Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?


Postări Recomandate

Acum 7 ore, pop_ady44 a spus:

Daca tu aveai 70 pe ceas real aveai cu 5 mai putin ,si la 65km /ora nu tare au ce sa iti faca daca limita e 60 .

Daca era 50 km/ora limita erai .atacat ca mergi prea tare , si probabil daca nu erau prost intentionat ,te avertizau scris/verbal.Altceva nu aveau ce sa faca .Aveai cu 15 in plus fata de limita .

La masina mea am masurat (nu spun cum) la 70km/h in bord am real 67km/h poate chiar 67.5km/h. In schimb la viteze mari diferenta creste semnificativ dar acolo nu stiu cu precizie doar dupa GPS la 130km/h cred ca-i cu 10km/h mai mica viteza reala.

Link spre comentariu
Acum 2 ore, maresaldeflota a spus:

OK, deci la 56km/h in zona de 50km/h cu cit ma amendeaza?

 

Depășire de 10-20 km/h: 2-3 puncte de amendă.

Depășire de 21-30 km/h: 4-5 puncte de amendă.

Depășire de 31-40 km/h: 6-8 puncte de amendă.

Depășire de 41-50 km/h: 9-20 puncte de amendă.

Depășire de peste 50 km/h: 9-20 puncte de amendă + suspendarea permisului pentru 90 de zile.

Depășire de peste 70 km/h: 9-20 puncte de amendă + suspendarea permisului pentru 120 de zile.

 

Sursa:

https://www.drpciv-romania.ro/Code/Applications/web/index.cgi?action=codulrutier

Art. 108
(1) Săvârşirea de către conducătorul de autovehicul, tractor agricol sau forestier ori tramvai a uneia sau mai multor contravenţii atrage, pe lângă sancţiunea amenzii, şi aplicarea unui număr de puncte de penalizare, după cum urmează:
a) 2 puncte de penalizare pentru săvârşirea următoarelor fapte:
1. folosirea incorectă a luminilor de drum la întâlnirea cu un autovehicul şi tractor agricol sau forestier care circulă din sens opus;
2. abrogat;
3. nerespectarea obligaţiei de a purta, în timpul circulaţiei pe drumurile publice, centura de siguranţă ori căştile de protecţie omologate, după caz;
4. depăşirea cu 10-20 km/h a vitezei maxime admise pe sectorul de drum respectiv pentru categoria din care face parte autovehiculul condus,

 

Deci ceva la obiect este?

2 puncte este minimum de penalizare iar pentru 5km/h eu n-am gasit nici o referire.

 

Ce scriu in ziarul ala nici ei nu inteleg.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu
Acum 1 oră, maresaldeflota a spus:

Cică au o vină cauciucurile.

Normal ca au dar ce poti sa faci? Le umfli la limita de explozie ca sa nu se lase deloc? Mai conteaza asta cind te prinde radarul? Dai vina pe cauciucuri?

 

Ideea este ca daca te maninca undeva iei amenda. Daca stii sa te stapinesti si sa lasi sa caute pe altul la care sa dea amenda ramii cu banii in buzunar si fara puncte pe carnet.

Link spre comentariu
Acum 9 ore, Ion_Bumbu a spus:

OK, deci la 56km/h in zona de 50km/h cu cit ma amendeaza?

 

Depășire de 10-20 km/h: 2-3 puncte de amendă.

 

Deci ceva la obiect este?

2 puncte este minimum de penalizare iar pentru 5km/h eu n-am gasit nici o referire.

Cauta dom'le un radar, mergi cu 56km/h daca limita este de 50km/h si afli instant cat este amenda. 

Link spre comentariu

Te mângâie pe ceafă, și îți zice good boy, nu primești nici o amendă. De ani merg la limita celor 10 km/h tolerati, și nu am luat nici o recompensa. Am luat doar în cazurile când și mie îmi era jenă să spun ca nu e așa, dar asta e alta discuție. 

Link spre comentariu

Se da amenda si cu 60 la ora.cu dojana maxima ca domne cate accidente se întâmplă, mergeti mai incet.

 

Un prieten la volan, noaptea la 1, strada de 4 benzi complet libera.

Avea un aer milițianul de zici ca il prinsese cu 200.

 

Atentie mare la depasirea de 70 la ora! Suspendarea carnetului se face pe loc, fara drept de circulatie.

 

Cu rotile corecte eroarea fata de gps e constanta si la 30 si la 160.

Testat la opel, bmw uri, ford, Mercedes.

 

Totodata eroarea e doar pe ac si pe cruise control! Testat la merc si la e39.

Adica pun cruise la 100, resetez statisticile, dupa o vreme de mers constant, surpriza 96 la ora media de viteza, fix cat imi arata gps.

Idem la bmw, plus daca intru in meniul secret găsesc valoarea reală in loc de valoarea din bord.

 

Asta probabil ca sa indice real km parcursi.

Eroarea de vitezometru este un offset, nu e proportionala cat timp ai roti corecte ca diametru. E clar ca e introdusa intentionat in afisaj.

 

Cand schimbi diametrul devine proportionala cu viteza, schimbi raportul, daca e X la 50 la 100 devine 2X.

 

Totodata verificarea cu gps se face pe un drum drept, fara panta si cu gps ul ruland de cateva minute bune.

Link spre comentariu

La 60 pe bord, am 56 pe GPS. Și pe telefon, și pe camera de bord. Deci clar dacă păstrezi acul la 60 în localitate, nu pățești nimic. Partea proastă este ca mulți merg în localitate ca afară și asta nu mai e de tolerat. Ponderarea lor se poate face numai cu sancțiuni și puncte de măsură cât mai dese. Că nici în alte părți nu se întâmplă altfel de ni se pare că ăia-s mai civilizați. Frica păzește bostanaria. Când știi ca poți primi n spe amenzi într-un concediu, parcă nu-ți mai vine să calci pedala. Cum e acum, e la noroc... poate te prinde, poate nu. 

Link spre comentariu
Acum 34 minute, maresaldeflota a spus:

Cică eroarea e de 3/4 km la citirea cu aparatul, dacă mergi pur teoretic cu 56  și aparatul greșește :)

De aia era bine limita de 10 km.

Majoritatea politistilor seteaza cinemometrul la 64km/h sa nu aiba parte de procese.

Deci problema in zona de 50km/h apare cind vitezometrul tau e spre 70km/h sau chiar peste.

La Dacia, Renault indicatia e peste cu 5km/h, la Nissan cu 9km/h, asta si la Patrol, Terrano sau NP300, Hilux 5km/h, B2500 7km/h.

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu
Acum 1 oră, doru3160 a spus:

La 60 pe bord, am 56 pe GPS. Și pe telefon, și pe camera de bord.

asa si trebuie, si e facut din constructie (sa nu-ti imaginezi ca tu ai aflat si constructorii de masini nu stiu asta) - eroarea e aleasa in sus ca sa ramana in banda "conservatoare" (adica de siguranta a traficului) pentru cazul cand lumea nu foloseste anvelope recomandate de constructor. (sau nu le umfla la presiunea corecta) - odata cu modificarea razei rotii se modifica si citirea vitezei care e bazata pe viteza unghiulara a rotii (impusurile de la ABS)

 

Cand te ia politia din trafic (cu camera de bord a masinii de politie care merge in urma ta) nu mai poti comenta ca nu-ti indica bine (din motivul de mai sus) si politistii in general nu se leaga de tine pentru 5Km/h in plus (in west) ca are balta destul peste la 25Km/h in plus sau mai mult. In west imagine capturata de masina de politie pe camera ei e "proba in tribunal" la fel ca si la camerele statice sau mobile (radar) - daca politistii au mers in urma ta cateva minute si stii ca ai mers peste limita ar fi bine sa nu te certi cu ei.

RR

Editat de roadrunner
Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări