daniels Postat Iulie 22 Partajează Postat Iulie 22 In Bacau, unu care nu a oprit la semafor cu toate ca ar fi avut timp sa opreasca. https://imgur.com/wYShSpo Link spre comentariu
BRANCA Postat Iulie 23 Partajează Postat Iulie 23 https://www.stiridecluj.ro/social/cluj-inconstienta-la-volan-un-sofer-care-a-taiat-o-curba-era-sa-produca-un-accident-rutier-grav-sa-ajungi-sau-nu-pe-mana-politiei-video Link spre comentariu
Sharky Postat Iulie 23 Partajează Postat Iulie 23 Acum 3 ore, BRANCA a spus: https://www.stiridecluj.ro/social/cluj-inconstienta-la-volan-un-sofer-care-a-taiat-o-curba-era-sa-produca-un-accident-rutier-grav-sa-ajungi-sau-nu-pe-mana-politiei-video Ala nici măcar n a taiat curba. Trasa optima nu e pe acolo. Ala fie a ramas setat ca pe Anglia, fie e prost de pute. Idem si proastele de pe moto. Nu ai nici un avantaj in a sta la exterior cand iei curba. In special in tara in care lumea taie curbele spre interior. Link spre comentariu
roadrunner Postat Iulie 23 Partajează Postat Iulie 23 (editat) Titlul articolului e prost scris, nu a taiat nimeni nici o curba. Cel mai probabil motociclistele au intrat cu viteza in curba si lipsa de experienta (panica) a facut sa intre pe contrasens. Daca va uitati atent la filmare e o alta motocicleta care intra complet pe sensul camionului prin fata lui si se opreste langa parapet. Probabil ca atunci camionul a tras de volan si a trecut de axul drumului acrosand celelalte motociclete. asa vad eu din filmare. Citat Nu ai nici un avantaj in a sta la exterior cand iei curba. Traseul optim cand iei curba pe motocicleta (mai ales una mai stransa) e la inceputul curbei sa iesi in exterior (coutersteering) si vizibilitate dupa care sa te apleci direct catre interiorul curbei. RR Editat Iulie 23 de roadrunner Link spre comentariu
Sharky Postat Iulie 23 Partajează Postat Iulie 23 Nu stiu ce ai vazut tu, dar camionul ramane pe banda lui. Hai sa zicem ca atinge linia. Cel mult. In rest nu suntem la raliu sa stam pe trasa optima. Si trasa optima presupune ca in varful virajului esti pe interior. Ca esti cu moto sau cu masina, geometria tot aia e. Alea erau proaste gramada de n au fost in stare sa ia o curba. Oricum nu aveau viteza. Am observat si eu motociclisti care merg lipiti de banda de separare. Ce o fi in capul lor nu stiu. Link spre comentariu
validae Postat Iulie 23 Partajează Postat Iulie 23 Donatori de organe, mulți dintre ei din pură prostie....iar mulți dintre ei consideră că dacă își iau un motor ușor și puternic, apoi îl turează la maxim prin localități, lumea nu mai poate de dragul lor. Wrong....lumea ,,moare după ei,, adică ei mor primii. În multe cazuri..... Am întrebat niște motocicliști teribiliști de ce își turează în dușmănie motoarele prin localitate, vor neapărat să întoarcă lumea capul după ei ? Au spus că turează motorul ,,ca să se răcească mai bine, că altfel se supraîncălzește dacă merg încet,,. Pe bune ??? Adică producătorul așa recomandă, să le spargi urechile oamenilor când mergi prin localitate ? Mă foarte îndoiesc de asta. Un alt mit, ca și cu motoarele Diesel, că trebuie să mergi turat continuu, aud la mulți cică motorul Diesel ,,se simte bine la turații mari,,. Am citit cartea Fordului meu Focus 1.8 TDCI și producătorul spune că pentru un consum economic, e bine să schimbi vitezele judicios.Adică să mergi cu cea mai mare treaptă la care motorul are cuplu bun. Nu scrie nicăieri că trebuie să merg numai cu viteza a doua la 3000 ture/minut prin oraș, ca să ,,se simtă bine motorul,, vezi Doamne. Că se îmbâcsește filtrul cu funingine e altceva, pentru aia îi mai ,,dau talpă,, din când în când, să se autocurețe filtrul prin supraîncălzire și debit mare de evacuare. Același lucru cu motocicliștii, unii având motoare răcite direct cu aer, vezi Doamne tre să meargă cu 5000 ture/minut ca să se răcească drujbele. Prostii și cocalarisme balcanice. Eu îi înjur pe ăia de câte ori aud ,,răcnete,, de motoare prin oraș, dar am tot respectul pentru cei care știu să conducă și mai ales știu să respecte participanții la trafic.. Referitor la ăla din Cluj, a tăiat banda bine de tot, dacă și cel ce a filmat făcea la fel, se pupau direct prin parbrize ambii. Păi să tai curbele pe drumuri cu două benzi așa de înguste, e prostie crasă.... În cazul motociclistelor, TIR-ul nu a tăiat banda în impact cu motoristele, practic au intrat tutele alea în el. Așa e când unii își iau mașini sau motoare, dar nu învață niciodată să le și conducă cum trebuie, doar se țin de volan/ghidon și se roagă să fie bine....dar poate au învățat ceva la modul dureros. Link spre comentariu
roadrunner Postat Iulie 23 Partajează Postat Iulie 23 (editat) 1 oră în urmă, Sharky a spus: Alea erau proaste gramada de n au fost in stare sa ia o curba. Oricum nu aveau viteza. nu toti sunt buni, asta nu insemana neaparat ca-s prosti. E o greseala tipica de inceptor. Am iesit la o tura cu fica-mea care e incepatoare (2 ani) si am avertizat-o ca urmeaza o portiune unde sunt doua viraje la 90 de grade in succesiune cu alte 3 viraje simple intre ele. Primul l-a luat fara probleme in cel de al doilea care era la stanga a intrat prea tare si s-a dus cativa metrii pe contrasens (era si sub presiune ca erau alte doua motociclete mari in spatele ei care au aparut de nicaieri) - a vrut noroc ca nu venea nimeni din sens opus. A mai mers 2 km si s-a oprit sa-si revina dupa greseala facuta ca-i tremurau toate. (si vremea a fost un factor ca era destul de rece si zgribulit mergi mult mai rau) Citat Am observat si eu motociclisti care merg lipiti de banda de separare. Ce o fi in capul lor nu stiu. Un risc, de acord cu asta. La cursurile de condus moto sunt definite 3 pozitii de drum (1,2,3) 1 margine, 2 mijloc, 3 spre axul drumului. Pozitia 2 e cea de evitat din motive de siguranta. (acolo e cel mai probabil sa se adune criblura, resturi, ulei de la alte masini) Un alt loc de evitat e vopseaua de la marcaje. RR Editat Iulie 23 de roadrunner Link spre comentariu
doru3160 Postat Iulie 23 Partajează Postat Iulie 23 Acum 40 minute, roadrunner a spus: Un alt loc de evitat e vopseaua de la marcaje. RR Dacă am în vedere cum se circula la noi în oraș, cred ca regula asta nu o cunosc prea mulți. As putea spune ca unii chiar prefera albul marcajelor, ca numai peste ele circulă. Link spre comentariu
Sharky Postat Iulie 23 Partajează Postat Iulie 23 In Romania in dreptul curbelor marcajul are urme de uzura. Cauza idiotii care taie curba. Link spre comentariu
sesebe Postat Iulie 23 Partajează Postat Iulie 23 La noi lipsesc amenzile date des, cu simt de raspundere si indiferent de relatiile soferului. La noi doar cu frica se respecta legile. Link spre comentariu
Sharky Postat Iulie 24 Partajează Postat Iulie 24 https://www.economica.net/schimbari-majore-la-modul-de-calcul-pentru-tarifele-de-referinta-rca-valabile-de-azi-calculul-se-face-in-functie-de-puterea-motorului-varsta-soferului-si-zona-georgrafica_762336.html?fbclid=IwZXh0bgNhZW0CMTEAAR2GlTI0pGgi9Ak1LXLD9BFgjf2z6Gfy-N_cxOm6R3p5qJ1_70yOPTmqvIs_aem_Ap-lywkcGgm7Iklnw_9_Sw RCA in functie de putere motor si localitate, in rest varsta. Stati linistiti, e doar motiv de scumpire, Adica probabil motoarele de 60 cai raman la fel, restul doar urca. Link spre comentariu
merck Postat Iulie 24 Partajează Postat Iulie 24 (editat) https://www.facebook.com/reel/794460519397471 https://www.facebook.com/reel/808363778164539 Editat Iulie 24 de merck Link spre comentariu
roadrunner Postat Iulie 24 Partajează Postat Iulie 24 (editat) Acum 14 ore, sesebe a spus: La noi doar cu frica se respecta legile. peste tot merge asa, sa nu-ti imaginezi ca exista popor perfect (corect). Sunt tari unde te amendeaza cu zambetul pe buze, vorbeste cu tine civilizat de ti se face rusine sa-l injuri. RR Editat Iulie 24 de roadrunner Link spre comentariu
Postări Recomandate
Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu
Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.
Creează un cont
Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!
Înregistrează un nou contAutentificare
Ai deja un cont? Autentifică-te aici.
Autentifică-te acum