Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?


adrian_pic

Postări Recomandate

Acu se subintelege ca pui ceata.

Dupa mine, daca in 3 secunde pot fi dupa parapet, prefer sa ma adapostesc.

Vizibilitate am pt 3 secunde. Restu e la risc. Din pacate nu tot timpul poti sari parapetu in 3s.

 

A3 e mai putin circulat, acolo nu e asa inghesuiala, in rest idioti i pe aici.

20m - 30m e bine. Sunt care stau si la 5m si iti dau blitz-uri, ce conteaza ca in fata ta pe B2 mai sunt inca 2-3 care depasesc si n-ai unde merge mai repede.

 

La astiea le las pedala si imi iau distanta afta de aia din fata si mai mare ca sa am timp sa opresc incat ala din spate sa poate sa se adapteze.

Link spre comentariu

pai la tv era unu suparat cum ca era ceata deasa, el mergea cu 100-110 si deodata a vazut numa rosu de la luminile de pozitie a celor din fata si n-a mai putut sa opreasca. ce sa ii ceri unuia ca asta, ca e moartea pe roti?

Link spre comentariu
Citat

Art. 123

Conducătorul de vehicul este obligat să circule cu o viteza care să nu depășească 30 km/h în localități sau 50 km/h în afara localităților, în următoarele situații:

a) la trecerea prin intersecțiile cu circulație nedirijată;

b) în curbe deosebit de periculoase semnalizate ca atare sau în care vizibilitatea este mai mica de 50 m;

c) la trecerea pe lângă grupuri organizate, coloane militare sau cortegii, indiferent dacă acestea se află în mers sau staționează pe partea carosabilă a drumurilor cu o singură bandă de circulație pe sens;

d) la trecerea pe lângă animale care sunt conduse pe partea carosabilă sau pe acostament;

e) când partea carosabilă este acoperită cu polei, gheață, zăpadă bătătorită, mâzgă sau piatră cubică umedă;

f) pe drumuri cu denivelări, semnalizate ca atare;

g) în zona de acțiune a indicatorului de avertizare "Copii" în intervalul orar 7,00-22,00, precum și a indicatorului "Accident";

h) la trecerile pentru pietoni nesemaforizate, semnalizate prin indicatoare și marcaje, când drumul public are cel mult o bandă pe sens, iar pietonii aflați pe trotuar, în imediată apropiere a părții carosabile, intenționează să se angajeze în traversare;

i) la schimbarea direcției de mers prin viraje;

j) când vizibilitatea este sub 100 m în condiții de ceață, ploi torențiale, ninsori abundente.

Nu l-am auzit nici pe nea Titi (si nici pe altii) sa pomeneasca de regula asta...

Link spre comentariu

 D2134.Corect!Şi uitasem de articolul ăsta!...Atât că valoarea vizibilităţii de 100 m a fost apreciată subiectiv,adică estimativ,de către accidentaţii de pe A2.Aşa,de la Tv,aş fi zis că se vedea la mai mult de 100 m...Mă rog,estimativ şi la mine...

Link spre comentariu
1 minute ago, viobio1 said:

A mea chiar frânează singură dacă mă apropii prea mult de cel din fața, înainte mă avertizează. 

Esti boier! :rade:

 

Vad ca Mercedes de prin 2014 pregatea asa ceva:

 

 

https://s2.ziareromania.ro/?mmid=dbb0d565f2de06c605


Mașina condusă de o femeie de 70 ani a răsturnat un camion în Buzău. Șoferița a declarat apoi că nu l-a văzut.

 

Ce face "buturuga" batrana ....

 

Link spre comentariu

Exact aproape aceeasi situatie am avut-o cu un tinarde 30 de ani.

Deosebirea este ca eu eram cu Loganu, el cu un Iveco dar era in sat, mergeam cu 50Km la ora ca radarul era in spate, in fata mea la nici 20m a virat stinga, am frinat cit am putut dar am atins bara in coltul sting, de tras nu mai puteam trage, eram aproape in sant!

Bara a scapat doar cu vopseaua zgiriata, nimic rupt, nimic indoit dar eram proptit in el.

Stiu ca avea 30 de ani ca au sarit gaborii pe el, acte, suflat, PV, lasat fara carnet, necedare de prioritate urmata de accident, etc, 3 luni au decis agentii.

N`avea nici pe gaia, a declarat ca nu m-a vazut!

Deci se poate si la altii mai tineri...

Link spre comentariu
5 hours ago, merck said:

@Sharky In America de Nord masinile odata cu faza scurta au aprinse si ambele semnalizari fata la o intensitate de vreo 30% tocmai pentru a putea sa le observi mai bine in oglinda retrovizoare. Asa "detectezi" si in Europa daca o masina vine de peste ocean.

 

Asta nu e o regula universala sau obligatorie, japonezele nu fac asta. Au 3 cazuri:

1. Nimic aprins. 

2. Toate luminitele galbene (portocalii, adica semnalizarile) ferm aprinse (nu diminuat) si faza scurta diminuata. 

3. Faza scurta normala si luminile galbene stinse. Pe pozitia asta rulez mereu. E, de altfel, pozitia pe automatic. 

 

4 hours ago, viobio1 said:

... m-am dus după el... S-a uitat la mine cu o față bovină... 

Pai dupa ce a vazut ca 10 secunde numai nasului ii ia sa coboare din masina :rade:... 

4 hours ago, viobio1 said:

... mulți se bazează că o pot călca și după ce te înjură în trafic fug ca lașii... m-am ținut după el... i-am spart nasul cu trei pumni, KO. 

Ar fi si culmea, ca dupa ce te injura din mers sa va opriti sa va caftiti pe autostrada. 

 

De multe ori nu merita sa te iei dupa unul, cine stie ce e in mintea si viata lui. Tu iesi cu pumnii la el, el iese cu vreun pistol, dementi sunt peste tot, si chiar nu stii peste ce dement dai. 

Link spre comentariu

Si n-a inceput sezonul...parca nu mai e o stire, intra in cotidian. O sa fie ceva neobisnuit cand vor da ca stire lipsa oricarui eveniment rutier pe perioada unei zile.

Link spre comentariu

Pai ce-ar fi sa planteze citeva camere și sa stea citiva polițiști co ochii pe ele. Care conduce aiurea, periculos, cu viteza prea mare, sa fie oprit la ieșire și sa fie pus sa cotizeze la buget. 

Pariem ca după o săptămână în care toți smecherasii vor cotiza la buget nu vom mai avea nici un eveniment deosebit pe autostrada? Nu cred ca vor fi prea mulți cei care vor fi dispuși sa dea sticla de șampanie din Mamaia pe un condus periculos pe autostrada. 

Link spre comentariu

Si a mea franeaza si cel mai important este ca “vede” prin ceata mai bine decat mine. Problema este ca multi nu stiu sa foloseasca luminile de drum. Am avut recent un eveniment, pe autostrada, o masina mergea fara lumini, fiind noapte afara, i-am facut semn in ideea sa-i atrag atentia, iar el a inceput sa-mi puna frane ba chiar sa opreasca in fata mea, probabil a crezut ca i-am dat flash sa-l injur ori sa-l depasesc si s-a simtit ofensat. Am sunat la politie si l-au asteptat la cativa km.

Femeile am observat ca nu stiu sa foloseasca corect luminile, ba merg cu ceata pornita, ba merg cu luminile stinse.
Daca nu tii distanta de siguranta, si nu folosesti luminile cum trebuie, patesti ce au patit cei de pe autostrada.

Link spre comentariu

Crezi ca sunt singurii?

Se intampla des. INtr-o vreme si pe A3 faceau unii niste cascadorii de genu din ceva sat pana in alt sat ca deh, nu e multa lume si doar pe o parte era iesire. Sau ratau iesirea si ca sa nu se mai duca pana in capat 30-40km ca benzina e scumpa.

Asta e mai grav decat prostia, ca inteleg, pe urcare pe rampa nu casti bine ochii si intri pe contrasens.

Si poate ai norocu sa nu te intalnesti pe rampa cu altu...

 

Link spre comentariu

Cand e unu e o treaba... poți spune ca e prost, nesimțit sau altcumva, dar în grămadă aia de oameni care erau pe contrasens, sigur nu erau doar bombardieri Cred ca e o problema de semnalizare mai degrabă, dacă fenomenul e în masa. 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări