Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?


adrian_pic

Postări Recomandate

aici pot sa-ti zic la ce pica regulat (la ce sunt abonate) masinile vechi.

Furtune de frana vechi, scurgeri de lichid la pistonase la etrieri.

Amortizoare - eficienta la amortizoare. Masoara la viteze diferite te pica si la imbalace (aduca nu sunt egale stanga dreapta)

Bucsi cauciuc la bara antiruliu, joc la pivoti, joc la rulmenti spate.

Burduf la planetara spart. 

Faruri de plocarbonat matuite, faruri dereglate (sau becuri montate prost) La testul de emisii trebuie masurat la 3000 rpm, daca nu poate s-o tina la 3000rpm din pedala sau din ECU ai picat.

Joc bucsile la coloana volan, directie dereglata, cauciucuri aiurea (ne inperecheate)

Centuri de siguranta care nu functioneaza, masina care nu se poate incuia.

Cauciucul de pe pedale uzat.

La aste amai noi care au CAN o scaneaza si-ti dau si un raport de scan (nu te pica la el decat daca e o chestiune de siguranta)

RR

 

PS - primul lucru semnezi ca daca se rupe distributia in timpul testului nu e vina lor.

 

Editat de roadrunner
Link spre comentariu

Cam asa e și la noi, doar că la corectitudine se negociază puternic. Dacă ar opri în trafic o mașină cu probleme cu itp proaspăt și ar anula câteva autorizații, poate ar mai fi și la noi corectitudine. 

Link spre comentariu

Ba, am pățit eu. Nu am dat importanță și mi-au făcut revenire. Nu am dat șpagă la nici o mașină pt itp. 

Si eu am fost revoltat, pt că am văzut ruginaturi și fumigene multe pe stradă, deci nu cu deficiente apărute după itp. Mansonul de pedala era uzat la frână, se vedea metalul pe câțiva cmp în colț, nu incomoda deloc utilizarea normala, dar a trebuit să iau un set și să schimb. 

Link spre comentariu
Acum 7 ore, doru3160 a spus:

Poți sa exprimi un punct de vedere și fără ironii la adresa partenerului de discuție. 

Sper sa nu se supere , era o gluma care nu era atac la persoana

Link spre comentariu
Acum 4 minute, Tavi a spus:

Sper sa nu se supere , era o gluma care nu era atac la persoana

E in regula, nu m-am suparat, dealfel mai stresez si eu lumea.

Link spre comentariu

Si eu ma apropi de 350k si nici nu dau masina pana la 500 k

O intretin cu bani si grija si urmatorul ITP e ptr prima data anual , pana acum a fost la 2 ani

A iesit perfect la toate capitolele mereu - revizii complete la 15k aprox 9 luni doar la reprezentanta dar merg majoritar extern , la 2-3 ani curatare clapete si EGR

Azi in fata mea un Logan nou nu avea niciun bec bun pe frana , daca nici acolo nu poti schimba niste amarate de becuri ...

Link spre comentariu
Acum 10 minute, Tavi a spus:

Azi in fata mea un Logan nou nu avea niciun bec bun pe frana , daca nici acolo nu poti schimba niste amarate de becuri ...

ah pune omu frana mai tare si se ard. (poate vrea bara noua)

RR

Editat de roadrunner
Link spre comentariu

Tare faza , nu intelegeam de ce au avarii si claxoneaza pana a aparut tractorul

Eu insa nu mergeam asa repede , nu stii niciodata ce a luat la bord vreunul din petrecareti si te trezesti cu unul care scoate capul pe geam si ramane fara el

Link spre comentariu

Defectele la masini tin de masina in sine si exploatare.

Greu sa tragi o concluzie generaala mai mult decât ca de are 200k e clar ca ceva tot mai pica ...

 

Legat de pedale eu la toate cazanele le am înlocuit acoperirea. Da un aspect de nou pt aia 20 lei, merita.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări