Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?


adrian_pic

Postări Recomandate

În mod sigur, rulând pe acostamentul de pe contra sens, nu te-ai aștepta să găsești nimic acolo, ca doar e pt cei care ies din parcare porțiunea aia. Cum naiba sa fii surprins ca circula lumea pe acolo când chiar locul tău nu avea cum sa fie acolo? Circul frecvent pe E85, și acostamentul e tratat de majoritatea ca o banda de mers. 

Link spre comentariu

Dacă cel care a intrat în dubă stătea pe acostament şi nu se mişca, cel care filma ce trebuia să facă în mod normal ? Nu trebuia să revină pe banda de mers ? Dacă făcea asta, cel mai probabil nici cel care a lovit duba nu făcea mişcarea aia, care sigur a făcut-o ca să evite impactul cu cel de pe acostament.Asta nu-i reduce din vină, dar eu îl văd şi pe cel ce rula pe acostament având jumătate din vină pentru accident. Faptul că unii confundă acostamentul cu o bandă nu e o scuză...la fel şi pentru cei care fac stânga pe linia de tramvai....că ei sunt mai şmecheri.

Link spre comentariu

Eu nu as merge pe ideea despicarii firului în 4. E clar ca vaca ca cel care a ieșit din refugiul ala, a ales cel mai cretin mod de a o face, sperând ca toți se vor da din fata lui, când îl vor vedea ca rulează pe contrasens. Dacă avea nevoie de o oprire, găsea cu siguranță un refugiu pe sensul lui de mers. Oprind pe contrasens, s-a expus și la oprire, și la reluarea deplasării. S-a cam jucat cu curul gol pe lângă sula sculata, sperând ca o sa scape. E un exemplu clasic de asa nu se face. Restul sunt doar speculații... dacă nu era aia, dacă nu era ailaltă. 

Citat

la fel şi pentru cei care fac stânga pe linia de tramvai....că ei sunt mai şmecheri.

Si asta se poate discuta...exista destule locuri in care respectarea acestei reguli, ar produce mai multe accidente, decat incadrarea pe linia de tramvai pt viraj stanga. Despre blocarea traficului nu mai vorbesc. Nu trebuie facut un obicei, scrie clar in biblie ca nu ai voie sa faci manevra asta, dar practica, drumurile insuficient dimensionate si cresterea numarului de masini in trafic, fac imposibila aplicarea acestei reguli chiar de fiecare data. Nu trebuie sa fii smecher ca sa faci asta...te impinge nevoia, si in functie de context, uneori e singura solutie, daca exceptam arogantele.

Link spre comentariu

Da, bineinteles ca nu avea ce cauta acolo cel care a filmat insa ce cauta cel cu VW acolo, aia este intrebarea, a pornit din parcare si n-a tinut cont de ceilalti participanti la trafic care deja erau in miscare, in pozitie corecta sau incorecta, legea spune ca la plecare se da prioritate tuturor participantilor la trafic ce se afla in miscare.

 

La 11.07.2021 la 7:16, doru3160 a spus:

 naiba sa fii surprins ca circula lumea pe acolo când chiar locul tău nu avea cum sa fie acolo? Circul frecvent pe E85, și acostamentul e tratat de majoritatea ca o banda de mers. 

 

Cinstit, fiind linie intrerupta chiar nu mai stii ce este, banda de urcgenta sau chiar banda 1...

 

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Se circula pe acel acostament ca și cum ar fi banda 1. Și nu vorbesc de șoferi de duminică... e vorba de TIR-uri sau autocare. Se folosește acel acostament ca și cum ar fi banda de circulație. Inclusiv mașini de politie am văzut patruland cu viteza mica pe acea bandă. Dacă ar fi fost interzisa folosirea, măcar ei ar fi putut sa fie corecți. 

Link spre comentariu

 Doru.Nu înţeleg de ce individul de pe contrasens n-a avut răbdare să treacă maşinile...Apoi dacă a făcut-o de ce n-a "zburat" rapid pe sensul corect de mers?!!

 Aş zice că idiotul a vrut efectiv să circule pe contrasens şi s-a speriat de ăsta care filma!

 Azi am văzut la TV unul care circula pe contrasens pe acostament.Să fie o "boală"?!!

Link spre comentariu

E trafic pe E85. Cu greu prinzi o pauza din ambele sensuri, cum avea el nevoie ca să între în trafic. Se circula tare. E drum care impune 110km/h dar se merge constant cu 130. În localități cu 65...70km/h, ca să nu amintesc exceptiile. A vrut sa între în trafic pe diagonala, în loc sa taie benzile și sa stea pe contrasens cât mai puțin. Am mai spus, nelămurirea mea e de ce a ales refugiul de pe contrasens, când sunt destule și pe sensul lui. De regula cam în aceeași porțiune de traseu sunt aceste refugii și pe o parte și pe cealaltă. Te poți speria când rulezi pe sensul tău de mers, și îți apare un taun în față. Când rulezi pe contrasens nu cred ca te poți speria ca vine unu' normal pe sensul lui de mers... te aștepți la asa ceva dacă ai toate țiglele pe casă. 

Link spre comentariu

Intenția a fost (bănuiesc), sa ia viteza pe contrasens, ca să se arunce pe sensul normal deja lansat. Nu a încăput în calculele lui traficul de pe contrasens. 

Link spre comentariu
11 minutes ago, doru3160 said:

Intenția a fost (bănuiesc), sa ia viteza pe contrasens, ca să se arunce pe sensul normal deja lansat. Nu a încăput în calculele lui traficul de pe contrasens. 

Cine stie ... cunoaste! :aplauze

Link spre comentariu

Ce nu înțeleg eu este dece s-a oprit la banda 2 cind pe sensul celalalt era liber. Chiar dacă sa zicem ca nu apuca dar oricum ar fi fost un impact lateral nu frontal. 

Parca asta a fost dorința lui sa se izbească în duba aia frontal. Trăgea brusc de volan dreapta și făcea niște rostogoliri si tot nu se izbea ftontal cu duba. 

Link spre comentariu

Nu a fost dorinta lui, doar ca fiind unul din soferii aia care nu folosesc oglinzile laterale ci sunt invatati numai sa "iti ia fata" accelerand blana nu prea se descurca intr-un scenariu necunoscut. Si ala cu duba a tras stanga de volan "complicand un pic situatia". Daca in locul dubei ar fi fost o masina cu Lane Assist + Adaptive Cruse Control as zice ca evita accidentul. 

 

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări