Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?


adrian_pic

Postări Recomandate

Acum 43 minute, doru3160 a spus:

Florine, cand iti sare caprioara pe capota, cu toata experienta invocata, nu poti evita.

De acord, pot fi situații imposibil de evitat, în care calci pietonul sau căprioara și dpdv legal (și  moral) ești complet nevinovat.

Dar de regulă e bine să fii "preventiv", mai ales că sunt mulți tâmpiți care  circulă prin oraș- fie șoferi sau pietoni.

Pe mine mă deranjează faptul că pe acest topic se ridiculizează conduita preventivă. Nu contest sitiațiile în care șoferul calcă pe cineva/ lovește ceva și  total nevinovat ...     

 

L.E. În cazul de față, bulevardul era atât de lat și trecerea atât de lungă  încât mă bate gândul că la o viteză decentă a mașinii (și un dram de atenție) se putea evita accidentul ... În fine,  pietonul a trecut pe roșu, clar e vinovat.

 

 

Editat de +_Florin_+
Link spre comentariu
16 minutes ago, doru3160 said:

dar parca pietonii prea se cred la ei acasa si pe strada si pe trecere de pietoni.

Si pe trecerile de cale ferata!!!! L-ai uitat pe ala de l-a spulberat trenul la trecerea de cale ferata? Ala se credea chiar mai smecher decat .... marfarul! :57

Link spre comentariu
Acum 42 minute, +_Florin_+ a spus:

mă bate gândul că la o viteză decentă a mașinii (și un dram de atenție) se putea evita accidentul ...

Accidentul e o suma de situatii anormale, de greseli daca vrei sa spui altfel. Prima situatie anormala, e pozitia pietonului acolo. A doua situatie anormala, este viteza soferului. A treia situatie anormala, pot doar presupune ca soferul nu a fost atent, desi asta e subiectiva, nu am de unde sti. Deci, daca pietonul nu trecea pe rosu si prin loc nepermis, daca soferul nu mergea cu viteza pe verdele lui, daca il observa mai din timp (o gramada de daca) accidentul putea fi evitat.

Link spre comentariu

Nu ma prind cu cat merge. Pacat ca nu a incercat sa il evite prin spate ci prin fata.

Zici ca a vrut sa fie sigur ca nu scapa! :))

Trecerea de pietoni nu se incadreaza in 30/50 kmph din ce tin minte, doar ai obligatia sa reduci viteza, nu e mentionat cu cat. Plus nu tin minte daca obligatia se aplica la treceri semaforizate.

MAre tantalau pietonul...

Link spre comentariu

Pietonul e cel mai vinovat acolo, dar şi şoferul îşi are partea lui de vină, conduita preventivă....sunt convins că nu era foarte atent la vecinătăţi, se uita drept în faţă precum calul cu ochelari.Se putea măcar micşora impactul dacă circula mai încet, dar în Bucureşti toţi sunt implicaţi într-o cursă pe viaţă şi pe moarte.Am văzut o scenă fiind pieton.Maşinile aşteptau culoarea verde, iar când semaforul s-a făcut verde, la nici o secundă şoferul celei de-a doua maşini de la semafor l-a claxonat pe primul, de parcă ăla era cu motorul turat şi trebuia să ia startul ca la curce, cu scrâşnet de roţi.Trebuie să admitemcă  sunt destui şoferi blegi şi neândemânatici care încurcă traficul, dar şi mulţi grăbiţi din cale afară....prea grăbiţi de multe ori să ajungă pe lumea cealaltă sau din păcate să-i trimită pe alţii acolo.

 

@doru3160...videoclipul apare ca nefiind disponibil.

Link spre comentariu

Dobitocul de biciclist alternează mersul pe trotuar cu mersul pe carosabil chiar în faţa papagalului de poliţist, care stă de frumuseţe în intersecţie.Eu îl luam de guler şi-i dădeam o amendă pentru ce a făcut acolo...

Link spre comentariu

Da, dar daca il dadea masina cu curul de pamant, tot asa era vorba de conduita preventiva, nu ca idiotul e idiot. Politaiul ala nu stiu la ce era bun acolo, pt ca in afara de idiot, i-au mai scapat si ceva masini parcate fix in intersectie, si faptul ca idiotul o taie prin fata autobuzului fara nici o jena. Parca a baut din cafeaua piticilor care pleaca cantand la munca, nu se uita nici in stanga, nici in dreapta.:rade:

Link spre comentariu

Sper că filmarea a ajuns şi pe site-urile de socializare, cu dedicaţie pentru secţia păpuşoiului ăluia în uniformă....poate îl propun la o avansare, că în trafic stă degeaba.

Link spre comentariu
Acum 51 minute, validae a spus:

Dobitocul de biciclist alternează mersul pe trotuar cu mersul pe carosabil chiar în faţa papagalului de poliţist, care stă de frumuseţe în intersecţie.Eu îl luam de guler şi-i dădeam o amendă pentru ce a făcut acolo...

Da, daca avea carnet de conducere si numar de inmatriculare era asa cum spuneti insa fara astea...mai bine nu se complica.

Cei mai vasnici sint cei de la circulatie, nici o problema de AN-uri...

Link spre comentariu
Acum 23 minute, Ion_Bumbu a spus:

Da, daca avea carnet de conducere si numar de inmatriculare era asa cum spuneti insa fara astea

Macar daca ii lua ventilele, cum ne faceau noua militienii cand ne prindeau in offside :rade:

Link spre comentariu

Biciclistul ala e prost rau.

Apoi cand e lovit de masina sau amendat de militian urla ca nu i se acorda respect, ca a fost abuzat si asa mai departe.

 

Ala e in lumea lui...de ii faci observatie iti toarna dume ca nu sunt respectati in trafic, ca bicicleta e viitorul si alte bal bla uri.

Link spre comentariu
1 oră în urmă, doru3160 a spus:

Macar daca ii lua ventilele, cum ne faceau noua militienii cand ne prindeau in offside :rade:

Egal, aveam selep-uri de rezerva, dupa ce ne departam umflam rotile si adio, doar nu credeti ca militienii nu faceau schimb de informatii, si la noi faceau la fel.

Acuma e cam aiurea, ventilul este proprietatea omului... il da in judecata de nu se vede pe militian, de aia, de ce sa se complice, o data tot sub roti ajunge...

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări