Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?


Postări Recomandate

Acum 3 ore, BRANCA a spus:

 "Varză a la Cluj"?

Poate era masina "dă anglea"!

 

Acum 17 ore, BRANCA a spus:

Sharky.La voi în județ se "cultivă" cauciucuri?

Da, si marmota invelea cocolata in staniol! Cat de prosti sunt, ca sa ne creada atat de prosti!

 

Link spre comentariu
Acum 1 oră, validae a spus:

Nu, nici chiar așa, trebuia doar sunat la poliție și eventual trimisă filmarea.

Cât de curând o să se mai împuțineze astfel de fenomene....să vezi cum se umple site-ul poliției cu filmulețe ca ăsta.

Nu are ce site sa se umple, daca ai filmare te duci la politie, faci clasica plangere scrisa si dai filmuletul ca dovada atasata la plangere

Link spre comentariu

Ziceau ceva la tv că or să facă un site pe care poți trimite filmarea, mă îndoiesc c-o să piardă cineva timp pe la poliție ca să sesizeze tâmpiții din trafic.În afară poate de cei direct implicați într-un accident cu astfel de bizoni...

Link spre comentariu
La 30.06.2024 la 7:23, doru3160 a spus:

Nu cred că este mai porcărie decât era. Se circulă mai bine decât înainte, dar cu încălcarea legislației. Cred ca e o înțelegere tacita a situației, pt că dacă s-ar pune pe sancționat circulația pe acostament, de la Suceava la București ar avea o grămadă de treabă. Eu altceva nu înțelegeam. Ai făcut modernizare și ai adăugat o fâșie de 2,5 m la drumul existent. Ai avut logistica și oamenii la munca în sectorul respectiv. Cât pana mea putea să coste mai mult să faci în plus 1m, adică o bandă de mers normală, decât panarama de acum, care nu e nici pt pietoni, nici pt căruțe, nici pt circulat, dar este acolo, dar legal, șoferii ar trebui sa o ignore. Îmi aduc aminte de plopii de pe margine. În unele locuri erau atât de groși, încât 2 oameni nu cuprindeau tulpina cu mâinile. Probabil drumul asta vine din alte timpuri, cu cai și căruțe. 

 

Eu cred ca este o mizerie sinistra prin riscurile pe care le creaza circulatia haotica favorizata de acea "o banda si jumatate" cum cred multi ca este....

Daca ramanea o singura banda pe sens, circulatia era mai lenta, dar mai sigura...

Multa lume habar nu are, dar viteza pe E85 este restrictionata la 80 km/h prin indicatoare.

Cu  toate astea se circula cu peste 100 km/h..

 

PS

V-am zis ca sunt in vacanta....

Astazi am mers de la Innsbruck la Mittersil prin pasul Gerlos.

Am facut 120 km in 2 ore, cu serpentine si localitati una langa alta, la fel si restrictiile de viteza 30/40/50 km/h

Limita de viteza maxima este 80 km/h.

Drum aglomerat dar se mergea cursiv, cu respectarea in mare a limitelor.

Austriecii depasesc cu max 10 km/h limita, mai mult nu, ca am urmarit special treaba asta.

Este o binecuvantare sa mergi fara sa fii agresat, fara sa te "impinga" cineva de la spate, fara sa se bage aiurea, fara sa claxoneze, fara sa injure....toata lumea este linistita si isi vede de drum....

Link spre comentariu
Acum 20 minute, draku a spus:

Multa lume habar nu are, dar viteza pe E85 este restrictionata la 80 km/h prin indicatoare.

Nu pe tot traseul. Sunt zone de 100 si destul de multe si lungi, mai ales in afara localitatilor. Am intalnit si in localitati limite de 70, nu mai retin acum exact pe unde. Drumul il stiu, dar imi bag navigatia numai sa imi spuna care e viteza legala in timp real. Ai destule segmente unde ai voie cu 100. Nu stiu de unde ai scos-o pe aia cu 80. Ma refer la tronsonul Iasi-Focsani. Eu cel putin apreciez mai buna circulatia acum, decat inainte de modernizare. Dar fiecare isi stie prioritatile.

Acum 20 minute, draku a spus:

Austriecii depasesc cu max 10 km/h limita, mai mult nu, ca am urmarit special treaba asta.

Fara sa stiu de austrieci, si eu merg la fel. E limita in care nu primesti amenda la radar, sau daca ai depasit cei 10km/h chiar si cu un km, amenda e mica.

Link spre comentariu
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări