Tavi Postat Iulie 28 Partajează Postat Iulie 28 (editat) Autostrada e un exemplu de doua benzi pe acelasi sens in care exista depasire Pe alte strazi in orase poti sa schimbi banda pentru a te incadra la o schimbare a directiei pe alta strada , nu pentru depasire Nu are treaba una cu alta Semnalizarea e obligatorie stanga dreapta tot timpul cand schimbi banda indiferent de motiv indiferent pe ce fel de drum conduci Editat Iulie 28 de Tavi Link spre comentariu
daniels Postat Iulie 28 Partajează Postat Iulie 28 (editat) Acum 50 minute, vghesm a spus: Tu ai tot citat din OUG195/2002, care este legea organică, dar mai avem și un regulament de aplicare al legii, care este HG1391/2006 Da, pt ca toata discutia a plecat de la un clip a lui Pertea in care spune ca semnalizarea nu face parte din manevra de depasire, iar @franzmintreba daca in lege scrie sau nu. Era normal sa pun citate din OUG195/2002. Asa cum spui la tribunal are intaietate OUG195/2002 Editat Iulie 28 de daniels Link spre comentariu
doru3160 Postat Iulie 28 Partajează Postat Iulie 28 Acum 43 minute, Tavi a spus: @daniels are multiple postari in zona de sofat din care deduci ca nu are masina sau nu a condus pana acum. Poți sa exprimi un punct de vedere și fără ironii la adresa partenerului de discuție. Link spre comentariu
merck Postat Iulie 28 Partajează Postat Iulie 28 1 oră în urmă, Ion_Bumbu a spus: Super nevoia de a avea dreptate si cind nu aveti dreptate. Pai nu eu am impus distanta de 50m si de 100m, deci nu am nici un merit, deci de unde nevoia de dreptate??? Eu am inteles ce vrei tu, dar ti-am zis: este o exceptie. Legea este data pentru cele mai multe cazuri nu pentru exceptii (basca ca in stilul actual nu vor mai fi strazi intre care distanta va fi sub 50 de metri). Dar te intreb si eu: chiar stai zeci de minute sa iesi de pe strada sa faci dreapta din cauza astora care semnalizeaza cu 50m inainte de a face dreapta? 1 oră în urmă, Ion_Bumbu a spus: O folosesc preponderent, in trafic in oras, la Dieselul mare aproape nu ating pedala de frina, din pacate la Megane trebuie, nu are frina de motor de 2 bani, vestita metoda de rev hang aplicata la tot ce e nou. Cine mai este ca tine? Esti unicul, inegalabilul nr. 1 forever. Stiu ca faci parte din cei carora le este rusine sa apese pedala de frana, este injositor, numai fraierii apasa pedala aia! In incheiere, ca nu mai raspund la tema asta: ca iti place ca nu-ti place, esti obligat sa te descurci cu legea actuala si ca atare va trebui sa dai in bobi cand vrei sa iesi, ca lumea nu va semnaliza in veci dupa cum doresti tu, basca ca moda acum este de a nu mai semnaliza. Hraneste-ti orgoliu in alte situatii, ca in asta cu iesitu' nu ai nici o sansa. Un incepator cu o Tesla iti da ceata la aceasta manevra. Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iulie 28 Partajează Postat Iulie 28 (editat) Cred ca ati inteles pe dos totul, ceva cunoscut la dumneavoastra. N-am treaba cu cei care o fac, am spus cum fac eu fara sa-mi pese de faptul ca sint pasibil de amenda, nu trec cu semnalizarea peste un colt de strada, semnalizez imediat dupa ce am trecut! Asta am spus, de ce, cititi mai sus. Cu apasatul pe pedala frinei de serviciu, o apas cind trebuie, asta ati invata cind veti fi trimis la un curs de conducere preventiva, la fel consuceau si colegii mei, cursiv! nu din acceleratie in frina si inapoi. Si da, trebuie sa faci i asa fel incit sa nu fii adus prea des in situatia de a frina, si aia se invata cu timpul. P.S. aia cu 25m in oras era pe vremea cind limita de viteza era de 60km/h... Editat Iulie 28 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
roadrunner Postat Iulie 28 Partajează Postat Iulie 28 Acum 22 minute, Ion_Bumbu a spus: Cu apasatul pe pedala frinei de serviciu, o apas cind trebuie, asta ati invata cind veti fi trimis la un curs de conducere preventiva, la fel consuceau si colegii mei, cursiv! nu din acceleratie in frina si inapoi. Ca un sfat (mai ales in trepte inferioare) e recomandat sa atingi un pic frana macar sa se aprinda luminile de frana si sa rectioneze cel de dupa tine, eu fac preventiv chestia asta pe doua roti, ating usor maneta de frana fata cand folosesc frana de motor si am pe cineva in spate, motocicletele mai moderne au accelerometru si aprind luminile de frana repetat (flashu-uri cal la masinile de curse) la un anumit prag de deceleratie. Multa lume in trafic congestionat devine neatenta si rectioneaza numai la luminile de frana ale celui din fata nu la distanta care se reduce rapid. RR Link spre comentariu
merck Postat Iulie 28 Partajează Postat Iulie 28 Acum 13 minute, Ion_Bumbu a spus: Si da, trebuie sa faci i asa fel incit sa nu fii adus prea des in situatia de a frina, si aia se invata cu timpul. Sau se cumpara una bucata masina electrica si s-a rezolvat (mult mai bine) problema. La bulectrica "frana de motor" este peste ce poti face din schimbatorul de viteze fara sa bruschezi masina. Eu am vandut masina cu 171.000km in bord si cu discul de ambreiaj original. Fix din cauza cutiei am vandut-o (cutie manuala realizata de GM) si am protejat-o cat am putut, eu am ajuns inclusiv sa iau viraj la dreapta intr-o curba cu raza in jur de 10m in treapta a 3-a de imi tremura curu sa nu se opreasca motorul si apoi abia acceleram umplandu-mi frigiderul de carne de la cel din spate (aici nu pot sa spun ca nu avea dreptate), doar ca sa nu uzez cutia. Stau si ma intreb: daca foloseam frana de motor, oare as fi facut macar jumatate din acesti km fara sa apelez la un mecanic auto? Discurile de frana si placutele le schimb la coltul blocului fara probleme, dar ca sa repar cutia sau sa schimb discul de ambreiaj am nevoie de elevator. Chiar acum, roadrunner a spus: Ca un sfat (mai ales in trepte inferioare) e recomandat sa atingi un pic frana macar sa se aprinda luminile de frana si sa rectioneze cel de dupa tine, eu fac preventiv chestia asta pe doua roti, ating usor maneta de frana fata cand folosesc frana de motor si am pe cineva in spate, motocicletele mai moderne au accelerometru si aprind luminile de frana repetat (flashu-uri cal la masinile de curse) la un anumit prag de deceleratie. Multa lume in trafic congestionat devine neatenta si rectioneaza numai la luminile de frana ale celui din fata nu la distanta care se reduce rapid. RR Mda, cine stie cunoaste! Si cei care au hybrid plug-in sau electrice incep sa fac acelasi lucru! Link spre comentariu
roadrunner Postat Iulie 28 Partajează Postat Iulie 28 (editat) Acum 27 minute, merck a spus: Mda, cine stie cunoaste! te loveste unul din spate (sau lovesti tu pe unul) dupa care inveti repede daca te mai scoli de pe jos. In West e lumea un pic mai putin grabita si mai relaxata (nu stiu de ce probabil o chestie sociala complexa) totusi exista accidente (mult mai putine decese la mia de locuitori) se pare ca nu sunt dispusi sa-si asume asa usor riscuri (vor sa ajunga acasa la familie) Cei care sunt prinsi cu tot felul de greseli/cascadorii (alcool, viteza etc.) isi iau pedeapsa cu capul sus fara sa conteste si dezbata legea si s-o intrepreteze in fel si chip (este si foarte scump sa te contrazici la tribunal - saracii nu au bani sa se contarzica la tribunal, bogatii nu au chef si timp) Mai e si aspectul ca daca invoci la legea nu e clara discutia nu e intre tine politist ci intre tine si judecator, unde primul lucru care te-intreaba judecatorul e cum explici ca legea e clara pentru 4 milioane de soferi si necalra pentru tine. (60% scapa in tribunal pe motiv ca nu se prezinta si politistul la tribunal, totusi din momentul ala trebuie sa fi foarte atent sa nu repeti aceeasi greseala ca sunt foarte mici sansele sa scapi si adoua oara, vorbim de chestii marunte fara victime, cea mai frecventa e alcool, circulatie fara asigurare sau verificare tehnica si esti prins repetat, la chestii serioase vin potistii in tribunal) RR Editat Iulie 28 de roadrunner Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iulie 28 Partajează Postat Iulie 28 Acum 59 minute, roadrunner a spus: Ca un sfat (mai ales in trepte inferioare) e recomandat sa atingi un pic frana macar sa se aprinda luminile de frana si sa rectioneze cel de dupa tine, eu fac preventiv chestia asta pe doua roti, ating usor maneta de frana fata cand folosesc frana de motor si am pe cineva in spate, RR Diferenta e mare intre 2 roti si 2T la frina de motor... La astea noi frina de motor e din parti, mai trebuie un pic ajutata. 1 oră în urmă, merck a spus: Stau si ma intreb: daca foloseam frana de motor, oare as fi facut macar jumatate din acesti km fara sa apelez la un mecanic auto? Am folosit si folosesc intens frina de motor si n-am avut nici cea mai mica problema la cutie, o forteaza mai putin decit o accelerare. Al trecut de 350kkm cu masina care n-a avit nici o problema la cutie, mergea ca noua. Link spre comentariu
merck Postat Iulie 28 Partajează Postat Iulie 28 1 oră în urmă, Ion_Bumbu a spus: Am folosit si folosesc intens frina de motor si n-am avut nici cea mai mica problema la cutie, o forteaza mai putin decit o accelerare. Al trecut de 350kkm cu masina care n-a avit nici o problema la cutie, mergea ca noua. Tu alegi reperul care iti convine: Patrol construit in 1900 tomana in Japan, dar de ce nu iei ca reper Megan-ul? Crezi ca prinde 350k ? Link spre comentariu
roadrunner Postat Iulie 28 Partajează Postat Iulie 28 (editat) sau cazul extrem, Nissan Pathfinder, la care se ducea ambreiajul la 100K fix (si trebuia schimbat si dual mass fly wheel-ul) cine isi permite sa tina o masina 350K Km? RR Editat Iulie 28 de roadrunner Link spre comentariu
daniels Postat Iulie 28 Partajează Postat Iulie 28 (editat) Acum 4 minute, roadrunner a spus: cine isi permite sa tina o masina 350K Km? Eu 500k km si o spun la modul serios. Editat Iulie 28 de daniels Link spre comentariu
Ion_Bumbu Postat Iulie 28 Partajează Postat Iulie 28 (editat) Acum 18 minute, roadrunner a spus: sau cazul extrem, Nissan Pathfinder, la care se ducea ambreiajul la 100K fix (si trebuia schimbat si dual mass fly wheel-ul) cine isi permite sa tina o masina 350K Km? RR A fost o problema punctuala, idem la Navara, motor cu un cuplu pe la 400-470Nm cu ambreiaj subdimensionat, s-au rezolvat prin rechemare toate din seria cu probleme. Reperul a fost un Terrano II facut prin 2000 pe care l-am dus pe la 360KKm si era masina de job folosita si in teren destul. Cu revizii si utilizare normala Megane va tine acei km fara probleme. Editat Iulie 28 de Ion_Bumbu Link spre comentariu
roadrunner Postat Iulie 28 Partajează Postat Iulie 28 (editat) Acum 29 minute, daniels a spus: Eu 500k km si o spun la modul serios. aici (IRL) dupa 11 ani vechime esti obligat sa faci rezizia tehnica anual (si e pe bune) nu exista la 200K Km sa nu-ti gasesca ceva in fiecare an. Ca sa pun lucrurile in context - prima revizie e la 5 ani dup care e la fiecare 2 ani. Revizia se face in niste garaje specializate care numai asta fac. (cu programare 2 luni inainte) In general lumea evita sa treaca de 11 ani (pe cat poate) - nu mai spun ca manoperele la schimbat curele de distributie, frane, bucsi etc. cost bani seriosi si nu se fac in parcare. Citat A fost o problema punctuala, exista liste lungi de probleme punctuale la diverse marci/modele. RR Mai e un aspect - valuarea la despagubire toatala (write-off) cand asigurarea iti plateste masina integral se calculeaza dup aniste tabele de la fisc dupa zece ani valuarea masinii tale din punct de vedere al asigurarrilor e 500 Euro. Daca faci accident iti dau aia 500 euro din care mai cheltui s-o duci la fier vechi ca in momentul cand te-au despagubit nu mai poate fi tinuta pe domeniu public (poti s-o tii in curte la tine daca vrei) RR Editat Iulie 28 de roadrunner Link spre comentariu
daniels Postat Iulie 28 Partajează Postat Iulie 28 Aici dupa 10 ani esti obligat la ITP anual, pana in 10 ani la 2 ani. In ultimii 10 ani am facut (daca tin bine minte) ITP la reprezentanta, adica la Dedeman. Nu am avut nimic. Atata timp cat nu intra rugina in ea nu o schimb. Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum