Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?


adrian_pic

Postări Recomandate

 Păi eu nu înţeleg cu drumul lateral.Cum nu puteai intra cu faţa?!Era "forestier"?

 Altfel la orice ieşire semnalizată din şosea nimeni nu poate obiecta nimic.Chiar dacă o faci spre câmp...Regula e să nu staţionezi pe drum,ci în afara lui.

Link spre comentariu
Acum 27 minute, Sharky a spus:

Avea vizibilitate

Bun, si? Tatal tau cind ti-a dat masina ti-a dat si o portiune de drum public? pe care daca altii daca au vizibilitate sa te lase sa faci ce vrei?

Link spre comentariu

Ce treaba are tatal meu cu asta? E masina mea. Tatal meu saracul mi-ar fi dat el masina dar s-a dus dintre noi pe la varsta care o am eu acum...

 

E o coborare, dar era ceva mai puscata, cu urme de tractor, nu ma pot avanta cu fata inainte. Vroiam initial cu fata dar cand am vazut ce e am zis ca bag cu spatele si intorc daca tot m-am oprit.

https://www.google.com/maps/@46.9495154,23.3609077,3a,75y,328.95h,69.78t/data=!3m6!1e1!3m4!1sC1HOYEvqaG8US6HczYB9qQ!2e0!7i13312!8i6656

Motivul era intemeiat, am vrut sa intru acolo, am constatat ca nu se poate. Si acu sa fim seriosi, e ca ala din autobuz care sta la 1m de tine si apoi cand tu pui frana ca in fata e rosu sau ca vrei sa faci dreapta tot el se oftica ca "domne, n-ai vazut ca sunt in spatele tau?"

 

ASta probabil ii era ciuda ca dupa dealurile/curbele de dinainte a ramas bine in urma cu gipanul lui nou noutz cu numere rosii si acum i-am stricat eu maestria de a calca pedala pe loc drept.

 

Care era diferenta daca faceam aceeasi manevra la un om pe pod in sat? Cred ca ii era doar ciuda ca a asteptat dupa mine si ca nu s-a putut da ca la raliu pe drept, ca pe curbe la deal oricum mergea ca ultimul incepator, doar forta masina degeaba.

 

 

Link spre comentariu
Acum 24 minute, Sharky a spus:

Care era diferenta daca faceam aceeasi manevra la un om pe pod in sat?

In mod sigur nu dadeai cu spatele, si in mod sigur, ocupai jumate de contrasens mergand, nu stationand. Plus ca in sat o fugaresti cu peste 50km/h pe barba ta, deci acceptand ca omul era corect, nu avea viteza cu care venea din spatele tau in timp ce tu dadeai cu spatele. Ce sa zic, cel putin moral nu e corect ce i-ai facut. Puteai sa stai cu semnal pe dreapta pana trecea bizonul si pe urma, pe liber spate, sa faci ce vrei tu. Eu asa as fi facut, daca nu voiam sa fac niste drifturi pe tapsanul ala ca s-o intorc in voie.:rade:

Link spre comentariu

Numa` "fecioare neprihanite" conducatoare auto pe aci!

Ai dreptul sa dai cu spatele daca nu depaseste o distanta scrisa in regulament.

Daca intrai acolo cu fata era interesant ce faceai sa nu iesi cu spatele in DN, eventual intorceai pe aratura! depindfe insa de masina!

Hai sa fim seriosi, asta e a fel cu povestea in care pe DN trebe sa mergi cu 90Km/h si pe E cu 100Km/h ca altfel incurci circulatia.

Link spre comentariu
Acum 1 oră, Ion_Bumbu a spus:

Numa` "fecioare neprihanite" conducatoare auto pe aci!

Crezi ca remarca asta te face mai destept? De ce simtiti nevoia sa etichetati, sa jigniti sau sa va dati cu parerea asupra celorlalti, in loc sa va spuneti pur si simplu parerea despre subiectul in discutie? Din cauza asta orice discutie degenereaza, pt ca mereu se gaseste cate unul care sa bage batul prin gard, si de aici gata scandalul.

Link spre comentariu

Să recunoaştem totuşi că mai toţi l-au văzut ,,vinovat,, pe Sharky, care a comis marea greşeală că a dat cu spatele pe un drum secundar şi l-a ,,deranjat,, astfel pe un coios cu aere de campion de curse.Bineînţeles, o să se spună că asta e doar versiunea unuia dintre participanţii la cea întâmplare şi poate nu a fost chiar 100% cum a descris-o.Dar realitatea e că manevra lui nu a fost una ilegală şi probabil a fost mai sigură decât întoarcerea directă pe drumul principal, dacă era permisă în acea zonă.Eu evit pe cât posibil să mai opresc cu semnalizare  pe banda a doua ca să virez la stânga atunci când traficul e intens, fiindcă era să fiu lovit din spate de cel puţin trei ori doar în ultimul an.

 

Ce să mai spunem şi de cei care te depăşesc şi după 100m semnalizează dreapta şi opresc în faţa ta, sau virează dreapta ? Nu odată mi s-a întâmplat asta, e o nesimţire să nu aştepţi puţin în spatele cuiva ca să virezi la dreapta, preferând să-l depăşeşti şi să-l forţezi să frâneze ca să opreşti tu în faţa lui.Şi schimbări de bandă fără semnalizare, toţi cretinii se ţin de volan, uitând că mai trebuie să şi semnalizeze intenţiile de schimbare a direcţiei de mers.Sau cretinii care conduc în timp ce vorbesc la telefon, sau mai grav stau cu ochii în ecran, pe feisbuc. De parcă ar muri dacă nu se uită atunci pe feisbuc.De fapt un cretin din ăsta chiar a murit la noi în localitate, a fost filmat clar cum se uita pe telefon în timp ce conducea şi astfel a intrat într-o maşină oprită corect pe dreapta, apoi a intrat într-o casă, unde a terminat vizionarea pe lumea ailaltă...

Link spre comentariu

Nu stiu daca e interzisa oprirea sau nu. Dar eu am oprit cu motiv. Oricum bou era chiar la inceput de orizont cand am oprit ca sa dau cu fata avea timp destul sa vada ca nu e liber, dar probabil se uita la ac sa vada cum (nu) trage masina nou luata.

Nu imi place sa ma laud dar il depasisem la urcare pe dealu de pe harta. Cand am vazut cum ia curba am zis clar ca e un idiot care pe drept e viteaz si curba o ia ca ultimu morcovist.

Poate si de asta s o fi ofticat, ca mi o si dat blitz uri dupa ce l am depasit in timp ce el accelera, evident...

Ii acolo dupla trecerea de la placitarie linie continua, dar dupa curba ai vizibilitate, apoi se fac 2 benzi, doar ca am anticipat ca prostu sigur o sa ii dea pedala si de nu incep depasirea inainte sa iasa din curba si sigur o sa imi arate ca gipanu lui trage....

Asa ca am intrat in curba cu viteza mai mare si dupa iesire deja eram pe contrasens in depasire cu avant, ca altfel la cum accelera sa nu se lase nu cred ca apucam.

O mai dat blitzuri omul dar au urmat serpentinele si dus am fost.

 

Si oricum cand intru acolo cu spatele nu iesi in strada mai mult decat ai fi stat oprit. Ca in timp ce virezi spatele intra pe podet. Acu na, nu se astepta ala asta marele pilot expert in accelerat pe drept.

 

Mai nou prin sate daca mergi cu 55 incurci circulatia si iei flash uri. Ce ne mai miram.

 

Vali, n am ce comenta, ca asa e. Mai poti adauga aia care ies de pe laterala fix in fata ta, de trebuie sa pui frana, desi dupa tine nu e nimeni deci puteau sa astepte sa treci. Mai fain e si cand dupa 50m trag iar pe dreapta...

Asta e, plin de tampiti, am invatat sa prevad din timp si sa nu ma bag in depasiri decat daca chiar nu are ce sa se intample si nu are de unde iesi nimeni.

 

Cat despre "militian", cred ca era vrajeala ca nu a insistat prea mult. Ma gandesc ca daca chiar era insista ca iimi arata actele sau ceva concret nu doar povesti. Mai ales ca i am spus clar ca de ar fi fost in uniforma sau imi arata legitimatie il cred si o putea prezenta impreuna cu carnetul de PV.

A fost doar cacealma si nu a tinut...

Link spre comentariu
Acum 13 minute, validae a spus:

Să recunoaştem totuşi că mai toţi l-au văzut ,,vinovat,, pe Sharky, care a comis marea greşeală că a dat cu spatele pe un drum secundar şi l-a ,,deranjat,, astfel pe un coios cu aere de campion de curse.

Aici nu discutam de vinovat sau nevinovat. E vorba de respect pt ceilalti participanti la trafic. Ca e bizon sau nu, ca e prost sau nu, nu ai de unde sti pana nu vorbesti cu el...poti doar banui, dar asta presupune sa-i banui pe toti bizoni pana ti se confirma sau nu. Daca ala a fost incomodat de manevra, inseamna ca in cateva secunde a fost la locul faptei, altfel nu cred ca oprea la scandal, ci se multumea cu un claxon si trecea mai departe. Cat iti ia sa opresti, sa dai cu spatele si si sa te fofilezi pe drumul lateral? Cateva secunde. Asta inseamna ca ''bizonul''era destul de aproape, si rula si cu viteza. Cat costa sa stai acele secunde pe dreapta, sa lasi bizonul sa se duca dracului surghiun, si pe urma sa faci ce vrei pe drumul liber?  Asa s-a impamantenit practica (,) ca daca e legal, e ok. Da, e ok, dar in exemplele date de tine nu toate sunt ilegale, si totusi te-au deranjat. Nu e ilegal sa te depasesc si pe urma sa virez dreapta, de ex. 

Link spre comentariu

Punându-mă în locul bizonului deranjat de Sharky nu mi se pare deranjantă manevra.Dar nu avem toţi aceeaşi înţelegere şi nici acelaşi bun simţ...

Link spre comentariu

Dar nu era mai sigura manevra sa intre cu fata pe acel drum secundar si acolo sa intoarca in liniste fara sa deranjeze pe cineva?

Este mult mai simpla manevra de intoarcere cand intri cu spatele...dar pe un drum circulat mi se pare destul de periculoasa. 

Editat de mac01
Link spre comentariu
Citat

Punându-mă în locul bizonului deranjat de Sharky nu mi se pare deranjantă manevra

O fi avut si ala gargaunii lui si Sharky norocos din fire, taman peste ala a dat. Majoritatea ar fi trecut injurand sau nu, dar nu ar fi oprit sa se dea jos la scandal. Deci ori a fost ceva care l-a scos din pepeni, ori omul era pus pe scandal si o facea ori de cate ori avea ocazia.

Link spre comentariu

De doi ani am la bordul maşinii o cameră video tocmai pentru chestii din astea....dacă aş avea răbdare să fac un colaj cu mostre de conducere iresponsabilă, cred că aş putea să-mi deschid un canal YouTube pe tema asta.Aştept ziua când astfel de probe vor fi luate în considerare şi în afara reţelelor de socializare.Dacă le arăţi la poliţiştii rutieri o filmare cu bizoni care fac ,,slalom,, printre benzi cu telefonul la ureche sau mai grav, cu ochii în ecran, nu se ia în considerare.Dar dacă o pui pe YT imediat se ,,autosesizează,, fiindcă au văzut-o mii şi milioane de oameni...

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări