Sari la conținut
ELFORUM - Forumul electronistilor

Cine este vinovatul?


adrian_pic

Postări Recomandate

Acum 48 minute, BRANCA a spus:

 În clip se văd 3 benzi pe un sens şi nu ştiu cei pe celălalt sens.Sunt numai 2?La 3 benzi e interzis pe linia tramvai.

 La 2 benzi conducătorii auto au obligaţia să lase linia liberă la aproprierea tramvaiului.Nu văd asta în clip!În plus şi tramvaiul,din ce ştiu,are frânare lentă,ca şi trenurile.

Mda, m-ai convins, nu mai zic nimic, pt ca nu are rost...doar ca tramvaiul are frana de urgenta, niste patine care practic suspenda tramvaiul de pe roti. Trenul nu prea are asa ceva. Daca cineva lucreaza in domeniu, ne poate lamuri.  Pe portiunea aia de drum sunt 4 semafoare in cca 1km. Viteza poti baga doar daca esti gogoman, sa accelerezi, pt ca imediat sa pui frana. Semaforul despre care vorbim are rolul de a facilita intrarea si iesirea din complexul Palas, si nimic altceva, deci e special pt ca cei care vireaza stanga, sa poata face gestul nestingheriti de trafic. Cand nu era semaforul ala, puteai servi cafeaua pana puteai vira stanga, unde voia si tanti accidentata, iar in spatele tau se forma coloana. Indiferent ce voia doamna accidentata, ca voia sa vireze stanga sau doar schimba banda de mers, nimic nu o poate scuza pt gest decat neatentia.

In alta ordine de idei, gandeste ca doar un pic mai departe (cca 30m) este alt semafor pt trecere de pietoni. Cum ar fi aratat vatmanul asta imprastiind pietonii ca pe popice  pt ca nu i-au tinut franele si oricum are franare lenta, deci e scuzabil.

La subiect, tanti a virat fix in fata tramvaiului fara sa se asigure, e vinovata. Ceilalti erau opriti regulamentar la semafor si au fost loviti de tramvai, deci vatmanul e vinovat. Clar ca vaca. 

Link spre comentariu

 Doru.Te înţeleg cu circulaţia sufocată din Iaşi.Da' ia vezi ce zic ăia la art.103-"să circule" pe linia de tramvai şi "au obligaţia" să asigure cale liberă tramvaiului,la apropierea acestuia...Nu zice nimic,deci,de staţionare pe linia tramvai!IÎn plus, în clip, nu se vede ca maşinile să elibereze calea...Foarte discutabilă situaţia!

Link spre comentariu

Acolo cred că a fost neatenţia vatmaniţei, a accelerat fără să vadă că maşinile de pe linia de tramvai staţionau.Ori s-a pierdut şi nu a acţionat frâna rapidă, ori nu mai avea frâne deloc.Faptul că o maşină ocupă linia de tramvai temporar nu justifică vatmanul să o ia pe sus....există claxon şi la tramvai.Va stabili ancheta ce s-a întâmplat acolo.Eu nu am obiceiul să circul niciodată pe linia de tramvai, poate doar în cazurile când nu există o bandă separată...

Link spre comentariu
Citat

Da' ia vezi ce zic ăia la art.103-"să circule" pe linia de tramvai şi "au obligaţia" să asigure cale liberă tramvaiului,la apropierea acestuia..

Daca benzile sunt pline, unde naiba sa elibereze calea tramvaiului? Si daca semaforul e rosu, la ce bun sa se fereasca, tramvaiul oricum nu trebuie sa stea si el la semafor? Deci aia 10...15m ocupati de masinile oprite la semafor nu-l ajutau la nimic, pt ca masinile alea nu stateau de proaste in drum doar sa blocheze linia. Stiu si eu ca nu ai voie sa stationezi pe linia de tramvai pt viraj stanga, dar aici e paradoxul, pt ca nu se poate aplica aceasta prevedere in cazul de fata, sau daca s-ar aplica, ar iesi o buleala mai mare in trafic decat daca un amarat de tramvai sta cateva secunde sa i se elibereze calea.

Acum 35 minute, validae a spus:

Acolo cred că a fost neatenţia vatmaniţei, a accelerat fără să vadă că maşinile de pe linia de tramvai staţionau.

Exclus, tramvaiul vine de pe deal, deci are vedere de ansamblu ca in amfiteatru de pe ultimul rand asupra traficului pe ambele sensuri de mers cat te tin ochii. Asta ca sa nu mai spun ca postul de conducere este mult peste caroseriile autoturismelor, deci chiar si pe loc drept sa fi fost, tot ar fi vazut peste caroserii cat de departe ar fi vrut. Au aparut niste barfe la nivel oficial, ca ancheta ar fi stabilit preliminar ca franele s-au defectat dupa impactul cu masinuta lui tanti neatenta. Nu miroase, pute a musamalizare, pt ca altfel, regia trebuie sa plateasca daune.

Link spre comentariu

Nu zic că nu le-a văzut în faţa ei, poate n-a văzut că staţionau.Cine ştie unde îi erau ochii, cum stau mulţi dobitoci la volan cu telefonu-n mână pe feisbuc, crezi că vatmaniţele n-or putea ?

Link spre comentariu
Acum 3 minute, validae a spus:

Nu zic că nu le-a văzut în faţa ei, poate n-a văzut că staţionau

Nu vreau neaparat sa contrazic, dar in trafic ori vezi, ori nu vezi. Cand vezi, automat apreciezi printre altele distanta si viteza de deplasare a celorlalti, Daca nu vezi asta, mai bine nu conduci nimic.

Link spre comentariu

Probabil a lovit`o pe prima, s`a speriat apoi s`a blocat vatmanita desi cred ca localnicii stiu mai bine ca noi cauza, frinele!

Cel mai vigilent a fost taximetristul, a scapat!

Am aplicat si eu de 2 ori metoda, tot la semafor, o data am scapat a doua oara m`a lovit bolovanul insa daca nu saream in fata cred ca era dauna totala!

 

P.S. la cit circula vatmanii stiu circuitul dupa ace si bataile din sina, multi conduc in fapt pe "pilot automat".

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu
1 oră în urmă, Ion_Bumbu a spus:

Cel mai vigilent a fost taximetristul, a scapat!

Da, pt ca in general cei care circulam zilnic, stim ce le poate pielea vatmanilor, si cand suntem pe linie, stam cu bucile stranse si cu ochii in oglinda. Fiind primul la impact, taximetristul ramanea fara paine o perioada buna de timp pana isi repara masina. Paguba sa zicem ca o recupera de la asigurator, dar concediul nu i-l platea nimeni. Si urmatorul dupa taxi a vrut s-o taie in fasole, dar nu a avut unde. Cam toti au sesizat in oglinda ce se intampla, dar doar taxiul a avut liber pe contrasens. Daca avea pe careva acolo, avea sa inchida ochii, sa stranga din dinti si sa stea cuminte, pt ca dauna nu era din cauza lui, spre deosebire daca lua unul in bot de pe contrasens care circula regulamentar.

Link spre comentariu

Treaba amuzanta de azi, drum national, vad pe dreapta un drum de tara, numai bine sa intorc, opresc si intru pe ala cu spatele ca apoi sa pot iesi cu fata. 

claxoane din spate si frana puternica. Niste idioti care ii dadeau in goarna la vreo 200m in spate pe linia dreapta au trebuit sa opreasca ca nu aveau pe unde  ma ocoli pana am intrat eu.

 

Unul din boi nu s-a multumit cu claxonul, s-a dat jos din masina blocand oarecum drumul de tara cu masina si ma ia la rost ca ce is nebun de opresc asa.

Ii spun la bou ca nu suntem pe autostrada, nu e linie continua, am oprit ca sa intru pe drumul asta in rest nu e treaba lui.

Apoi o da ca el e politist si ca e treaba lui cum conduc eu, ii raspund ca atunci numai bine ar trebui sa cunoasca legea.

El ca ma lasa fara permis, ei i-am spus ca pana nu imi arata o legitimatie sau sa il vad imbracat in uniforma nu ma intere ce are el de gand si ca oricum nu am rabdare sa stau de vorba cu toti prostii si am plecat, ca masina lui nu bloca toata strada. Bou a incercat oarecum sa opreasca masina dar cum era in lateral n-a facut nimic. A prins de maner degeaba ca usa era inchisa. Sper ca i-am rupt macar niste degete, dar sper degeaba. Oricum am pornit normal, ocolind cu grija masina si ignorandu-l complet pe gibon.

 

Ce parere aveti de idiotul asta?

Nu mai stiu daca oprirea e interzisa pe drum european/national, dar nici sa imi rup masina cand intru pe o zona rea.

CA ei ii dadeau viteza si nu se uitau ce era in fata, clar nu era problema mea.

 

Daca era militian cu atat mai rau, ce caracter infect, dar cred ca era doar la vrajeala, altfel scoatea el vreo legitimatie sau se prezenta din prima. De masca sau alte povesti nici vorba, oricum tot ce am discutat a fost prin geamul f usor intredeschis, lucru care nu il incanta pe gibon care tot insista sa il deschid...

Link spre comentariu

N`as baga mina`n foc ca nu era militian tinind cont de o intimplare de`a mea.

Era prin anii `90 o trecere de cale ferata industriala la intrarea in oras fara bariere si circulata cam de 2 ori pe luna maxim insa corespunzator semnalizata.

Bineinteles in perioada sarbatorilor de Craciun si Anul Nou militienii se postau si pindeau fazanii, adica in general nemtii plecati care insa stiau ce`i cu acea cale ferata si nu mai opreau, urmarea era carnet sau ...

Obiceiul meu era sa opresc si am oprit in toiul zilei, in spatele meu era maria-sa militianul in masina neinscriptionata.

A pornit sirena si mi`a sarit in fata cu scandal de ce am oprit ca nu`i circulata linia insa semnul de STOP mare era, crucea la fel!

Ma rog, i`am adus aminte de citi au lasat carnetul acolo si ca sa`mi scrie in PV de ce ma amendeaza si unde!

A lasat-o moale si a disparut si semnul ala dupa vreo 2 ani, era o capcana buna de tot pentru noii veniti.

Da, oprirea fara motiv este interzisa insa daca ai semnalizat, frinat omeneste si ai hotarit ca trebuie sa te intorci din drum nu are ce sa`ti spuna nimeni, si pe autostrada ai banda de urgentie pe care poti opri daca ai un motiv intemeiat.

 

Editat de Ion_Bumbu
Link spre comentariu
Acum 8 ore, Sharky a spus:

opresc si intru pe ala cu spatele ca apoi sa pot iesi cu fata. 

Aia e manevra ilegala. Bine ca nu te-a pocnit unu'. Ai fi fost bun de plata.

Link spre comentariu
Acum 9 ore, Sharky a spus:

numai bine sa intorc, opresc si intru pe ala cu spatele ca apoi sa pot iesi cu fata. 

Ca sa intelegi ce a vrut cel din spate, pune-te in locul lui si judeca la rece.

Link spre comentariu

Avea vizibilitate si era bine in spate, nu era la 5m, era la o distanta in care abia vezi ce masina e. Drumul ala e o portiune dreapta dupa dealuri intortocheate.

I am stricat " talentele" de pilot pe drum drept, ca pe curbe ramasese bine in urma.

Cu fata oricum nu puteam intra, n as fi riscat. Era prea mare denivelarea.

 

In rest nu asa discuta un militian, se prezinta nu incepe sa te ia la 11m, acu cand ma gandesc sigur era un mincinos.

Link spre comentariu

Creează un cont sau autentifică-te pentru a adăuga comentariu

Trebuie să fi un membru pentru a putea lăsa un comentariu.

Creează un cont

Înregistrează-te pentru un nou cont în comunitatea nostră. Este simplu!

Înregistrează un nou cont

Autentificare

Ai deja un cont? Autentifică-te aici.

Autentifică-te acum
×
×
  • Creează nouă...

Informații Importante

Am plasat cookie-uri pe dispozitivul tău pentru a îmbunătății navigarea pe acest site. Poți modifica setările cookie, altfel considerăm că ești de acord să continui.Termeni de Utilizare si Ghidări