Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?


adrian_pic

Postări Recomandate

Acum 6 minute, doru3160 a spus:

Eu am prins E85 și înainte de modernizare. Era jale pana reușeai sa depășești ceva pe o singura banda de mers.

Erau si multi plopi plantati pe marginea drumului. La o iesire in decor luai plopul in brate.

Link spre comentariu
Acum 56 minute, Mircea a spus:

In nici un caz nu o treci, altfel poti orice cu riscul amenzii corespunzatoare. 

Vedeti legea de la japonezi, aia au o ciudatenie din asta cu dunga galbena.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Sa adaug info:

 

1. Daca drumul are 2 benzi pe sens, linia galbena e simpla sau dubla (zone de pericol crescut: poduri, tunel, etc) si nu o treci niciodata. Acolo unde ti se permite facutul la stanga, se creeaza o banda temporara de facut stanga (de regula pentru ambele sensuri). Acea banda temporara este una singura si folosita de ambele sensuri, deci cu bun simt. 

906739ed-0d9d-497c-8c74-75267cb58223?t=1

 

2. Daca drumul are o singura banda pe sens, linia galbena poate fi simpla sau dubla (aceeasi regula cu periculozitatea), insa cea simpla poate fi intrerupta cat sa permita depasirea sau facutul la stanga. 

Link spre comentariu
Acum 10 ore, Mircea a spus:

D-aia in alte tari alba e linia de delimitare intre benzi, si galbena intre sensuri. Macar stii ca daca e galbena in stanga, esti pe sensul bun :rade:

Edge-Line-Pavement-Markings.jpg?resize=5

In UE e totul alb. 

In UE marcajele galbene sunt marcaje temporare. La fel si indicatoarele.

Culoarea galbena se mai foloseste si cind se schimba regimul de circulatie (prioritate, viteza sens etc.) ca sa bage de seama cei care circula des in zona si nu prea mai sunt atenti la indicatoare si marcaje fiindca "le stiu". Dupa doua-trei saptamini se trece la culoarea alba.

Link spre comentariu
Acum 23 minute, d2134 a spus:

ca sa bage de seama cei care circula des in zona si nu prea mai sunt atenti la indicatoare si marcaje fiindca "le stiu".

La noi e mai simplu...baga semnul, si planteaza organul care da amenzi pt nerespectare. Cateva zile pica in plasa cativa fraieri, dar pe urma merge vestea si afla toti. La noi inca nu s-a inventat preventia, avertismentul. Te lasa sa calci pe bec, sta ca paianjenul la panda, te ciufuleste de bani si organul e multumit.

Link spre comentariu

 Aia de la Medgidia?Zicea un şofer,din ăi tamponaţi,că mergea cu 100-110 km la oră.Pe ceaţă?!!!

 E o boală "universală" în RO,circulatul în curu maşinii din faţă!Indiferent de viteză...Mă mir că nu sunt mai multe accidente din cauza asta.

Link spre comentariu

Doar prin zonele alea se practica.

PRin ardeal tiristii sau soferii de dube. LE mai fac o surpriza ca retrogradez 2 trepte, sa vezi cum se sperie, ca nu se aprind becurile.

 

Imi mai da unu prin statie ca de ce franez sii raspuns, colegu n-am franat, am lasat pedala, lasa si tu distanta daca ai emotii...

 

MA gandesc ca pe urmatoru bizon care imi da flashuri de la 1m de masina mea la 140 la ora, o sa incetinesc la 100 si ma plantez dupa un camion, si in timp ala n-are decat sa incetineasca si el.

Link spre comentariu

Asta pana dai fie de unul mai scrantit ca tine, fie adormit la volan (sau care sta prost cu reflexele). Atunci sa vezi bucurie, despre cine mai scriem pe Elforum? 

Link spre comentariu

https://www.gandul.ro/actualitate/accidente-autostrada-soarelui-victime-copii-cel-putin-40-de-masini-implicate-19661691#brid_cp_Brid_25574752

 

Quote

17 persoane au fost accidentate în urma evenimentelor rutiere din această dimineață, de pe A2. Printre acestea se află și cinci copii, anunță ISU Dobrogea. Peste 40 autoturisme au fost implicate, vineri dimineață, într-o serie de accidente în lanț, pe Autostrada A2, pe sensul dinspre București către Constanța, între km 182 și km 184. Echipe de intervenție ale ISU din patru județe intervin pe Autostrada A2, începând cu km 182 până la km 184. La nivelul judeţului Constanţa au fost activate Planul Roşu de intervenţie, dar şi Planul Alb, care se referă la organizarea activităţii în cadrul spitalului în cazul unei situaţii cu multiple victime.

 

Autostrada și accidentul, vineri, în România. După carambolul de pe A2, un șofer a murit pe A10 după impactul cu un TIR

 

https://www.gandul.ro/actualitate/un-sofer-a-murit-dupa-impactul-cu-un-tir-pe-a10-in-judetul-cluj-19661851#brid_cp_Brid_25574752

 

https://www.gandul.ro/wp-content/uploads/2021/07/WhatsApp-Video-2021-07-16-at-13.49.09.mp4

 

Editat de merck
Link spre comentariu

Alta penibilitate, daca a fost ceata la medgidia, de ce nu au fost anuntati soferii?

 

Tipic...bou oricum vede ca e ceata si nu reduce, ce mai conteaza de il anunti.

Link spre comentariu
Acum 2 ore, BRANCA a spus:

 Aia de la Medgidia?Zicea un şofer,din ăi tamponaţi,că mergea cu 100-110 km la oră.Pe ceaţă?!!!

 E o boală "universală" în RO,circulatul în curu maşinii din faţă!Indiferent de viteză...Mă mir că nu sunt mai multe accidente din cauza asta.

 

Circul la distanta recomandata (jumătate din viteza +5m, în metri distanta) și numai flash-uri și claxoane primesc din spate, ca să ce?!? Ca sa se bage între mine și mașina din fata ca doar e spatiu destul. 

Am pățit asta de nenumărate ori. Cum las un pic de spațiu vine unul să-l ocupe.

Dar lasă că nu pun eu mina pe un cazan de rabla ca sa frinez fără resentimente de fiecare data cind, chiar mergind și peste viteza legala, ma trezesc cu flash-uri și claxoane. 

Editat de sesebe
Link spre comentariu

Pot să pun pariu (cu sansă cam 99%) că cei care au produs accidentul de pe A2 au cel putin trei proprietăti :
1. nu sunt vaccinati

2. se uită la TV la Haznaua3 si/sau Fugarul-TV.

3. sparg seminte in casă si cojile le ramân pe părul de pe piept (sub nelipsitul maieu).
 

Link spre comentariu

Încă un accident rutier pe Autostrada Soarelui, pe sensul spre București. Un sofer a intrat în coloana oprită, pe A2

 

Quote

„Noi ne oprisem pe banda de urgență, că am avut o mică problemă. Am plecat și n-am mers un km, aveam undeva la 90, și dintr-odată, cred că din cauza ceții, toate mașinile erau oprite.

Am încercat să evit pe cât posibil. Am frână cred că de câțiva metri. N-am reușit. Am încercat și frâna de motor în același timp cu frâna normală de pedală. Am încercat să mă bag pe banda de urgență, dar era mașină. Toate mașinile erau împrăștiate pe toate benzile”, a spus șoferul.

Cum adica sa incerci sa faci si frana de motor in acelasi timp cu frana de pedala? Pai cand franezi de urgenta nu te "cantaresti" pe pedala de frana? (basca ca trebuie sa tii volanul cu ambele maini sa nu te trezesti ca iti fuge masina intr-o parte)

Editat de merck
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări