa ce se parcurg cativa km si cateva porniri-opriri, becul se stinge. Motorul e sensibil la calitatea benzinei ,un defect frecvent care apare (datorita uneori si turatiei ridicate) e "arderea" scaunului de supapa; e recomandabil sa se verifice compresia la un service daca motorul are peste 100.000km.Erori mai pot apare de la soda lambda, mai rar; se pot citi erorile, daca functionarea nu e normala, la un service,preferabil unul care are programul de la vag. Nu se recomanda depasirea turatiei de 3000rpm=100km/h in treapta a 5a , cutie viteza tip gsh. Schimbul de ulei la max 10.000km in ciclu urban si max.12000km combinat, sau la un an; uleiul castrol 5w40 de mai sus e o.k. Vw polo9n = skoda fabia htp, motoare 40kw/55cp la 4750rpm cod awy,bmd . Succes. 1 Link spre comentariu
Florin berdila Postat Martie 25, 2020 Autor Partajează Postat Martie 25, 2020 Vreau sa schimb uleiul la cutia de viteza la vw polo 9n 1,2 benzină 54 cai 2003 anul fabricatiei si nu stiu ce ulei recomanda producatorul ,poate ma ajuta cineva cat ulei intra si ce tip ,va multumesc Link spre comentariu
asterix196803 Postat Martie 25, 2020 Partajează Postat Martie 25, 2020 (editat) Cauta in portbagaj undeva lateral ai o eticheta (stiker) alb unde sunt trecute mai multe date inclusiv tipul de cutie.....dar cred ca merge undeva la 1,9L ulei cu specificatia 75W/90 sintetic.. Vezi sub cutie (sub planetara) un buson de golire cu imbus de 17 daca nu ma insel... Editat Martie 25, 2020 de asterix196803 Link spre comentariu
Florin berdila Postat Martie 25, 2020 Autor Partajează Postat Martie 25, 2020 Domnule Asterix nu gasesc pe net pe unde a cautat o descriere cum se da drumul la ulei si pe unde se pune la vw polo 9n1,2 benzina 54 cai Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum